לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I Can ALways MaKe YoU SmiLe


"אני תמיד יכולה לגרום לך לחייך"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

שיר שכתבתי.


אמממ עוד שיר שכתבתי.

 

הירח מלא ורוח קלילה נושבת.

הכוכבים מנצנצים.

והרוח ממשיכה לנשוב.

בכול הרחובות

רק חורבות והסונות.

אין אור בשום חלון.

אני ממשיכה ללכת ברחובות.

מחפשת נשמה.

לפחות קטנה.

פתאום אני רואה חלון.

ויש בוא אור.

אני ניגשת ומסתכלת פנימה.

אני רואה אותך.

שוכב על הרצפה.

אך חסר נשמה.

דמעות זולגות אל לחיי.

נכתב על ידי , 14/12/2007 19:58  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיר שכתבתי לבן-אדם שעזב אותי.


אמממ כתבתי שיר לבן-אדם שחשוב לי מאוד, אבל שעזב אותי.

 

אם היתי יודעת שאתה הולך

לא היתי עוזבת אותך.

אם היתי יודעת שאני לא הראה אותך

היתי מסתכלת לך עוד פעם בעיניים.

אם היתי יודעת שלא הרגיש בגופכה

היתי מחבקת אותך ולא עוזבת.

אתה ממשיך ללכת.

ואתה לא מסתובבת ומביט בי עוד

פעם אחת.

דמעות זולגות אל לחיי.

ואתה נעלם מעיניי.

אם היתי יודעת.

רק אם היתי יודעת.

אז כול זה לא היה קורה.

ואתה היתה איתי.

והיתי יכולה לחבק אותך.

להיסתכל לך בעיניים.

להרגיש את השפתיים שלך.

 

גיבו בבקשה.

נכתב על ידי , 14/12/2007 19:26  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סוף סוף אוכל *ריר כמו מפייל ניאגרה*


אלוהים אוהב אותי -^_^-.........

אבא שלי הכין אוכל, ועכשו אני הולכת לאכול, ואז לחזור אלייכם כדיי לראות אם הגבתם, וכדיי להיכנס לבלוגים שלכם!

נכתב על ידי , 14/12/2007 18:58  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 




407
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMaSHki אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MaSHki ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)