לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My mEMOry of this lifE


כי להתבגר זה מפגר.

Avatarכינוי:  xX-Alek$eX-xX

בת: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2009

אין מצב:0 אני מעדכנת!


שנים שנים שלא הייתי פה באמת נראה לי שכחתי מזה ישרא כבר XD

אבל ראיתי תבלוג של פרדי וזה עשה לי חשק מטורף לעדכן.



אפילו ל2009 לא עשיתי עידכון XD

או שכן אני לא זוכרת אניוואי

***

אז כמה דברים חדשים:

היתה לי חברה-נפרדנו

ישלי פל' חדש

מחר אשקלון

אני משנה עכשיו קצת תחדר

חזרתי לילמוד כאילו ללכת בית ספר

(למרות שהעיפו אותי היום קיבינימט)

צבעתי חזרה לשחור היו לי תוספות לא מזמן הורדתי

יעקב החברה הכי טובה שלי מתגייס בקרוב

אה כן קיבלתי צו ראשון



אני במחזור ואני עצבנית תזהרו XD

***

קיצר עידכון בלי תמונות זה קקי

קבלו

זה אני ויעקב הקטן שנסע ליות בחחלנדיה בהצלחה לך מאן!

סתם תמונה שלי

הפלאש עשה אותי לבנה פצצות

אני ויוזק

תמונה שלי שאהבתי



בכל מיקרה

שיהיה לכולם המשך שבוע מדהים D:

3>>

* * *

נ.ב:

בקשר לאנשים ששונאים בי או מכנעים ומתכחשים לזה

אני לא שמה עלכים קצוץ  :)

ואתם יכולים ללכת ולידפוק את הראש בקיר

 

נכתב על ידי xX-Alek$eX-xX , 17/3/2009 15:43  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של xX-Alek$eX-xX ב-20/3/2009 11:10



הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לxX-Alek$eX-xX אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על xX-Alek$eX-xX ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)