לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My mEMOry of this lifE


כי להתבגר זה מפגר.

Avatarכינוי:  xX-Alek$eX-xX

בת: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

חזרתיי!!וניק נסע/תמונות/עיצוב חדש/ובלה בלה.


 מה המצב????????

לא שמישו יענה לי על זה אבל לא משנה.

קיצר האיתי שבועיים בבית יעני לא הלכתי לבית ספר

ראשון אני חוזרת שוב לקום מוקדם.

אני כל כך רוצה לעשות כמה דברים אבל אין לי מספיק כסף XD

כמו להסתפר

לקנות תמכונה המגניבה הזאת

לקנות תוספות שיער

לקנות עגילים חדשים לכל החורים שלי...

בגגדים וכל מיני שטויות חסרות משמעות

אבלל נההה מאני מאני...

 

אז אין חדש בגרוש

היתה מילחמה תודה לאל להפסקת האש למרות שזה קטע דפוק צה"ל היה צריך לסיים את משהתחיל..

לא משנה אין לי תזכות להגיד להם כלום על זה..

עכשיו יש עוד את הבחירות הדפוקות האלה.

נההה למי איכפת.

קיצר לי אין שומדבר חדש בנתיים.

חוץ מיניק הקקה שעבר לקנדה :(

אבל שיהיה בהצלחה ^.^

ללירן יש יומולדת היום!!!!!

המון המון המון מזאל טוב!!!!

לאב יו :)

אז ככה ניק הקקי עזב אותנו והייתי איתו כל הימים האחרונים שלו בישראל זה היה כיף ^.^

כזה אחלה בן אדם

אנחנו הפסדנו אותו וקנדה זכתה בו

:)

כל מיקרה הצטלמנו איתו הרבה בימים שהוא היה כאן אז...

תמונות:

בדרך לירושליים

 

כשחזרנו קנינו המבורגרים אני אכלתי את שלי וניק החליט לקחת ביס בידיוק כשרציתי לעשות תמונה

קיצר זה משיצא

XD

 

 אחחח איזה פופסיקי אנחנו XD

(בתמונה-ולד אימו אסף ניק ויעקב)

אז בשעות האחרונות שבילינו איתו חיכינו להסעה שתיקח אותו לנמל תעופה והצטלמנו והשתגענו

וניסינו ליצור כמה שיותר זיכרונות נעימים ^^

:)

אז ניק!

נשיקות מבית שימוש בישראל

בהצלחה בקנדה (אהמיאקנדי!)

ועל תשכח מי נסע איתך להסתפר

XD

שיהיה לכולם סופ"ש בן זונה!

האיתי פה.

 

נכתב על ידי xX-Alek$eX-xX , 23/1/2009 15:03  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של xX-Alek$eX-xX ב-17/3/2009 16:14



הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לxX-Alek$eX-xX אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על xX-Alek$eX-xX ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)