לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ToKiO hOtEl stories



Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 411757305 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

חזרתי..ופרק 7 איתי..


חזרתי.... למרות שהגבתם רק 3 אני 3..  וויתרתי לכם.אבל אני הולכת

לפרסם ובגדול את הבלוג! (תודה לאיילת!)

אז הינה פרק 7. תהנו ותגיבו.

 

פרק 7

 

טום קפץ,ונשאר זמן מה במיים עמוק..

אניה קפצה גם,ושניהם מצאו את עצמם אחד מול השני..

חצי מטר אחד מהשני.

 

טום לא עמד בפיתוי,גם אניה לא..אבל לעומתה,טום "פעל".

טום נישק אותה,במשך 6 שניות בערך..היא הייתה המומה. טום הבין אותה.

אף אחד לא ראה. הם יצאו מהמיים למעלה,וטום אמר באותה שנייה-

"אני מצטער. זה בסדר?" טום התבייש לרגע.

"לא לא,חח. אתה בסדר? זה הרגע הכי מדהים בחיים שלי.. אלא

אם אתה מתחרט על זה." ענתה.

"חח..לא" טום ענה.. ואניה הייתה עוד יותר המומה. הם חשבו ביחד,

על זה שלא יאמרו על זה. הם שחו,כאילו לא קרה כלום.

"מי בא כדורסל ימי?!" קפץ אנדרס לאחר שתי דקות.

"יאללה,בואו" ביל הצטרף,ואז גם טום,בלי לומר משהו.

"אחת אפס!" אנדרס צעק,כשהפגיע גול ב- "שער" שסימנו.

קורל שחתה לכיוונה של אניה. "היי.. אז מה קורה?" שאלה.

"היי,הכל מצוין.. אז.. מאיפה הכרת את אנדרס?" אניה הסתקרנה,

ובתוכה אפילו התפעלה מהסקרנות של עצמה.. "הוו,היינו כבר מחטיבת ביניים ביחד..

ואת וטום איך?" גם היא הסתקרנה פתאום.

"אה.. פגשתי אותם,את טום וגם ביל. ישנתי אצלם האמת.. אנחנו מן ידידים כאלה,

למרות שהם מפורסמים וכל זה.." אניה הסבירה.

"אהה... נחמד הא!" קורל קפצה.

קורל הייתה עם גוף שזוף,כהה יחסית,מראה גרמני,יפה ושיער גלי שחור.

"את באה?" אניה הציעה.

קורל בלי לענות,כבר שחתה לעבר הבנים,ואחריה אניה.

"קורל,תפסי!" גיאורג זרק את הכדור לעבר קורל כששם לב שהתקרבה.

הם המשיכו לשחק,ואז אחרי עשר דקות אניה יצאה קצת.

טום ששם לב לכך,מיהר ואמר "טוב חברה,אני יוצא קצת.."

טום הלך בהליכה מהירה לעבר אניה. אניה שמה לב,והמשיכה ללכת,

כי לא רצתה שידעו עליהם,וידעה כי אולי גם טום חושב כך,מהמקרה ממקודם.

"היי.." לחש לה טום. "היי" אניה החזירה לו.

"בואי רגע." טום החזיק את ידה ולקח אותה למקום מאחורי מבנה נמוך ומצומק,

שהיה של הבריכה. "אממ..יש לי משהו לומר לך." טום התרגש מעט..

"אני מחבב אותך מאוד.. כך שאני אוהב אותך (: "

אניה הייתה בהלם.. שטום אמר לה את זה,שהיה מסוגל בכלל.

"מ..מה?! באמת?" אניה אמרה בשקט..
"שש.. ישמצב שמצוטטים לנו,לכי תדעי מה הממזרים האלה יכולים לעשות!"

"אבל רציני.. בהתחלה,היית נראית לי נחמדה..ואז,הכרתי אותך יותר.. וזהו."

הסביר טום.

"אין לי מה לומר.. אני בשוק. ז'תומרת,אתה מפורסם וכל זה..מיליוני מעריצות היו

רוצות שתומר להן את זה.. גם אני אוהבת אותך."

"בואי..הייתי פשוט חייב לפרוק את זה." טום שבר את השתיקה לאחר דבריה של אניה.

טום מיהר לפני שילכו משם,ונשק לאניה. היא חייכה,וטום קרץ לה

יחד עם זה שהוא מזיז את הסיידליפס,מה שכל הבחורות אוהבות

שהוא עושה מאז ריאיון אחד ששם הזיז את הסיידליפס..

אניה נראתה דיי המומה וחייכה עוד יותר...

'אוו מיי גוד! איך זה קורה דווקא לי? מזליסטית שכמותי..!'

טום ואניה מיהרו לצאת משם ולחזר לח'ברה.

"תצאי דקה אחריי,אני אצא קודם מהצד השני..את יודעת,שלא יחשדו.." טום הציע.

טום יצא מהצד ההוא,וראה שהכל בסדר. אבל הוא לא הבחין במשהו...

אניה יצאה,ולפתע ראתה את קורל... עומדת שם! "ממ..מה את עושה פה??"

אניה שאלה בלחץ,חושבת על תירוץ. "אני?מה את עושה פה? חח,ראיתי אותך הולכת לפה,

אז באתי..." חייכה.. "אוייש.." אניה נלחצה.

"אל תדאגי,אני לא אספר.שמעתי הכל..חח..סליחה." קורל נאנחה.

טום כבר נראה מרחוק עם הח'ברה,והבנות הצטרפו. "תודה!" הקריצה אניה לקורל בדרכן

חזרה לבריכה. טום פתאום קרץ לאניה בתוך המיים,כל אחד שחה לבד בדרכו.

כניראה גוסטב שם לב... וכשיצאו והתקרבו לכולם בבריכה..וכולם חייכו..ועשו עיניים.

טום היה ניראה מודאג.

 

המשך יבוא

 

משו חשוב:

אז...המצאתי רעיון. כל פעם תוכלו ככה בהגבות לכתוב רעיון שאתם חושבים להמשך הסיפור,

ומי שיזכה-שאני אחשוב שה ההמשך הכי טוב... אני אפרסם אותו פה,

ואולי אפילו (רוב הסיכויים) שאני אכתוב את ההמשך שלכם כהמשך לסיפור שלי..

אז... תציעו ((=  יהיה נחמד! xp

 

קאלי.

 

נכתב על ידי , 26/1/2008 18:12  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 6.!!


 

פרק 6!

 

לפתע הטלפון צלצל והבהיל את כולם.

"אולי זה אבא שלי!" קפצה אניה.

 

טום נתן לאניה את הטלפון. אני ענתה "הלווו.?"

"אה.. עם מי אני מדבר?" האיש ענה. אניה נבהלה ודחפה את

הטלפון לביל. "הלו?" ביל אמר. "הווו,היי דיויד"!

ביל וטום ציחקקו.. ואניה חייכה.

"אה הא,כן..ברור. אתה מודיע כן?" ביל המשיך את שיחתו עם דיויד.

"טוב,נדבר! ביי." ביל סיים.

"נוו? מה הוא מספר?" טום שאל.

"דיויד אומר שבעוד חצי חודש יש לנו הופעה פה,בגרמניה. הוא רצה פשוט להודיע..

כי הנהג שלנו,אניה..אם לא ידעת"

"ברור שאני יודעת!" אמרה.

"היי,נסדר לך כרטיס חינם! אפילו תהיי אחר כך מאחורי הקלעים.. אם בא לך בכלל."

טום אמר. "מהה?! וואי! תודה.! אם בכלל יתאפשר... איזה נחמדים.ברור

שאני באהה!" אניה קפצה משמחה... וכולם חייכו.

ואז נזכרה בזה שאבא שלה לא ענה. טום שם לב.

"אהה.. אז מה עושים היוםם? יש בריכה,יש מה שרוצים..חח" טום העלה את מצב הרוח.

"אהה... לא ניראה לך שכבר תרצו לבלות לבד? אני מרגישה פה תקועה..

ע"פ שאני נהנית מאוווד חח" אניה אמרה בשקט.

"לא...ממש לא" ענו ביחד.

"בואו לבריכה..! טום,נשכור אותה להיום ונזמין את אנדרס,גיאורג גוסטב.. ואת

קורל!" ביל הציע . "יאללה! רוצה אניה?" טום אמר במבט של סבבה,

שלא תדאג ושתבוא בכיףף.. "אוקיי... מזל,יש לי פה בגד ים.." ענתה..

כולם הלכו להתכונן. אניה שמה את בגד הים שלה,ועליו מכנסון בריכה כזה קצר.

טום נכנס מוכן.. "אהה אופס.." ויצא.. "מצטער.." אמר מבחוץ.

"חח לא,זה בסדר. אני מוכנה אני אשים חולצה.

ביל התקשר לגיאורג גוסטב ואנדרס,והזמין אותם.

וגם לדיויד.. "היי,תוכל לאסוף אותנו,לבריכה ולהתקשר אליהם,זו בריכה מיוחדת

ששוכרים אותה.תשכור לנו בבקשה.. אנחנו 6 .ד"א תודה!" ביל עשה את זה קצר.

טום היה עם בגד ים לבן,ופרחי בנים כאלה כחולים,וביל רק עם אדומים.

אניה לבשה בגד ים תכלת,עם גוון של גלים כאלה.. בקיני.

הם לקחו קרם שיזוף,מגבות,כסף קצת...

ואז דיויד צר לאחר רבע שעה. ביל טום ואניה יצאו ונכנסו. "אז,שכרתי.. תהנו!" דיויד אמר.

הם נסעו ואספו את גיאורג וגוסטב. אח"כ את אנדרס.

"היי כולם" גיאורג אמר. "תכירו,זו אניה.ידידה טובה!" טום אמר.

אנדרס הצטרף והם נסעו לבריכה. כעבור רבע שעה של דיבורים,וצחוקים הם הגיעו.

"אז תהנו,העברתי את הכסף. תתקשרו כשתרצו לחזור."אמר דיויד.

וטום הקריץ לו ככה חמש דולר..וחייך (=

הם נכנסו לבריכה על שם דיויד. "יאללה! באים??" אנדרס צעק לכולם.

כולם הלכו לשבת ולארגן ת'דברים, התכוננו.. וטום אנדרס וגוסטב הלכו להיכנס.

"את באה??" טום צעק לאניה. "אה..כן תכף".

לאחר מכן ביל וגיאורג הצטרפו."תקשיב טום,הזמנתי גם ידידה טובה שלי,היא תכף

תבוא,זה בסדר?" אנדרס פנה לטום. "כן,למה לא,גם לאניה תהיה מישהי.."

אניה הלכה לעבר הבריכה,מבוישת. טום יצא לקראתה,דקב אחרי שנכנס.

"בואי,אל תתביישי.. גם ידידה של אנדרס תכף באה.. אם זה עוזר.." גיחך.

אניה חייכה. "בסדר,יאללה בוא ניכנס.." והם הצטרפו לאחרים.

טום קפץ ראש,ואניה אחריו גם ראש. "חח וואו,את טובה..

תכף תעברי את טום,מלך הקפיצות!" גיאורג צחק. כולם צחקו..

תוך מספר דקות ידידה של אנדרס הגיעה.

"היי! בואי,קורל" קרא אנדרס . ביל גוסטב וגיאורג יצאו לקראתה. אחרי אנדרס.

"הוו בואי" טום אמר לאניה,אחרי ששם לב אחרי כולם.

"נראה לי כבר הכרתם אותה,קורל" אנדרס אמר.

"היי כולם! ואת?" קורל פנתה לאניה בתמימות. "היי,אני אניה.. ידידה גם"

"אז...באים?" טום אמר. כולם גיחכו,על זה שטום חושב רק על הבריכה..בערך.. (=

כולם קפצו לבריכה... טום קפץ, ונשאר זמן מה במיים עמוק... אניה קפצה גם,ושניהם

מצאו את עצמם אחד מול השני... חצי מטר אחד מהשני..

 

המשך יבוא

 

 בבקשה בבקשה תגיבו. אם לא יהיו 5 תגובות אני לא ממשיכה!!!! מצטערת שאני כזו,אני פשוט לא רוצה לכתוב לחינם. זה מעלה את

מצב הרוח,התגובות והכל. ואם הסיפור מכוער? תגיבו!תגידו!תביעו דעתכם! זה לא סתם,הפעם באמת,זה חשוב.

לא יודעת מה להגיד... פרק 7 על הדרך..מה איתכם?!  

 

 

זו שקל לההה XXD  (מבינים יבינו)..

נכתב על ידי , 20/1/2008 19:01  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתי בגדווווול!


שלום כולם!!!!!! מצטערת,המחשב שלי נדפק הרבה זמן.... אז חזרתי!

 

ואני מקווה שאתם עדיין קוראים..

אז תמשיכו,חח אתם תקבלו פיצוי ((=

כמה תמונות מהקאריביים (כן כן,באיחור..) למטה פרק...5 !!

בלי איילת,לא היה לי את אלה פהה (=

איזה חמוודים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ביליק וטומי בסטלבט חחח

טומי נראה כאן יותר גדול או שרק נדמה לי??חח

אוי ביל קלט אותנו חיחי  סתם..


חח איזה קוקו מצחיק..אבל הוא כזה מאמי!! XPP

מעשנים בסטלבט..איזה יפים הם נכון?

שוב מעשנים..ביל-מה קרה?..חחח

מעניין מה הם ראו..טוב, אם זה תלוי בטום אז בטח איזו כוסית..

איזה שקסים!! XDD

אוישש...כל כך יפים..

איזו פוזה חחח

חח תמונה מצחיקה לא?..

יואוו איזה שקס!!! *ריר*


אחח..כל כך יפים..!!

בילוש מעשן..טוב נוו..חח סתם..

איזו פוזה חחח

נראה לי הם מעשנים בכל מקום..חח

איזה חמודיי!! D=

איזה כיףףףף להםםםם
איזה חמודים!! ^^

וגם הקולנוע שהם שכרו לעצמם! מי בדיוק אמר שאין להם זמן פנוי?!?!?!

















איזה קול.....חח (((((((((((((((((((=

 

אז....בלי עוד חפירות,קבלו... (תופים.....) פרק 5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

אניה דפקה בביתה.אף אחד לא ענה.

"שיט! מה אני עושה?!" היא נלחצה.

 

,אוףף...מה אני אמורה לעשות?!, אמרה לעצמה והסתכלה איך טום וביל מתרחקים.

פתאום,טום סובב ראשו והסתכל על אניה,ואניה לא שמה לב לכך,ובדיוק השתיישבה על המדרגה

בכניסת ביתה. "אניה??" טום צעק. "הכל בסדר?" המשיך. הוא התחיל לדאוג,והתקרב לעברה

יחד עם ביל,שלא יכל לשים לב לכלום. אך אניה עצרה אותו ורצה אליו. בדרך,

חשבה מה תאמר לטום.. כי לא רצתה לפול עליהם שוב.  "מה קרה?" טום הסתקרן.

"אהה..ל..לאא כלום.טוב בוא נאמר כלום חוץ מזה שאין אף אחד בבית שלי..

אני לא רוצה לפול עליכם שוב ככה! זה לא נוח לי.. אתה יודע"

"לא לא,באמת שלא. אני רציני,תשני אצלנו.

 האמת,שלי את רק מוסיפה..אהה..אופס" הם גיחכו..

"איך שתרצי,באמת אני אפילו אשמח..חח" טום המשיך וסיים.

"טוב.. רציני? כי אני לא רוצה להפריע.. בכל זאת,אתם מפורסמים שווים..חח"

הם צחקו... והלכו לביתם של ביל וטום.

'למה אמרתי את זה?! טוב נו.. הם באמת מפורסמים.. ושווים XXD'

הם  הגיעו לבית,נכנסו וטום שם את ביל בחדרו.. והלך לאניה.

"תשני איפה שרק תרצי,את יכולה גם לנדוד בלילה..חח לא סתםם.."

"חח.." היא ציחקקה...... "הינה,יש לנו חדר אורחים מסודר.. כי את בטח לא תרצי אצלי בחדר..אבל בשמחה דווקא (=

ויש לי חולצות גדולות שאת יכולה לשון איתן..חח את יודעת.אם באלך"

"חח,בסדר. תודה על הכל,חמוד.."אניה התביישה..

טום שם לב להתביישותה.. והוסיף- "תרגישי בנוח,באמת."

אניה התמקמה לה שם,בחדר. היא החליפה לחולצה שטום נתן לה, חולצה מקושקשת בסמלים..

'דווקא נחמדה החולצה.. חח' חשבה וחייכה.

היא התיישבה וחשבה.. 'אני בבית של טום וביל! ואווו.. לא מאמינה..'

טום התיישב גם כן,נשכב יותר נכון.. 'איזו מתוקה.. וואי,הייתי שמח לשון איתה..' וחייך חיוך מאוזן לאוזן.. ()

הם חיבו אורות,ואמרו לילה טוב,והלכו לשון. כעבור חמש דקות,שאניה חשבה..'אולי אני אשן איתו?!'

אניה התהלכה בשקט לחדרו של טום,בלי היסוס אפילו.לא ידעה מאיפה בא לה.

היא נגעה בו בזרועו ונשכבה,טום הסתובב אליה וחייך,ושניהם שקעו במבט אחד בשני..

"לילה טוב" טום אמר. "לילה טום!" שניהם גיחכו.. ונרדמו.

למחרת בבוקר,קולו של ביל נשמע.. "בוקר טוב שני מלאכים!"ועשה פרצוף של לא מבין..

"מה היה אתמול? ולמה אתם פה,ביחד?!" שאל בהתבדחות. "טוב,זה בסדר.

אני לא מתפלא! אוחח כואב לי הראש" וטום ואניה גיחכו..

אניה מיהרה לצאת מהמיטה,אבל טום סימן לה 'קחי ת'זמן..' ביל הלך לכיוון המטבח.

טום חיבק קצת את אניה.. בניסיון להראות לה שהם ידידים,והוא רוצה יותר מזה.

טום היה עם בוקסר,ואניה עם חולצה רחבה של טום,ומכנס קצרצרצר...

"אלללה! קומו." ביל צווח. היה כבר 12:30 בבוקר,אבל בשביל טום זה מאוד מוקדם..

הם קמו. אניה הלכה לחדרה ולקחה מברשת שיניים,וטום כבר צחצח. שניהם התהלכו למטבח..שביל עמד שם.

"נוו..אז מה אוכלים הבוקר?!" טום שאל בחיוך. "אתה רואה אוכל?? בואו נכין! אם אני מכין משהו,

זה משהו משומר,שיש הוראות.לפחות יש לנו בת כאן!"

הם צחקו,ונכנסו לפעילות..  לבסוף,על השולחן היה- 3 חביתות,

כמה מעדנים..גבינות ושתייה..ולחם ועוד כמה תוספות.

"תודה על העזרה.. מה שטום עושה פעם בשבוע..!"ביל אמר.

"בצחוק בצחוק,אני לא רוצה להיות קוטר..ואני לא חח"

"ניראה לי אניה הכינה את הרוב. אנחנו העזרה!" טום קפץ .טוב יאללה,נתחיל לאכול?" אניה הציעה.

הם אכלו...ושבעו. הם אכלו בכיף,דיברו,ריכלו..
 ואז,השעה הייתה אחת וחצי בצהריים.. הם היו בסלון.

"אוחח...הוא לא עונה" אני התעצבנה בלחש,לאחר שהתקשרה 4 פעמים לאביה.

"סליחה.." אמרה. "לא נורא..הוא עוד יענה.. אל תדאגי"טום עודד אותה.

"טוב,בקטנה,הוא לא ענה לי!"  היא סיימה וסגרה את הטלפון.

"היי,בואו נשחק בווי!" הציע טום. "כן,יאללה" ביל אמר.. "אוקיי" אניה אמרה לאחר מכן.

טום התחיל ושיחק בטניס. אחרי שטום שיחק,ביל שיחק בביסבול.

ואז הם המליצו לאניה והיא שיחקה גם בבייסבול. טום לימד אותה-

החזיק את ידה ועזר לה לכוון. הם התקרבו ממש.. ואז,בחבטה,

ידה של אניה נכנסה ישירות בצלועותיו של טום..בטעות! "אוח..לא נורא" טום מיהר לומר.

"אופסס! אמרתי לך,אני נזק.. אתה בסדר??" אניה נכנסה לדאגה.

"לאלא הכל טוב בוא נמשיך.."אמר. "וואחד חבטה!"אמר ביל.

טום שם ידו על ביטנו.

לפתע הטלפון צילצל והבהיל את כולם. "אולי זה אבא שלי!" קפצה אניה.

 

המשך יבוא.

 

 

איך היהההה? אני מצפה להמווון תגובות,הרבה זמן לא היה.. וכמו שאמרתי יהיה פיצוי......!!!

חולעעעעעעעעעעעעלייייייייייכםם~~~~!!!!!

 

קאלההה (= 

 

נכתב על ידי , 17/1/2008 20:07  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,020
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , תחביבים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאוליצית]] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאוליצית]] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)