לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים יפים (:


החיים יפים , הכל תלוי בצורה שבה מסתכלים עליהם .


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2009

עוד 3 ימים זה כאן !


זהו עוד שלושה ימים אני נוחתת בצרפת ,

ארץ זרה , אחרת , שונה .

 

(אי לא עוברת לגור שם , אני טסה בדיוק ל8 ימים XD )

 

אני יודעת שאני כ"כ יתגעגע לכולם ,

זה נשמע דפוק כי זה רק 8 ימים ,

אבל אני רגילה להתקשר אלייהם כל יום לדבר איתם כל יום ,

הן נותנות לי את הכח !!!!!!!

 

 

עד לפני שבועיים ככה בכלל לא רציתי לטוס ,

רק המחשבה על כל הריבים המטופשים שם !

 

אבל עכשיו זה השתנה אני אופטימית ,

אני מקווה שאני באמת יהנה למרות הכל ,

אולי אני אצליח לשכוח ממנו שם (:

כן , כן אני בתהליכי גמילה ממנו והולך לי מעולה !

הוא חזר לשרמוטהזונהזבלחראקקימניאקיתמסריחהמגעילה שלו ,

והשאיר אותי מאחור ,

וזה לא הכי מפריע ...

 

אולי לא אהבתי אותו בכלל ? ... O.0

 

אנייווווי ,

קיבלתי 100 בבגרות במתמטיקה , שאלון 01 !!!! P:

והכל בזכות אחותי היפה ברי שלמדתי איתה יחדיוה (:

 

 

אז זהו אני ימסור לאייפל ד"ש ממכם D=

 

אני יתגעגע , כבר מתגעגעת ...

 

HAVE A NICE DAY EVERYONE ! (:

נכתב על ידי החיים יפים (: , 13/7/2009 19:09  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ~ michali ~ ב-27/7/2009 19:10
 



וזה פשוט לא נתפס ...


זה כל כך מוזר , כל כך מפחיד .

עוד שנתיים אני יעמוד על הבמה הזאת ,

עוד שנתיים אני יקבל תעודת 12 שנות לימוד ,

עוד שנתיים אני יהיה מאלה שזוכים לברכות ,

עוד שנתיים אני יפריח בלון לשמיים ,

עוד שנתיים בשבילי ידלקו הזיקוקים שעל הבמה ,

עוד שנתיים אני יסיים ללמוד !

 

עוד שנתיים אני יתחיל את המסלול ששואב אותי לחיים האמיתיים .

 

אני רק חושבת על העתיד בזמן האחרון ,

אתמול אחרי המופע של אחותי , של סוף י"ב ,

לא הצלחתי להירדם , לא עצמתי עין כל הלילה ,

הייתי מלאה במחשבות ותהיות ,

מה יהיה , איך יהיה , זאת אני , זאת אני שתעמוד שם עוד שנתיים עם החברה מהשכבה שלי !

זאת אני שתסיים את השלב הראשון בחיים ותמשיך הלאה !

 

אני מוטרדת מהמחשבות האלה כ"כ ,

והן מחשבות שלא פוסקות !

ובאותה הזדמנות אני לא מצליחה להיזכר בעבר שלי ,

אני נזכרת בו ונכנסת לדיכאונות אינסופיים בגלל הגעגועים , בגלל הטעויות ,

ובעיקר בגלל שזה עבר ... וזה לא יקרה שוב !

 

אני לא מצליחה לחיות את ההווה ,

אני לא באמת מצליחה לחיות את מה שקורה עכשיו ,

אני מתחרפנת !!

 



אתמול לפני הטקס סיום של אחותי

(עכבר על התמונה )

 

 

בתקווה לימים טובים יותר .

והתקופה איתך , כן איתך , אתה שאיכזת כ"כ.

היא לא מוסיפה למצברוח , היא רק גורעת !

 

סופסוף במעגל חברים שאני מרגישה כ"כ שייכת ,

מרגישה כ"כ שם .

אני לא רוצה את הריבים האלה יותר על הראש לי .

רוצה קצת שקט ,

קצת , רק לשקוע בשקט ובמנוחה , ולהירגע ...

 

 

עוד 14 ימים אני טסה ,

אני ממש שמחה ומתרגשת ,

מקווה שאני יהנה (:

 

שיהיה לכם לילה טוב ,

תהנו מהחופש ותנצלו אותו היטב ,

 

רותמי.

נכתב על ידי החיים יפים (: , 2/7/2009 22:13  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של החיים יפים (: ב-5/7/2009 18:43
 





Avatarכינוי:  החיים יפים (:

בת: 30




5,856

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להחיים יפים (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על החיים יפים (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)