לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!!Hold my breath as I wish for death Oh please God, wake me



Avatarכינוי:  עוף מכובס XD

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

בא לי לישון..


ואיי אני פשוט שנים לא מעדכנת :(

זה כזה חבל אבל אני מפוצצת בדברים וממש אין לי זמן...

טובב.. חדש..חדש??

היום לא הלכתי לצופים יש לי איזה עבודה מסריחה בביוטכנולוגיה..אין לי כ"כ יאקק..

לא נורא נעבור גם את זה..מה שכייף זה שמחר יום שישי ואז שבת ואז פשוט לישון כמה שבא לי איך שבא לי.

לישוןןן...לישוןן בלי הפרעה לישון בלי לחץ ודאגות..יאיי!!:)

אווףף..בא לי הופעה..הופעה כזאת טובהה..
 אולי של אביב???

 

ביי לבנתיים =)

 

 

 

נכתב על ידי עוף מכובס XD , 20/12/2007 19:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ווואיי איזה מגנוווב D=


השבוע הוציאו מטבע חדש של שני שקל!!!!

חח אין זה גדול!!

אתמול הייתי בארומה והביאו לי עודף עם מטבע של שני שקל חח כ"כ התלהבתי זה כזה מגניב

מי שלא ראה אזז-

חח זה כ"כ מגניב..סוף סוף זה יקל קצת על הארנק כשיש בו כסף קטןD:

יאללה ביי ושבת שלוום!!!

 

נכתב על ידי עוף מכובס XD , 15/12/2007 12:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יווו בצפר!! זוועות..


היה כ"כ ווירד לחזור לבצפר..

לראות אנשים שלא ראית שנים ושאתה בקושי מכיר אותם, לזכור מה זה מורות..איך לכתוב?? איך לקרוא??

ובמיוחד להתחיל לקום באיזה 6 וחצי בבוקר בהשכמה נוראית של אמא שלי  שכבר אתה רגיל לקום באיזה 2 בצהריים.

זה כ"כ מוזר אתה בא למבנה הזה שנקרא בצפר ואתה מתחיל לקלוט שהנה אתה חוזר ללמוד,חוזר לעשות מבחנים,חוזר לוויכוחים עם המורים,להירדמות באמצע השיעורים לפרצופים החדשים שעדיין לא הצלחת להכיר.

כאילוו..אין יותר יציאות באמצע הלילה,אין מחשב וטלויזיה מתי שרוצים כי הזמן מגביל אותך, אין ללכת לת"א לפחות פעמיים בשבוע..אין כ"כ הרבה דברים..קקי.

זה קשה לחזור לשגרה..מקווה שיהיה טוב =)

היום היה יום שישי ראשון..דווקא יום ממש מגניב=)

אבל בצפר?! חרא!!!! כבר שכחתי את ההרגשה של שנאת הבצפר.


אוףף..אין לי כח לזה!!!!

נכתב על ידי עוף מכובס XD , 15/12/2007 00:12  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

71
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוף מכובס XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוף מכובס XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)