לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ארץ לעולם לא


Avatarכינוי:  star light

בת: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

חזרה שלי


היי חזרתי, לא ממש. אין לי מחשב בבית כי לקחו לי אותו וזה סיפור ארוך אז לא חשוב.

אני אצל חברה עכשיו...

סתם רציתי להראות לבנות פה שאני עוד בחיים ולעדכן בנושא שלנו...

אני לא מצליחה להתמיד ואני נשברת כל יום מחדש אבל כבר הגעתי לאיזהשהוא שיא שכבר אין כזאת ברירה אז החלטתי לקחת את עצמי ולא לוותר עד שאני אחזור להיות מה שהייתי פעם כשעוד אהבתי את הגוף שלי והיום אני יודעת שאני יאהב עוד יותר כי זה עניין של התבגרות מסויימת.

אז תודה לכל מי שהתעניינה בי וכו' וכו'. והיה לי יום הולדת ביום שני האחרון והיה זוועה לגמרי, ביום ההוא גם לקחו לי את המחשב ודפקתי בולמוס מעצבים ככה זה...

וזהו אני מקווה שיהיה בסדר אין לי דברים על הפרק. ביי.

נכתב על ידי star light , 29/12/2007 09:15  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חדש



אני רוצה לרדת מהיומן אכילה האחרון, הוא לא טוב לי. עושה לי רע גם להתסכל עליו ולדעת שלא באמת אכלתי כל מה שכתבתי שם, בלסתי.

ממש דוחה אותי, אני בעיקר.

החלטתי לעשות אחד חדש מהיום עד..שבוע הבא.

בלי שקילות, עזבו זה מתסכל אותי, העיקר להישאר בשליטה.

 


20.12

הכנסתי:

תפוח, נס קפה

מרק ירקות, אורז עם ירקות מאודים בתוכו, סלטים, חזה עוף עם דבש וסויה על הגריל, ממש טעים!!

קלמנטינה, בננה, נס קפה, תה עם חלב

סלט, מחית דלעת(טעים!), מרק ירקות, 2 כפיות דבש

נס קפה

שרפתי: שעת הליכה מהירה, מוי כיף בגשם..

קלוריות סה"כ 1200-1300 בערך

מקום לשיפור: להגביל את הפירות, להשתדל לא לאכול אחרי 8 בערב, פחות קפאין.


21.12

נשקלתי היום, 63.5 עליתי 900 גרם ממש שירדתי מההתחלה, אבל לא נורא זה ירד שוב, מבטיחה. אז הקילו מסומן ברשימה לא רלוונטי לגבי עכשיו אבל אני משאירה את זה כמוטבציה.

הכנסתי:

תפוח וקינמון, נס קפה

פרוסת לחם, אפרסמון, כף טחינה, שייק טבעוני מוזר עם: אבוקדו, חלב שקדים, שומשום, זרעי פשתן וסילאן.

כוס אורז, 2 וחצי כפות קוסקוס, שוק עוף, כף טחינה, רבע לחמניה, 6 כפיות דבש בערך, תפוח אפוי.

בערך 1800 קלוריות כל היום... פחות או יותר.

שרפתי: הליכה מהירה.


22.12

הכנסתי:

שרפתי:


23.12 (יומולדת שלי..)

הכנסתי:

שרפתי:


24.12

הכנסתי:

שרפתי:


25.12

הכנסתי:

שרפתי:


ולאחר שבוע מהיום....

26.12

הכנסתי:

שרפתי:


 

**חוקים**

-לא לאכול יותר מ3 פירות ליום.

-להפסיק לאכול מ-8 בערב (למעט ירקות אבל במקרים קשים).

-להגביל את כוסות הקפה שלי ל-2-1 ביום, לא יותר.

-להקפיד לבצע פ"ג מינימום 5 פעמים בשבוע.

-לא לאכול יותר מ5 יחידות פחמימה ביום.

-לבצע את זה באמת, לא לחרטט כמו תמיד.

נכתב על ידי star light , 19/12/2007 04:26  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אין הרחבה מיוחדת, חד וחלק.


יום שישי 14.12

בוקר: כוס נס קפה(שליש כוס חלב3%), תפוח, תפוז גדול יחסית, פרוסת לחם כפרי קטנה+כפית וחצי דבש.  310

צהריים: עגבניה, מלפפון, סלט חצילים וסלט סלק מוכנים(קנויים), 2 פרוסות לחם כפרי, אפרסמון. 450

ערב: צלחת מרק ירקות, אורז ברוטב סויה עם חתיכות עוף ובצל, חזה עוף בתנור ולקינוח: בננה, צימוקים, גזר במיץ תפוזים ושליש כוס תירוש. איזה שיט!! ארוחת שישי גדולה כזאת...אין ברירה. אבל אפשר להתנחם בעובדה שיש אנשים שלא יגיעו לארוחת שישי גדולה כי אין להם כסף, הם רעבים, עניים. לא התבכיין. יום שישי הוא יום מקודש? אממ לא חשוב סתם חפרתי. 

סה"כ היום אכלתי לא יותר מ-2500.

פ"ג: כלום...


15.12 שבת

בוקר:פירות, הרבה

ערב: מרק ירקות

ערב: פרוסת עוגת שוקולד, ירקות בתפזורת

אכילה לא מאוזנת בכלל... סה"כ 1300 קל'

פ"ג: הליכה מהירה שעה


16.12 ראשון

בוקר: 2כפות דבש, קיווי, בננה, תפוח, קלמטינה

צהריים: צלחת מרק ותפוח

ערב: (לא ממש ערב כולה ב-15:30 בצהריים) 3 פרוסות לחם כפרי ואיזה 5 כפיות שוקולד... ו2 כפיות דבש.

סה"כ בערך 1000 קלוריות. אני מרגישה חרא למדי! אני שמנה \:

פ"ג: עוד לא עשיתי..


17.12 שני

בוקר: תפוח ותה, לארוחת בוקר ספר- גזר למלפפון חתוכים.

צהריים: סלט ירקות מכל הסוגים, כף טחינה גולמית, רבע קופסאת שעועית(משומר), קופסאת אפונה וגזר(משומר), בטטה מתוקה אפויה. לקינוח: תפוח, בננה.

ערב: בננה עם דבש, כפית שוקולד וקינמון.

סה"כ בערך 1200 קלוריות כל היום...

פ"ג:


18.12 שלישי

בלסתי בצורה מטורפת, לא היה לי כוח לכלום... עליתי הכל. :(

וקבלתי מחזור אבל אין לי את מי להאשים - הכל ביידים שלי.... ואכזבתי בטירוף. עזבו אותי ואל תרדו עלי אין לי כוח לזה

פ"ג: הפעילות היחידה שעשיתי זה בעצם לבצע פעילות יום יומית, \:


19.12 רביעי

בוקר:

צהריים:

ערב:

פ"ג:


20.12 חמישי

בוקר:

צהריים:

ערב:

פ"ג:


21.12 שישי -

בוקר:

צהריים:

ערב:

פ"ג:


22.12 שבת - שקילה גורלית.

בוקר:

צהריים:

ערב:

פ"ג:


הרצון שלי הוא להפחית 1-1.5 עד ה-23.12.

נכתב על ידי star light , 14/12/2007 09:47  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

486
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לstar light אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על star light ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)