לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לרדוף אחר החלום



Avatarכינוי:  מיאו!~

בת: 96

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

פרק 3


פרק חדש, סליחה על הפרק הקצר P;

הוא קצת ארוך יותר.

השקעתי.

 

פרק 3

 

התקרבתי לשם בשקט ומנסה לפענך את הדמות המדהימה פתאום נתקלתי במשהו והרגשתי איך אני נופלת, אבל הדמות המדהימה רצה לעברי ותפסה אותי לפני שנפלתי.

זה היה ג'וני.

ג'וני.

'אומגד!!! זה... זה... ג'וני!' חשבתי לעצמי בעודי מסמיקה בצורה מדהימה.

"את נרשמת למופע?" שאל בתמימות

"כ...כן.." אמרתי בפחד והסמקתי נורא מהמגע הפתאומי שלו.

המגע המדהים שלו. התענגתי מכל רגע.

ואז קלטתי.

אני בזרועותיו של גו'ני!!!

"האא!!!" פלטתי צעקה קטנה בעודי מתרחקת ממנו במהירות, עדיין מסמיקה.

'עכשיו רובין תחסל אותי, תבשל אותי, תנשנש אותי!!' חשבתי לעצמי בפחד ודמיינתי את הסוף הנורא שהיא מתכננת לי.

ג'וני רק מצמץ בתמימות ילדותית תהה במה העיניין.

"הלוח שם" ג'וני אמר בעודו מצביע ברפות לעבר הלוח עם מס' דפים תלויים עליו.

"תודה!" צעקתי פתאום בלי שליטה.

"בבקשה" ג'וני חייך חיוך מתוק ומדהים. אך עינייו היו ריקות מניצנוץ כלשהו.

ניצנוץ של רגשות, הוא אף פעם לא רב עם אנשים, קילל, תמיד עשה את מה שאומרים לו ואף פעם לא מחה.

"קרה משהו?" ג'וני שאל

קלטתי שהבטתי בו דיי המון זמן בזמן שהרהרתי.

"האא... לא... אני אלך עכשיו ל..להירשם" הלכתי לכיוון הלוח.

ג'וני המשיך לרקוד ואני היבטתי בו, מודהמת, מופתעת.

פתאום היה צילצול והבנתי שהשיעור הראשון כבר הסתיים ועדיין לא מילאתי את הטופס.

התחלתי לקרוא את הדף המסביר את מהלכו של האודישן

"שלום לשיכבת ח'-ט',

בקרוב יהיה אודישן למופע חדש- אגם הברבורים.

ביום שני- 15:30 יהיו אודישנים.

התפקידים יחולקו אחר-כך ע"פ הרמה.

כדי להירשם לאודישן, רשמו בדפים שנמצאים מתחת לטופס זה שם, שם משפחה וכיתה,

נשמח לראותכם"

 

מלאתי את פרטי.

ריפרפתי למלעלה בהמשך הרשימה, רובם היו אנשים שהיכרתי/שמעתי, בלה בלה בלה, אלה, רובין, ג'וני, אלכס, נינה.

'נינה גולדמן, מט'5? ילדה חדשה? נראה מי היא.

ט'5? הכיתה של ג'וני, אלכס ורובין. לא ראיתי אותה אף פעם...'

הסתכלתי מסביבי וראיתי שג'וני כבר לא נמצא.

יצאתי מהסטודיו מהורהרת בדרכי לכיתה.

עכשיו יש מתמטיקה ואז אנגלית ואז לשון ואחר כל זה יש שיעור עם בלה.

נכנסתי לכיתה.

"סליחה על האיחור" אמרתי בשקט ולא טרחתי להביט בפניו של המורה.

"איפה היית שעה שלמה?!" המורה צעק.

למורה קראו בן, הוא היה בערך בן 45, דיי רזה, חיוור, ונמוך, היתה לו פדחת גדולה והוא היה רווק.

"סליחה, הייתי.. בסטודיו הגדול" אמרתי מופתעת.

"ומה עשית שם? יודעת מה? לא מעניין אותי, שלוש ועשרים את בכיתה, לומדת ומשלימה את כל מה שפיספסת בשעה הקודמת" מר בתוקף

"אבל...אני לא יכולה.."

"לא אכפת לי, שבי במקומך" צעק

הלכתי לכיוון מקומי, בין אלה ומאריק בבושה וכעס.

מתמטיקה, אנגלית ולשון עברו ועכשיו צריך להיות השיעור עם בלה.

אני, אלה ומאריק נכנסו לחדר הלבשה של הסטודיו.

"גרר.. המורה המפגר הזה... אני לא יודעת מה אני אעשה ואיך אני אגיע לאודישן.." אמרתי בבכינות אך בכעס.

"אולי תגשי אליו מהר אחרי השיעור ותבקשי לדחות את העונש?" אלה הציעה

"כן, זה היה רעיון טוב אם המורה שלנו היה נורמאלי" אמרתי בביאוס.

"הוא שונא אותי, אתן יודעות" הוספתי עוד יותר מבואסת.

"טוב, אני לא יודעת, אבל אנייודעת שיש עכשיו שיעור חשוב בשביל כולנו וצריך להתלבש מהר" אמרה אלה

"כן" אמרתי בעודי נכנסת לתא.

סיימנו להתלבש ועשינו תסרוקת ויצאנו לסטודיו.

"הוו, אגב, שמעתן?" אלה אמרה

"לא... מה?" מאריק אמרה

"יש שמועה חדשה על ג'וני"

"מה?" קפצתי פתאום.

"תרגעי..." מאריק ניסתה להרגיע אותי

"יש ילדה חדשה שקוראים לה נינה..."

"הוו, כן, היא תהייה גם באודישן, קראתי ברשימה... נו אז, מה הקשר שלה לג'וני?" קטעתי אותה ואמרתי את המשפט נמרצות

"כל השמועות סיפרו שהיא החברה החדשה שלו" אמרה אלה

לרגע הייתי בשוק.

הוא עזב את רובין המדהימה בשביל ילדה חדשה?

"היי, קיסקה, צאי מהשוק!" מאריק צחקה עלי.

"שלום תלמידים!" בלה אמרה בעודה נכנסת את הסטודיו.

כולנו נעמדנו ליד הבאר וחיכינו למוזיקה.

"יש לי הודעה חשובה. כל התלמידים שלא נרשמו לאודישן לצאת."

"הא.? מה?" נשמעו קולות בלבול

"האודישן הוקדם לשעה הזאתי, אז, חברס, לכו, אתם פטורים רק להיום!" בלה אמרה והצביעה על הדלת

אחרי שכולם יצאו בלה הוסיפה:"ויש לי עוד הודעה, היום תלמידי כיתות ט' שנרשמו לאודישן יצטרפו אליכם"

'אז אני אזכה לראות את נינה'

בלה הלכה לדלת ופתחה אותה "כנסו"

רובין וחברותיה נכנסו בדרמטיות, וכולן התלחששו ביינייהן על הפרידה.

אלכס נכנס לבד אבל ג'וני נכנס כשנינה מחבקת את ידו בהנאה.

ניניה לא יפה במיוחד, היה לה שיער חום כהה מתולתל ופרוע, אסוף לתיסרוקת שאמורה להיות מסודרת, עיניים חומות כהות, והאף שלה היה קצת עקום.

כל אחד התמקם במקומו ועשינו חימום.

'מעניין איך האודישן הזה ילך. וגם מעניין איזה תפקיד אני אקבל, ואיזה תפקיד אלה תקבל.'

עשיתי את התרגילים בצורה הכי טובה יכולתי, השקעתי בטירוף.

בלה אפילו החמיאה לי פעם אחת- שזה ממש נדיר מבחינתי.

"טוב, החימום היה מעולה, עכשיו החלק הקשה. לתפקיד הראשי מתאימות רק רובין ונינה, אז בואו לפה"

'נינה? היא כ"כ טובה? לא ידעתי' חשבתי מאוכזבת.

"עכשיו ככה זה ילך, כדי לבחור אחת ממכן לתפקיד, כל אחת תבקש מהמבחר תלמידים שיש לנו פה לרקוד איפרוויזציה [אילתור], ומי שתצליח בצורה הכי טובה תהייה הרקדנית הראשית במופע הזה. עכשיו בחרו"

"ג'וני" נינה אמרה בזריזות.

ג'וני קם וניגש אליה.

רובין לא נראתה מאוכזבת, היא נראתה דיי שלווה.

היא סרקה את כל התלמידים.

אחרי כמה חיפושים היא נעצרה עלי.

"בואי" היא הושיטה לי יד וחייכה.

"האא..?" אמרתי מבולבלת.

"טוב מאוד. עכשיו, נינה וג'וני ראשונים" בלה הכריזה.

 

 

מיאו! D:

נכתב על ידי מיאו!~ , 3/12/2007 20:38  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שארון D: ב-15/6/2008 15:58
 



פרק 2 :]


הייD:

שמחה שאהבתם את הסיפור D:

ותודה רבה על התגובות הנחמדות! 3>

מי שיכול- תעבירו לי פרו בבקשה ^__^

היום אני אנסה להתחיל את הרשימות.

 

 

פרק 2

 

נתקלתי במשגיחה של השיכבה שלנו בפנימיה.

"הגעתן בדיוק בזמן" מרי אמרה

"פיוווו... חשבתי שאיחרנו בטירוף" אמרתי בעודי מתנשמת בכבדות.

מרי היא אישה בסביבות ה40 לגילה, היא היתה דיי נמוכה, 1.60, קצת שמנמנה, אמהית וחמה, היה לה שיער מתולתל קצר בצבע אדום צבוע ועיניים אפורות.

"טוב, איחרתן ב3 דקות, אבל זה לא נורא, אבל פעם הבאה שאתן מאחרות תצטרכו לעשות משמרת בוקר במטבח, טוב?" היא אמרה.

"כן, זה לא יקרה שוב" אמרה מאריק בחיוך.

נכנסו לחדר אוכל ותפסנו 3 מושבים צמודים, שמנו שם את הדברים שלנו והלכנו לקחת מגש.

מילינו את המגש שלנו בהמון אוכל, אני לקחתי תה עם נענע, 2-3 פרוסות לחם וחמאה ועגבניה, אלה לקחה דייסה ושוקו ומאריק לקחה דגנים ומללפון.

התיישבנו במקומות שלנו והתחלנו לאכול.

"הממ... היום.. יש... לנו... שיעור... עם... בלה..." מאריק אמרה בפה מלא במלפפון.

"תבלעי, תבלעי" צחקקתי ומאריק צחקה והתקשתה לבלוע את האוכל מרוב צחוק.

"חח... כן, ויש היום אודישן שכבתי למופע החדש" אמרתי בהתלהבות

"אגם הברבורים" הוספתי בדרמטיות

"אני רוצה לנסות להתקבל לתפקיד חשוב" אמרה אלה.

אלה היתה הרקדנית המוצלחת ביניינו, אני לא הייתי כ"כ טובה בגלל שהמורה הקודם שלי לא לימד אותי את הבסיס.

"אני אשמח אם אני בכלל אתקבל לאיזשהו תפקיד" אמרתי באכזבה.

"היי, קיסקה, התעודדי, תנסי לפחות, לכי תדעי" מאריק אמרה בחיוך וליטפה אותי

בלט הוא הדבר הכמעט חשוב בחיי, מאז שהלכתי בפעם הראשונה לסטודיו בעיר שלי, התאהבתי בסגנון.

השאיפה שלי היתה להכנס לבית הספר הזה, אבל בגלל המורה שעבר, שלא לימד אותי דיי טוב ולא הקדיש לי תשומת לב.

עכשיו הוא רק מתחנן שאני אחזור בגלל שחסרים לו תלמידים.

"הלללווו, סופי?" אלה קראה לי לחזור מההירהור שלי

"מה? מה?" אמרתי בקול חלוש

"טוב שחזרת אלינו א..." אלה אמרה

פתאום אלה הפסיקה לדבר והביטה קדימה, אל אלכס.

אלכס היה רקדן ממש מעולה, אבל התנועות שלו היו קצת מפחידות, הן היו קשות ומאיימות,

הוא תמיד ביצע תפקידים בצורה דרמטית, ואף פעם לא חייך.

לפתע הוא הסתכל על שלושתינו, ואז עלי, ועשה פרצוף רציני ומפחיד כזה

פתאום הלחם נפל לי מרוב שהיבטנו בו.

"אווח" אמרתי וניסיתי להרים את הלחם במהירות, כדי שאף אחד לא יבחין שליכלכתי את החדר אוכל.

"ראית את הוא הביט בך?" אלה אמרה בזעם.

"אני לא מבינה מה הקטע שלו?! הוא מדהים וכו' וכו' וכו' אבל..." מאריק שאלה

אלכס היה מדהים, היה לו שיער שחור וקצת ארוך, עיניים חומות כהות, והיה לו גוף מדהים של רקדן.

סיימתי לאכול בשקט, אבל אלה ומרינה רבו על משהו.

אלכס רוב הזמן לא חייך, הוא היה שקט והוא הפחיד את רוב האנשים.

"את באה?" אלה שאלה אותי בעודה לוקחת את התיק שלה.

"כן, כן, שניה" אספתי את השאריות על המגש ולקחתי את התיק שלי.

רוקנתי את המגש שלי והצטרפתי אליהן.

"קיסקה, את יודעת ששמעתי שג'וני הולך להיבחן למופע?" אלה אמרה כאילו סיפרה עובדה חשובה ביותר.

ג'וני היה הרקדן הכי טוב השיכבה שמעלינו, הוא היה חלומה של כל בת והוא החבר הכי טוב של אלכס.

היה לו שיער שטני ארוך קצת, עיניים חומות בהירות ומבט ריק בעיניים.

הוא היה מדהים, הוא היה חכם, מתחשב, עדין, אבל לא היו לו רגשות.

ז"א היו לו רגשות, אבל הוא לא הראה אותם.

היה לו תמיד מבט ריק בעיניים, למרות שהחיוך היה קיים על שפתיו.

אני ממש ממש חיבבתי אותו אבל לא היה לי סיכוי בגלל רובין.

רובין היא החברה של ג'וני , השם שלה הוא של בנים, אבל היא היתה נשית, עדינה, מתוחכמת וממש יפה.

היא הרקדנית הכי מדהימה בשכבה שמעלינו, כ"כ צפוי ששנייהם יהיו ביחד.

הם תמיד שיחקו תפקידים ראשיים ביחד במופעים של החטיבה, וכולן היו מקנאות בה.

היה לה שיער שחור מתולתל בבקבוקים עד המותניים, עיניים חומות כהות, שמביעות הגנה, קינאה, שלווה.

היא שמרה על ג'וני כאילו היה האוצר שלה ולא הרשתה לשום בת להתקרב אליו.

היא גרה בפנימיה בבניין סמוך לשלנו, רוב הבנות פשוט פחדו ממנה ולא העיזו לדבר אליו או אליה, אבל היו לה כמה חברות טובות.

"המממ... מאריק, אלה? מתי האודישן?" שאלתי

"יש! קיסקה הולכת לאודישן! אז, היום בשלוש וחצי, לכי תירשמי עכשיו בסטודיו הגדול, על הלוח יש שם דפים עם הסברים!" מאריק צעקה בשימחה.

"טוב, אבל אתן יכולות להגיד למורה שאני אאחר ובבקשה קחו את הדברים שלי?" ביקשתי

"אבל את שוטפת היום ריצפה!" אלה אמרה ולקחה את התיק שלי.

רצתי לשם והרהרתי בנוגע למופע.

'אני רוצה להיות הדמות הראשית! היום יש ב11 ועשרים שיעור עם בלה ואני אתן את הכל !'

הגעתי לסטודיו אחרי כמה דקות. הסטודיו היה מדהים! דבר ראשון זה לא היה סתם סטודיו, זה היה בניין עם 2 קומות, בקומה העליונה היו הסטודיואים הקטנים ששימשו תלמידים ומורים, בקומה התחתונה היה סטודיו ענק בקצה אחד ובקצה השני היתה מיני במה שימשה לאימפרוויזציות.

נכנסתי לסטודיו החשוך.

ראיתי דמות רוקדת ברכות מדהימה.

'רוח רפאים?' חשבתי לעצמי.

התקרבתי לשם בשקט ומנסה לפענך את הדמות המדהימה פתאום נתקלתי במשהו ו....

 

 

 

בפרק הבא:

"את נרשמת למופע?" שאל בתמימות

"כ...כן.." אמרתי בפחד והסמקתי נורא מהמגע הפתאומי שלו

 

________________________________________________________

 

"כל השמועות סיפרו שהיא החברה החדשה שלו" אמרה אלה

 

 

 

 

מיאו! 3>

נכתב על ידי מיאו!~ , 2/12/2007 11:28  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צוות טפו(: ב-2/12/2007 22:18
 





111

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיאו!~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיאו!~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)