לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

One step away

להסתכל בראי , לא פחות מעשר דקות , לראות את עצמך, ולהבין , להבין הכל...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007


זה מכאיב, זה כל כך מכאיב .
אבל אין עם מי לדבר.

תקומו ותדברו , תגידו שאין לכם כוח, או שנמאס לכם .
תקומו ותגידו שמשהו מפריע לכם .

אבל רק אל תשחקו לי משחקי ברוגז, אין לי כוח לזה.
אני לא מבין את זה.
זה מכעיס אותי .
זה מעליב אותי .

אני לא יודע איך להתמודד עם זה

נכתב על ידי One step away , 30/11/2007 23:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  One step away

בן: 38




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOne step away אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על One step away ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)