לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סתם אני אספר על דברים שעוברים עליי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2008

מה אני אמור לעשות?!?!?!?!?!?!


מצד אחד הוא חבר ממש טוב שלי(יותר נכון היה) ואני לא רוצה שייפגע. אבל אני שונא לראות שמשקרים לחברים שלי.

 

אין לי מושג מה לעשות....אם אני אראה לו את הדבר הזה מצד אחד הוא יידע את האמת,אבל מצד שני הוא ייפגע קשות. וחוץ מזה עבר המון זמן

מה אתם הייתם עושים? בבקשה תכתבו את התשובה בתגובות.

 

 

תודה מראש, אבישי שאין לו מושג מה לעשות.

נכתב על ידי , 1/6/2008 18:24  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 33





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthe man who survived אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על the man who survived ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)