לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Dumb Blog


Today is the tomorrow that yesterday i was so afraid of

Avatarכינוי:  Little Miss.Wannabe

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

סוף סוף סוף




אני מניחה שאני מוותרת על הבלוג,
אם לא שמתם לב,מחקתי את כל הקטעים,
יכול ליהיות שזה רק התסכול שעובר בי ברגעים האלה,
אבל אני באמת לא אוהבת ליקרוא אותו,
דברים שאני צריכה לקחת איתי ישארו איתי,ואין בי כבר שום צורך ליפרוק או ליכתוב
כי גם ככה כישרון הכתיבה שלי בתחת.

אני לא רוצה להמשיך ליכתוב אותו מתוך עילוץ,
אבל אני לא אמחק אותו לגמרי,אני משאירה את הרשימות ואת העיצוב למיקרא,שאולי,איכשהו,מתישו,
יתחשק לי לחזור לפה,
מפניי שנכון לעכשיו,את מקומי כבר מצאתי,וזה לא בבלוג הזה.

אין לי מה עוד ליכתוב,אז כניראה שאני אסיים כבר,

להיתראות.







They're coming to take me away!
HaHa!
They're coming to take me away!
HaHa! HiHi! HoHu!

To the HAPPY FARM!
Where life is beautiful ALL THE TIME.

And I'll be happy to see these
nice young men with they're big white coats and
THEY'RE COMING TO TAKE MY AWAY!
HaHa
.









נכתב על ידי Little Miss.Wannabe , 7/11/2009 14:14  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





9,540
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLittle Miss.Wannabe אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Little Miss.Wannabe ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)