לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  DiMa**

גיל: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

עידכון עידכון =]


היי שלום מה נשמע? D:
חופש גדול סבבה לפנים!!!
סטלה לגמריי, מה הספקתם החופש? =]
יאללה תנצלו הוא עוד רגע נגמר..

מזלטוב לדנה 3>>>
על ההצלחה המסחררת בבגרות


נכתב על ידי DiMa** , 19/8/2008 01:12  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של DiMa** ב-7/9/2008 09:51
 



עידכון כי אביטלקע דורשתXD


מה נספר לכם ילדים וילדות

אני מרגיש כמו בסיפור אגדות XD

אוקיי התחלה אחרת..

 

מה נשמע עולם? D:

רשמי מידי ><

 

טוב טוב אז, חופש גדול  ואני מנצל כל רגע :))

נשאר עוד חודש, הזמן טס אבל תכלס אני גם מתגעגע קצת ללימודים \\\\:

קיצקץ , לאבי היה יומולדת מגניב לגמריי D:

אחי מזל טוב!!! הייתה מסיבה מגניבהההההה !! :)

טוב אין לי יותר על מה לעדכן בטח כבר שיעממתי אותכם למוות, את כל שלושת הקוראים שיש לי כאן!

זה מרגש...

 

בייייייייי

נכתב על ידי DiMa** , 2/8/2008 14:20  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של //BOO ב-19/8/2008 01:15
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDiMa** אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DiMa** ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)