לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סמרטוטידה

בלוג לילדים סמרטוטים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

משחק מול בת ים ומכבי


חברה מחר משחק מול בת ים קבוצה טובה בפורום מתפלצפים חייבים לנצח

גילינו שהפלצפן הכי גדול הוא מס' 9 נפרק אותו

אממ אני יעדכן את התוצאה אחרי המשחק מקווה לתת משחק טוב

 

מכבי!!!! אללה מכבי יום ראשון מול סכנין אין יציאה בלי ניצחון

 

טוב קצת להיכנס לאווירה שירים לפי הסדר של המשחק:

אני מודה לאלוהים, שהוא שונא ת'אדומים
אני לובש צהוב כחול, למכבי אתן הכל
אחרייך אני הולך, מוכן למות למענך
חושב עלייך כל היום,
ומי שלא קופץ אדום...

 
לכל מקום שאת צועדת (כמו מה?)
כמו אהבה עיוורת (כמה זמן?)
כל החיים אני אוהב את (את מי?)
מכבי עד המוות (עד המוות)
נה נה נה נה נה נה נה מכבי מלחמה
נה נה נה נה נה נה נה מכבי מלחמה...
 
ואז יש עוד שירים אני יתן אותם
צהוב עכשיו...צהוב תמיד... תמיד אוהב אותך מכבי תל אביב...
צהוב בדם... צהוב בלב... רק את מכבי תל אביב אני אוהב...
הולך איתך לכל מקום מנגב תתחת עם צעיף שהוא אדום
הגאווה היחידה מכבי תל אביב הדת הצהובה
צהוב עולה עולה עולה....
שיגעון
 
אההההההה צהוב עולה אהההההה צהוב עולה
הגיע הזמן שתבינו מה זה מכבי
תלמדו שאין שום דבר חוץ מניצחון
 תרמסו עד שזה יכאיב לא חשוב מי זה היריב
תרמסו כי אתם מכבי תל אביב
אההההההההה צהוב עולה אההההההה צהוב עולה
 
השיר הכי חזק:
הנה הנה זה מגיע הקול מהיציע הוא רוצה פה גול..
יאללה תרימו תידיים תמחאו כפיים היום רק ניצחון!
ואז השיגעון של המשחק
 
 
אללההההההההה מכבי ניצחון!
נכתב על ידי , 2/12/2007 01:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 31

ICQ: 330609103 




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסמרטוט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סמרטוט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)