לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

UnDeR ThE SeA


החיים מנקודת מבט אחרת. או שלא (:

Avatarכינוי:  -the little mermaid-

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

סופשבוע מעניין(:


היה כ"כ כיף הסופשבוע הזה , נהניתי עם כל החברות היה מצחיק.

עשינו התערבות : כל אחת צריכה לנשק את הבן שהיא בחרה עד הסילבסטר ומי שמנצחת מקבלת מכל אחת 5 שקל.

אני מאוהבת קשות בילד שקוראים לו אנדרי והוא דומה לטום קאוליץ , הבעיה היא שהוא ביישן רצח , הוא קשה להשגה ולא רק קשה , הסבירו לי שהוא בלתי ניתן להשגה !!!

קיצר , זה לא הכל ! אחרי שעשיתי לו קצת עיניים , הוא בא לרקוד איתי DDD:

רקדנו כמה דק' ואז ילד אחד נדחף אז הוא הלך.

ואני נכנסת שוב לדכאונות האלה , זה פשוט אופף אותי כל פעם מחדש.

אני לא מצליחה לשכוח ממה שקרה לי יום שישי , עישנתי סיגריה עם חברה ליד הבר וכנראה הלחיץ אותי שכולם הסתכלו עליי מעשנת או שלא יודעת מה , אבל ממש כולם נעצו בי מבטים של "איכ" וכשכמעט סיימתי את הסיגריה , בדיוק כשבאתי לכבות היא נפלה לי מהיד וכמעט התעלפתי.

ראיתי שחור , רעדתי , היה לי קר מבפנים אבל מבחוץ היה נורא חם , נכנסתי לפאניקה וכמעט בכיתי.

חברה שלי שמה לב וחיבקה אותי חזק חזק כדי שאני לא אפול , היה על הרגליים שלי משקל עצום.

לא יכולתי להחזיק יותר אבל בסוף זה עבר אחרי 10 דק' שנתליתי עליה. ממש פחדתי לעצום עיניים , זו הייתה תחושה כ"כ מפחידה.

אני לא אוכלת כמעט כלום כבר חודש , אני כ"כ רוצה לרזות ואני לא מצליחה , אני עדיין שוקלת 50.

אני רוצה להגיע ל40 , אני עושה הכל. לא אוכלת בבצפר , לא אוכלת 24 שעות , עושה המון ספורט יחסית למה שעשיתי פעם.

ובכל זאת אני נשארת אותו הדבר וזה מבאס אותי :(

למישהי יש טיפים איך לרזות ? (:

נכתב על ידי -the little mermaid- , 23/12/2007 19:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



131

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-the little mermaid- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -the little mermaid- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)