לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Live, Breathe, Love

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

הכל פלאפי וורוד.



חלמתי עליך, שכעסת וויתרת עליי מזמן. ואולי זה לא כל כך חלום. ואם הכל לא היה מטריף אותי בחיים לא הייתי נשארת שפויה. ובעצם, הרי זה לא באמת משנה, כך טענת הוד רוממותה - כי מבפנים אני מזמן כבר מתה וצריך לזרוק אותי לרחוב. קצת מבאס, אבל היי - יהיה לי עם מי להיות, הא דארלינג? קיביניבלאט.

צריך לקרות עכשיו משהו. נשבר לי מלחכות. זה צריך לקרות ועכשיו.

I am the maker of rules,
      dealing with fools...
   I can cheat you blind


אני נלחמת, ולא על דברים קטנים חסרי משמעות. ואולי הם לא כל כך כאלה. אני חייה את הנפילה, רואה אותה ומרגישה אותה קרובה. ובעצם, הרי זה לא באמת משנה, כך טענת הוד רוממותו - כי את הנפילה כבר מזמן עברתי והגיע הזמן לקום.

אולי יש בזה משהו. משהו קטן... אבל משהו.
ומה לעזאזל אני עדיין מחפשת פה?
קיביניבלאט, את יודעת בדיוק מה.

אני עוד עומדת, חייה נושמת ונהנית מכל רגע. ואולי לא תמיד נהנית, כמה חבל שבריחה לא נחשבת להתמודדות ראויה לכבוד מלכותם. ובעצם, הרי זה לא באמת משנה, כי הוא רוממותם יכולים לקפוץ לי - אני נאמנה לעצמי ולי זה מספיק.

Don't tell me if I'm dying
cause I don't want to know
If I can't see the sun
Maybe i should go


אני לא לבד. ואני לא כל כך דואגת. לא כל כך.

אז איך לעזאזל זה קורה, שאני יודעת בדיוק מה לעשות, ומה קורה לי ולמה... ומתעקשת להמשיך להתעלם.
כי זה פאקינג עושה לי טוב, דארלינג. זה עושה לי טוב וזה הכי בבית שהרגשתי כבר המון זמן.
מזוכיסטי משהו.

Don't wake me cause I'm DREAMING of ANGELS on the moon...
                                                 ...Where everyone you know never leaves too soon


אז אני נוסעת הביתה. כי פה הוא מזמן כבר לא.




- לי זאב ותקין.




נכתב על ידי , 19/1/2009 10:55  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללי זאב ותקין. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לי זאב ותקין. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)