לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא ילדה טובה!


הבלוג יתאר את חייי מהקטע של הסקס ואז הההיכנסות לסמים עד לחייי שעכשיו שעומדים במיבחן של נקיות רצונית! הוא ירא את המריבות ואת הההריסות שעשיתי ועברתי ואת הכאב העז לשינוי... ומישום מה רצון לקצת בדידות שגם כככה עכשיו אני!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

תשובות לשאלון השבועי


חביבות:
הא
חוכמה:
אין בשיט...

סף כאב:
עצום כאבי הבטן שלי למשל

סבלנות:
בקושי...

עמידה בזמנים:
מצוייינת מי שמאחר
אוכל אותה בצרחות

טאקט:
אין
הערכה עצמית:
יש קצתנורמאלי

ספונטניות:
פעם...כבר לא

אומץ:
כבר אין

אמינות:
יש והרבה!

נדיבות:
טו מאצ' כבר
ניצלו אותי המון בגלל זה


נכתב על ידי , 3/12/2007 11:35  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא עצמי


לא יודעת מה עובר עלי בזמן האחרון פעם יצאתי ניפגשתי אם בנים מהמחשב לא פחדתי לא חשששתי מכלום תמיד זה היה כל כך קל לא הברזתי ולא כלום...שום תירוצים שום דבר! פיתאום בזמן האחרון אני מכירה אנשים חדשים אבל קשה לי להיפגש איתם פיתאום יש פחד לא מוסבר יש עוינות מצידי רוצה ליפגוש אנשים חדשים אבל לא מסוגלת הפחד אוכל אותי מבפנים בקושי שאני נוסעת מחוץ לתל אביב אני ניתקעת במקום אחד לא כמו פעם שנסעתי לחיפה רמת גן כפר סבא פעם לא היו בעיות פעם לא חשבתי על התוצאות עכשיו אני אוכלת סרטים מימה

חיייבת להיתעוררר עכשיו פליזזז אלוהיםםם אם אתה קייים קח אותי אליך למעלה לפעמים נידמה לי שכאן אצלי במוח זה הגיהינום הלפ מי פליז! אני מישתגעת מיתחרפנת אני מסורסת מכל הצדדדים פשוט עשה את זה כבר ודי!

נכתב על ידי , 3/12/2007 11:24  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קצת מה שעבר עלי ועל היום


אוקייי אני מאומצת מרומניה מגיל 6 אני בורחת מהבית בכיתה ג' היתעלללו בי מינית מגיל 13 וחצי- אני שוכבת אם בנים בכיתה י' נאנסתי בעמצע י' ניכנסתי למוסד קטן כי ברחתי המון מהבית...היייתי 10 ימים והרבה פעמים היתחנננתי לחזור לישון שם...בחופש הגדול התחלתי לקחת סמים חלשים...רבתי אם חברות שלי ואפילו היייתה תקופה קטנה בחופש הגדול שבשביל סם היייתי שוכבת אם בנים אבל שהיכרתי קצת את חברים שלהם...הייתי דלוקה באופן אובססיבי על מישהו שעדייין לא יוצא לי מהראש...הבטחתי לאנשים שאני יפסיק אם הסמים ולא הצלחתי לעמוד בזה ונישארו איתי רק 2 חברות שמבינות שאדם שבדיכאון לוקח יותר ולא הההפך אבל אני לא בדיכאון אני פשוט מנסה לפלס את דרכי לניקיון לנסות להפסיק לעשות סקס למרות שאני אוהבת את זה ואני לא מבינה למה לבנים מותר לישכב אם הרבה בנות ולבנות אסור ויורדים עליהן שהן שוכבות אם הרבה בנים איפה השיווויון שמדברים עליו
נכתב על ידי , 1/12/2007 13:08  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למשוגעת מיתנקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על משוגעת מיתנקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)