לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ToKiO hOtEl stories



Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 411757305 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

החלטתי לכתוב לפחות פרק 10.


אה ולא ניראה לי שמישו קורא או נכנס פה,כי לא מגיבים. אנשים? תתעוררו!!!!!!!!!! כניראה לאף אחד לא אכפת אם אני אסגור ת'בלוג.אז הגעתי למסקנה.

טוב לא ממש. לסגור? החלטה בעיקרר שלכם. ><

 

פרק 10

 

פרק 10

הוא פתח את הדלת שהייתה חצי פתוחה,

וראה שם את אניה יושבת ובוכה בלחש.

 טום הרגיש נורא..

 

הוא חזר למטבח. "קראת לה?" ביל שאל. "מהה.. אה כן כן היא תכף תבוא."

טום ענה ושקע במחשבה. הוא הלך שוב אליה.

"אניה,הכנו אוכל. אני יודע שאת מרגישה רע,אבל בואי,נעודד אותך."

טום אמר מהר וקצר וחזר למטבח כאילו כלום.

אניה באה,נראתה בסדר לעומת מקודם. טום הסתכל וניסה לחייך חיוך קטן.

"טום.. אז ידידה שלי,נועה? זוכר....?" ביל התחיל שיחה.

"בקיצור היא מוצאת חן בעיניי. היא רגישה והכל,נחמדה.." ביל המשיך.

טוב חייך והתחיל לדבר.. "טוב! אז מצאת מישהי. לך על זה.. מה רע?"

טום נראה מבסוט שסופסוף יצא לדאבל דייט...

הם אכלו... ואניה נשארה וסידרה.

"היי,את לא צריכה.." ביל פנה אל אניה.

"לא לא,אני כן.! אני פה,בסכותכם כי אתם נפלאים.אז תודה.באמת"

ביל חייך.וניחם אותה.. "אבל זה בסדר,רק אבא שלי הלך...אני ממשיכה בחיי!"

אניה נראתה בטוחה בעצמה.

"טוב,אני אלך לשון. קמתי מוקדם!" טום התעייף..

טום נשכב על המיטה. אחרי 10 דקות אניה נכנסה. היא רק לקחה את הפלאפון שלה.

"אתה לא ישן..?" אניה שאלה את טום לאחר שראתה כי פוקח עיניים.

"לא ממש. בואי...." טום נראה עייף.. אניה  התיישבה לידו,וטום סימן לה לשכב חופשי.

אניה נשכבה על הצד,וטום עשה לה כפית.. ושניהם נרדמו.

ביל הלך לשון גם.הוא שקע במחשבות.לא נרדם.

הוא החליט ללכת להתכתב במחשב עם נועה.

הוא כתב 'היי נועה'.

נועה- 'היי ביל. מה שלומך?'

ביל-'אני מצוין.ואת?'

נועה-'גם!'

ביל-'טוב. תקשיבי.. בזמן האחרון אני חושב עלייך. אני מכיר אותך,ואני מחבב אותך..'

ביל לא האמין שכתב את זה... ונראה מודאג..הוא רק ראה –'נועה כותבת הודעה.'

נועה-'באמת..? ביל אתה חמוד.. גם אני האמת מחבבת אותך. דורי הציע לי חברות,כמו כיתה א'. אני שונאת אותו!'

ביל-'באמת?... אני אוהב אותך.'  (הדגיש..)

נועה- '[[=.וואי אין לי מה לומר.. אז זה אומר שאנחנו...?'

ביל- 'אם את מסכימה. את יפה והכל,אני מכיר אותך וחשבתי על זה.'

נועה-'ברור שאני מסכימה. זזתי לאכול,אני אתכתב איתך מאוחר יותר בסדר?(= '

ביל-להת'.. =)

ביל נראה מבסוט. שזה קרה ברגע. מי יכל לדעת?

ביל הלך לשון,ונרדם הפעם.

טום התעורר לפני כולם,בערך בשש וחצי. הוא הלך לטלויזיה.

אחרי כמה דקות יצאה אניה. "בוקר אור!" טום גיחך..לשניה.. "בוקר חושך..חח"

אניה החזירה. טום ראה שאניה דווקא בסדר גמור.

טום הסתכל לה בעיניים כשהתיישבה לידו. הם קירבו את שפתיהם לשני..

והתנשקו נשיקה ארוכה מלאת אהבה.. [=  שזה כבר נהפך לנשיקה כשטום שכב על אניה..

אניה פשוט זרמה. אח"כ הם התיישבו מחובקים מול הטלויזיה,מדי פעם מתנשקים..

ביל המשיך לשון.

"אמא שלי בטח טסה לפה עכשיו. וואי לא ראיתי אותה הרבה זמן."

אניה התחילה לדבר אחרי השקט ששרר.

"אני מקווה שתראי אותה בהקדם." טום ניסה לעזור.

ביל קם. "בוקר...אה ערב טוב.."וגיחכו כולם.

                                             המשך יבוא

 

אני מצפה להמון תגובות. אם יהיה בקושי,ניראה לי אני אסגור ישר.

><              ><

קאליי.

נכתב על ידי , 26/2/2008 11:20  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלום לכם P:


אזזז... כן,לא היה הרבה זמן פרק.

זה לא תרוצים-א י ן   ל י   ז מ ן ! רציני!

 כמות הדברים שאני עושה בחודש האחרון..... )=

אני שוקלת לסגור ת'בלוג הזה.

וכניראה? לתמידדדדדד.

או להפסקה. לכתוב 50 פרקים אולי!

לא יודעת. העיקר לא להרחיק נצפים,או לסגור או לא  יודעת מהההההההה.

מה ניראלכם?

טובב..

אני שמחה דווקא,

יש 604 נצפים או יותר. אבל מה? יחזרו? אין פרק מלאמלא זמן.

אוף!!!!!!!!!

בדיכאון.

אין לי מושג מה לעשווות.

 

קאלי.

נכתב על ידי , 24/2/2008 19:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 9 בה"ש..


סופסוף פרק 9.

מצטערת,אין לי הרבה זמן לבלוגים בשבועיים האחרונים.

אני בדיכאון >< אתם בטח כבר לא קוראים.. [??]

אז תמשיכו,מצטערת.

בלי עוווד חפירות,קבלו את פרק 9.

 

פרק 9

הם התקשרו לבית של אניה ובדרך הלכו לשם.

"האלו?" אניה אמרה. טום וביל הסתקרנו.

 

"מי זה?" אניה אמרה.

"אני הבת של אורי,אפשר לדבר איתו דחוף?"

"מ..מהה???" אניה עשתה פרצוף של נדהמת,ודמעות עלו בעיניה.

"מה קרה?" טום וביל נראו מודאגים גם. אניה ניתקה.

א..אבא שלי.. הוא עבר תאונת דרכים" היא גמגמה.

"מה?מה קרה?" טום שאל. "קבעו את מותו,הם יתקשרו אליי אח"כ.."

אניה התחילה לבכות,וטום וביל חיבקו אותה חזק.

"את יכולה לשון אצלנו,לאכול,מה שבא לך.עכשיו את אחת מהבית שלנו.טוב?"

ביל קבע. "עשיתם יותר מדי! באמת" אמרה תוך כדי בכי.

הם חיבקו אותה והובילו אותה אליהם.

"ממש לא. לא משנה לנו,את נשארת איתנו." טום המשיך.

הם הגיעו הביתה,שמו את הדברים.

"אני אכנס להתקלח,אתם אח"כ.." ביל אמר.

 פתאום נשמע צלצול הפלאפון.אניה ענתה.

"האלו?" ועלו לה דמעות,שכמעט זלגו. "אמא שלי?בישראל."

"כן?? יופי! תודה. כן,בטח." היא ניתקה,וטום התיישב לידה.

"אמא שלי באה מגרמניה לישראל,לבית ההוא.. ואמרתי להם שבינתיים

יש לי איפה להתגורר..אם זה בסדר."

"כן,ברור." טום ענה מייד,לפני סיום המשפט של אניה.

ביל יצא,וטום נכנס למקלחת.אניה הלכה להביא בגדים והכל,וחיכתה בסלון.

"כנסי,הוא סיים ניראה לי..." ביל אמר כעבור 10 דקות בערך.

אניה התקדמה לעבר המקלחת. טום בדיוק יצא עם מגבת מהברך עד למתחת לפופיק..

"הוו,סליחה.." אניה נתקלה בו כמעט.. טום חיבק אותה,לא היה אכפת לו מכלום.

'שיוו,איזה טוב לב.' חשבה אניה. טום המשיך לחדרו,ואניה נכנסה להתקלח.

טום יצא כבר לבוש,מבואס,והתיישב בכורסא.

אניה יצאה כעבור 10 דקות או פחות,לבושה בחלוק. היא הסתכלה על טום וראתה שהוא

 מרגיש רע,והרגישה בעצמה דיי רע..

וטום ניסה לעשות פרצוף מאולץ בכדי שלא תחשוב שהוא מרגיש דיי רע..

אניה התלבשה במהירות ויצאה לעבר טום וביל בסלון מחויכת בחוץ,אך שבורת לב בפנים.

"אני אכנס להתקלח." ביל נאנח.

ביל הלך לחדרו וטום בהה באניה,ואניה בו..

"אני ממש מצטער בשבילך." טום נאנח. "תודה.. אבל תקשיב.מאז שהגעתי עשיתי לכם רקק

רע! התקופה הזו,רעה בשבילי ובגלל שאני איתכם אז גם לכם.. אני ממש לא מרגישה בנוח

ככה,בגללי,לא בגללכם."

"לא.לכל אחד יש רגעים רעים,ככה זה.אני נהניתי מאוד דווקא.יש עליות וירידות בחיים,

אבל מסתדרים.. אני שמח שאת איתנו,ואת יכולה להישאר אם באלך,נעשה כיף חיים.."

טום ענה ברצינות.. אניה נראתה המומה,אבל החליטה שהפעם לא תענה..

ביל בא למטבח מחדרו.

"טוב,בואו נכין ארוחה או משהו..רעבים?" ביל שאל.

טום ואניה לא ענו,אבל טום קם לעברו. "שניה,אני הולכת רגע לחדר.."

אניה אמרה.   "טוב,בוא נכין לה משו.. אני לא רעב. שהיא תנוח בינתיים.לא אכפת

לך שהיא תישאר פה,נכון?" טום שאל את ביל בתקווה שתשובתו תהיה חיובית.

"לא,ממא לא משנה לי..היא נחמדה,זה הכל." ביל ענה בלחש.

הם הכינו פנקייקים,לפי מתכון שהיה על המקרר כבר הרבה זמן מאז..שאמם ביקרה.

כשהכל היה מוכן,טון הלך לקרוא לאניה. הוא פתח לאט את דלת שהייתה חצי פתוחה,וראה

שם את אניה יושבת ובוכה בלחש. טום הרגיש ממש נורא.

המשך יבוא.

איך היה?

*מצפה למלאא תגובות! כי מזמן לא הגבתם..חח*

 

כושי סמבו D:

נכתב על ידי , 15/2/2008 18:03  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,020
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , תחביבים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאוליצית]] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאוליצית]] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)