לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

F-R-E-E I like it.


מנסה...בסוף אצליח. לבד: זה כל מה שאתם צריכים לדעת.עזבו אותי.

כינוי:  DannE

גיל: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007


נ-ס-ג-ר..!!

הבנתי שבלוג זה סתם דאווין וזה דבר דפוק....;)

ואני לא חורפנת( = חופרת וטוחנת...) שהולכת לכתוב על הצרות שלה ועל שהיא הופכת להיות אנורקסית וכולן מגיבות לה כל הכבוד.! תמשיכי ככה.!

אז זה דפוק, דפוק ולא בסדר.!

בגלל זה יש בנות אנורקסיות ובולמיות.

אני אישית מכירה מישהי שהופכת להיות כזו, ממש על הסף.

ות'אמת? אני בטוחה שהיא תגיע לזה.ניסיתי להזהיר אותה אבל כנראה ששמים עלי קצוץ.

למרות שהילדה הזו כוסית מהממת בטירוף.! היא לא מבינה.

אז פשוט חבל שבמקום תגובות שאומרות לה להפסיק ואל תעשי לעצמך את זה בנות פה נותנות לה תגובות שכל הכבוד הלוואי עלי לאכול כ"כ קצת...והלאה והלאה... זה טירוף מה שהולך פה! הבלוגים האלה רק יביאו אסונות.

 לילדה הזו לא מגיע את זה. אבל היא מביאה את זה על עצמה.

בגלל שאני הולכת לסגור את הבלוג אני אומרת משהו אישי שאף אחד לא יודע.

יש כאלה ששואלים איך הורדתי כזה מהר...מעניין איך..אם אכלתי משהו והרגשתי נורא אח"כ הייתי מקיאה אותו.

וזו הייתה השטות הכי גדולה שהייתה לי בחיים.

אז אמרתי לעצמי אני בכיתה ט' שוקלת 47 קילו 1.58 וזה סביר, אפילו מעולה.

אני שלמה ב-100% עם הגוף שלי והצורה שלי כי צריך ללמוד לאהוב את עצמך וזין מה יגידו אחרים.

אם אני לא מקל לניקיו אוזניים אז לא יאהבו אותי?!

ואת האמת לא חסרה לי אהבה...(במיוחד עכשיו  האהבה פורחת..)

אני לא יכולה לסבול את הבנות שלא מפסיקות לומר אוח אני שמנה למרות שהילדה הזו כ"כ רזה.

אם לא תלמד לאהוב את עצמך מה יצא לך מזה? דיכאון? אנורקסיה? התאבדות בסופו של דבר?

אם אתם שואלים אותי חיים רק פעם אחת, צריך להנות לאכול מה שאוהבים...אבל לא צריך להגזים לשמור על כושר ועל בריאות. בסופו של דבר משפחה וילדים.

 

זה לא נורמאלי שילדה כ"כ קטנה תדאג בגלל "השומן" שלה שאין לה בכלל..!!!

אחלוהים זה פשוט לא נורמאלי.

תראו באיזה עולם אנחנו חיים.

במקום להנות אותן בנות יושבות כל היום במיטה, ומחשבות קלוריות. מה שיש להן בראש זה : לא לאכול לא לאכול.!!

זה לא מציאותי.

אני לא בת אדם שמנה רחוקה מזה תודה רבה, אבל אני לא בטן שטוחה רגליים מקלות וידיים חוטים.

צריך מלאות במקומות הנכונים..חבל שהרבה בנות לא מעריכות את עצמן.

אז כל המגיבות שקארתי את התגובות שלהן על מקרה של ילדה אחת, שבטוח תגמור אנורקסית.

אתן אלה שצריכות לחזק אותה ולומר לה לאהוב את עצמה, שלא תעשה שטיות.

שתפסיק עם הטירוף הזה.

כי נראה לי שלכן היא כבר מקשיבה יותר ממני.

לא שמים עלי קצוץ אפילו דק.

 

אני לא צריכה אנשים כאלה לידי..שבשעות הקשות שלהם ואחרי כל השטיות המפגרות שלהם אני מעודדת אותן וככה הם מחזירים.

אז..

זה העידכון האחרון.

אני הולכת לעזוב את השטיות האלה כי ממש אין לי כח לראות בנות נעשות אנורקסיות.

האזהרות שלי כבר לא עוזרות אז אני לא צריכה אנשים כאלה לצידי.

להת'

אהה..ועוד משהו..!!

מה הקטע לשים תמונות של בנות רזות כמו מקל בבלוג?!

אני ממש לא מבינה את זה.!!

אז מספיק עם השטיות.

ביי.

[לא כאילו מישהו הולך לקרוא את זהP:]

נכתב על ידי DannE , 5/12/2007 16:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



=\


אוקיי...אז איפה להתחיל עם השטיות האלה עכשיו?..

אז ככה שבוע הבא שמים לי גשר[וואו איזה התרגשות...]

נקווה שזה יפתור את בעיית השיניים המגעילה שליי...

ו

ככה-

 אחרי שגמרתי עם כל הקטע של החברות ה"טובות" האלה שלי ישר הלכתי לומר סליחה לחברה שהייתה תומכת תמיד וחמודה כ"כ..

שרק בגללן לא דיברתי איתה.

חבל.

התחלתי קשרים עם חברות שלא דיברתי איתן כמעט, והייתי חברה טובה שלהן בעבר והקשר נותק בגלל אותן בנות .

אז הגעתי להחלטה, אין כזה דבר חברות.

פשוט אין.

זה הגיל בה' הידיעה, של הצביעות.

אם אין לך איזה חברה ממש טובה שאת יודעת שאת יכולה לסמוך עליה.

 

אז....היום עשיתי בדיקת א.ק.ג ..שמו לי כל מיני חוטים על הגוף..ונשארו לי סימנים...בעע.

היה צריך לעלות על המשקל ולמדוד גובה וכל זה..והייתי משקל תקין וגובה נורמאלי  לגילי. 1.60 על 48 קילו.

אז עברתי את הבדיקות האלה ועכשיו אני יכולה ללכת להתחרות בתחרויות טניס ארציות.

טוב, עוד דבר מאחוריינו.

 

אהה..ומשהו אחרון:

הבלוג הזה לא כ"כ נועד לקריאה ולמשתתמשים אז אל תעלבו אם אני לא מגיבה חזרה..=\ פשוט...אממ...זה סתם פוקן של דברים

שאין לי כ"כ למי לספר..

המוטו שלי לחיים:

העולם אכזר. בסופו של דבר תדעו את זה.

ביי

 

 

נכתב על ידי DannE , 3/12/2007 22:48  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מצב רוח.בע.


טוב..אז הבוקר קמתי עם מצב רוח גרוע מביוחד.....

לא ישנתי בלילה כמעט בגלל זה ועכשיו עבר תודה לאל.

מכירים את ההרגשה האיכסית הזו שיושבת על הלב ככה?

אז זה-

בדיוק מה שהרגשתי.....אני כ"כ שמחה שזה עבר לי..

זה כנראה בגלל ילדים שהכרתי לאחרונה שהתנהגו, בוא נגיד....לא כמו שציפיתי.

 

טוב שגם זה מאחורי ולא רוצה לשוב לזה.

 

אוחח...טוב מחר יש לי תור לאורטודנט מקווה שילך בסדר...אני יודעת שהמון אנשים שונאים ללכת לרופא שיניים..

אבל אני דווקא מאוד אוהבת את זה...לא יודעת להסביר. זה נחמד.

 

לא יכולה לחכות ליום שני...!!!=]

 

אז עד פה כי אני חייבת ללכת....

33> דאן

 

נ.ב

ליליאנאה יו נו.....אוהבת ותודה על הכל שוב.

נכתב על ידי DannE , 1/12/2007 19:27  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDannE אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DannE ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)