לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מלך האריות!!



Avatarכינוי:  מלך האריות!!

בן: 20





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

סתם יום....


 

 

סתם עוד יום...

בבוקר קמתי וחיכתי עד שיתעוררו כולם ><

אחר כך שי הבעלים שלי

לקחה אותי להסתרק

ולשתוף פנים -_-

 

Image Hosted by ImageShack.us 

 

אחר כך תפסתי לי פינה מוארת בשמש 0.ס

והתחלתי להפעיל את הקסם שלי D:

התחלתי להיתגלגל ^.^

ואז שי באה והתחילה ללטף אותי בבטן

ומה אני עשיתי?!

גגרררררר

 

Image Hosted by ImageShack.us 

 

זהו נירא לי אני עוד מעט הולך לישון 0.0

איזה הפתעה?!

 

Image Hosted by ImageShack.us 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי מלך האריות!! , 8/12/2007 19:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



91
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלך האריות!! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלך האריות!! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)