לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

עידכונייט!!


ועכשיו- עדכון מהשעה 01:39!! אומגדדדדד!! תולה אצלי והיה.. כיף חיים! בהתחלה היו אצלנו אורחים (משעממים מאוד..) ואכלנו ארוחת ערב [מפתיע, לא ?!] אה ו.. ודם? הייתה מסיבת הפתעה לאור XD מזה השקעתי לה במתנה: קניתי לה בגד שעלה נראלי 50 שקל.. וקניתי שרשרת חצי לב ושמתי אותה התוך קופסה מזה יפהה! ומה שהכנתי העצמי (ריספקט..!) : לקחתי קנבס והדבקתי תמונה של אור באמצע, וצבעתי ממש מגניב את הרקע שנשאר.. יצא מזההה קול. ועכשיו אני ייתן לתולקעע לשאת דברים (עכשיו אני נזכרת בבצפר שעושים טקסים.. "אני מזמין את לבנה נויזפלפזחרימחמרל בלה בלה בלה.. לשאת דברים"..) בבקשה-

שלום ! אני מאוד נרגשת לכתוב פה , חוצמיזה שאני ממש אוהבת את המקלדת של צון כי היא מאוד נוחה ועושה קול חמוד
אז .. הי  אני וצון חברתי הטובה עושות לילה לבן , ובינתיים היה מאוד כייפי ! עשינו לצון בוק , החלפנו לה מלא בגדים ובעיקר ? בילגנו לה ת'חדר
אם אמא של צון תרשה לשים פה את התמונות היא תשתף אתכם ביופייה המדהים  | ניצן עושה גבות |
חוצמיזה , באו אליה אורחים ואכלנו פסטה ממש טעימה (ניצן מוסיפה : " גם בורקס" ) . האורחים היו מוזרים , בעיקר שחר - היא מטורפת שברחה מבית משוגעים !
במסיבת הפתעה של אור היה מאוד נחמד - ואני כותבת בשמי ובשם צון
נסענו במיני - בוס ( החלק הכי כייף של היומולדת ) . ישבתי ליד צון ומאיוש החמדמדות  הייתי בטוחה שנלך לבית מאפה , כי היה כתוב שיעשו לנו סדנת אפייה ,
אבל לצערי הרב התברר שזה בבית מאוד מצ'וקמק אך מסריח . (סתם סתם .. אני לא מגזימה מספיק) ( אגב , ניצן מוסיפה- "הבית הזה מוכר לי ואני לא זוכרת מאיפה!! " )
סך הכול לא עשינו הרבה , מעכנו בצק וקלענו צמות :) ( לא לנו , לבצק יא אהבלים .. )
קניתי לאור משו סודי , למרות שאני יספר אותו לניצן .
ביי ביי , ד"ש מצון וממני :)

חזרתם אל פינת הניצנות!! השעה- 01:50.. אני מקווה שנמשיך לעדכן, כי אני גם ארצה שתולע תצלם אותי בזריחה XD איזה מהמםם זה יהיה!! עידכונים הבאים יהיו כבר בעריכה.. לוב יווו. צונקיפליץ.

נכתב על ידי , 13/9/2008 01:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



721

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוני ^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוני ^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)