לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פשוט אני בלי כל החרטות ..



כינוי: 

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007




לפעמיים אם כמה שאוהבים אי אפשר להיות ביחד להחזיר את הגלגל לאחור..

לפעמיים האהבה נעלמת..

או פשוט דואכת אם הזמן ..

 

אהבתי אותו כלכך הרבה ואז קרה מה שקרה וזה נגמר, אן נאבד לי האמון בבנאדם אם כמה שאני אנסה אני לא הצליח להחזיר את הרגשות למה שהם היו קודם ..

אני מרגישה שאני נשברת מבפנים עד שמצאתי מישו' שנהנתי איתו דוגרי היתי הכי אמיתית איתו והכי פתוחה בעולם ..

כל יום הינו יחד חברות שלי אפילו התלוננו כבר על הזנחה ..אני יודעת שזה היה קצר אבל ה10 ימים האלה פשוט מילאו לי כל יום בכיף אושר ושמחה את הלב.. "איזה מזל שיש לי אותו"חשבתי כל הזמן,

נפרדנו..

ובום הוא חזר לי לחיים, ביקש סליחה התחנן שניהיה ביחד ואנני הסתומה אמרתי שכן .. הינו יחד עוד יומים ואז שוב זה נגמר אמרתי לו שכלום לא ישנה..אני כבר סלחתי לו אבל זה עדין אותה הרגשה ממקודם .. וגם הפרדה הרחיקה בנינו הרבה מה לעשות זה מה שהיה וזה נגמר בפעם השנייה..

לא ידעתי אם לשמוח או לבכות שככה זה בנינו ..רחקות ומבוכה שלא הייתה קודם ..

אחרי שבוע וחצי סתם דיברנו בטלפון וחלטנו לנסות שוב ..אני כלכך מלאת חראטה על זה שאי אפשר לתאר .. זה פשוט עצוב לי שכמה שאני רוצה שזה יצליח אני לא מסוגלת ..שנינו לא .

זה כבר לא עובד בנינו כאילו אנחנו מנסים בכוח וזה לא יוצא ..

אני ילדה שאוהבת לאהוב ולהיות נאהבת זה חסר לי אבל עכשיו אנחנו עדין ביחד מנסים..מנסים לשווא

כלום כבר לא יצא מזה שוב ..

עשינו שיחה אמרתי לו הכל,את כל מה שרשמתי כאן אבל הוא פשוט לא מבין ..אצלו הכל צחוקים שטויות ז מה שעובר לו בראש כמו ילד קטן .. לאידעת מה לעשות להמשיך אם השקר או לגמור את זה סופית בלי חזרה אחרכך ..

 

אוף זה נשבר לייי @!#

:\

 

 

נכתב על ידי , 2/12/2007 19:18  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להגריי :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הגריי :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)