לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג עם חיוך [:


הבלוגג על חיי :]] וזהו... בקיצור תכנסו, תקראו+תגיבו= עידכונים.. חח.. XD

Avatarכינוי:  גאיושקה 33>

בת: 28

ICQ: 452205173 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

תשובות לשאלון השבועי


מה דעתך על כסף?
דבר לפעמים טוב ולפעמים רע.

האם לדעתך ניתן להיות מאושרת אם את עשירה?
בערך אבל יש עוד דברים שצריך כידי להיות מאושר ..

אם היה לך כרגע מליון שקל מה היית עושה איתם?
משחדת את המורים שיתנו לי ציונים גבוהים XD סתם שותה מלקשיק P:

האם לדעתך כסף קונה הכול?
ממש לא !!

אם היית יכולה לבטל את עניין המעמדות (עניים ועשירים) היית עושה זאת?
בטח:]

האם את מקבלת דמי כיס?
לא אבל זה בסדר D:

האם את עובדת? אם כן במה?
כן ^^
בייביסיטר :)

מהי הדרך הטובה ביותר לדעתך לעשות כסף?
עבודה קשה ומעייפת XD

האם לדעתך יש פיתרון לאלפי הקבצנים שיש בארץ? אם כן,מהו?
לא :|

לסיכום,האם את חושבת שלאהוב כסף, זו תכונה שטחית?
כן XD
ואני אוהבת מהני XD
סתם לא להגזים..

נכתב על ידי גאיושקה 33> , 29/4/2008 15:45  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


היכן תחגגי את חג הפסח השנה?
אצלי בבית :)

האם אתם נוהגים לחגוג את ליל הסדר באופן מסורתי, בבית? במלון?
לא כלכך מסורתי קוראים רק את הדברים המענין ( בישבלנו אין כאלה הרבה XD)
לא אמרתי שכבר בבית..

האם את שומרת כשרות, ונמנעת מאכילת חמץ בפסח?
אי לא שומרת כשרות אבל מנסה לפעמים לא לאכול חמץ בפסח (השנה לא הצליח ) *-*

אלו מנהגי עדות יחודיים, אתם שומרים בפסח, במשפחה? האם אתם נוהגים לאכול קטניות? אלו מאכלים יחודיים אתם אוכלים בפסח?
לא אבנתי .

האם פסח הוא, לדעתך, גם זמן נקיון האביב, או שהבית נשאר מלוכלך ומוזנח "כרגיל"?
אני דווקה רוצה לא לסדר בפסח כי החדר שלי מבולגן מאוד
!! ,לסדר את החדר = שאני לא ימצא דברים ,ואין לי כוח XD
אבל השנה סדרתי כי חברה שלי עזרה לי :>

האם קיבלת מתנות לכבוד החג? בונוס מהעבודה? חופש מהצבא? אם כן - אלו מתנות?
כן !!
קיבלתי טופיפי בגלל שחפשתי את האפיקומן (אבל גם עם לא הייתי מחפשת היו נותנים לי :} )


האם את אוהבת את חג הפסח? בין החגים הכי אהובים להכי שנואים, היכן היית מדרגת אותו?
אני מאוד אוהבת את חג פסח !!!!!!!!!!!!!!!!!!
הייתי מדרגת אותו 9 :]

ספרי לנו על חג פסח אחד ספציפי, שאת זוכרת במיוחד ושאהבת אותו במיוחד.
החג פסח הזה ^.^
היה מצחיק







איזה שאלון חמוד ^^
ביי :]

נכתב על ידי גאיושקה 33> , 24/4/2008 11:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חג פסח שמח :]


 

 

היי חג פסח שמח לכולם !!

אני חוגגת את חג הפסח עם המשפחה הקרובה :]

אני עוד לא בתוחה עם זה יהיה סבל או כיף XD
אתם יודעים ילדים קטנים=בעיות XD

ואחרי שאני הגמור לכתוב את הפוסט הזה אני המשיך לסדר את החדר :|

אני מאוד אוהבת את חג פסח כי יש חופש של שובעים וחצי !! (למרות שלנו הורידו יום אחד לא יודעת למה ..)

אממ..

^.^



חח.. P: איזה תמונה מוזרה XD
אני השמח עם תכתבו לי מה אתם עושים בפסח D:

ביי וחג פסח שמח טוב נעים נחמד טוב ,חפרתי..XD



בשביל האח הפסיכולוג : so cute!! XD


 

נכתב על ידי גאיושקה 33> , 19/4/2008 12:24  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

641
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגאיושקה 33> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גאיושקה 33> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)