לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My life




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

3/2008

פשוט החיים שלי


החודש הקודם.. :
רבתי מלא פעמים אים רןן !!
בן זונה אחד ואני עדיין לא מדברת איתו..,
רחלל מאוהבת בו!
אבל הוא בן זונה והוא לא שווה אותיי..
אני לא צריכה אותו..
אני מיסתדרת מצויין גם בילדיו!
עכשיו כולם אל הזין שאין לי !
חייה תחיים... לא מחפשת אהבה ולא כלום היא תבוא מתי שהוא עד אז אני ההנה מהחיים (:
ואללה ?! ,איתבגרתיי (:
רציתי לעשות עגיל בטבור..
אימא שלי וויתרה אל הרעיון אח"כ.. :S
ריטה היתקשרה אלי ליפני כמה ימים..
והיא אמרה לי שהיא ראתה את רחל,ורחל אמרה לה שהיא נימצאת אים רן..
יענו מיתידדת איתו
רק בישביל ליגרום לי כאב..
כן בטח,פאק איך שהיא גורמת לי כאב, אני סובלת !!
ט'חח הצחיקה אותי זאתי
שום שדבר לא יהרוס לי תמצב רוח (:
ניפגשתי אים ספירר היה כיףף D:
בפגישה היא הביאה את אח שלה..
ניהיהנו חברים D:
אבל רק לשבוע..,
שבוע בול !
קיצר ניפרדנו
יותר נכון אני מימנו..
הוא עוד הוחכה לזה שבנים בני זונות ואת זה שהם לא שווים שום בת
אני מעדיפה ליחיות לבד :C
ולהיות לסבית XD
חחח

נכתב על ידי אינקה , 25/3/2008 16:54  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  אינקה

בת: 28

ICQ: 488212503 




74

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאינקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אינקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)