לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

-My(Fucking)Life-


Im Not Okay

Avatarכינוי:  רתמוש [[:

בת: 32

ICQ: 333182845 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

בלעט.


אני יכולה להיות כ''כ טיפשה לפעמים , אבל זה לא רק אשמתי .. לא משנה מה תגידו כולכם .

 

 

שתיתי אתמול ......... הרבה ...... הרבה .........

וחזרתי לגמל , אבל יש לי סיבות משלי ! אני כבר ילדה מספיק גדולה כדי להחליט מה טוב לי.

קיצר ... היה מסריח אתמול . הרגשתי הכי חרא בעולם .. מכול הבחינות .. אלכוהול זה לא טוב \: [לפחות לא בכמויות האלה]

אמרתי דברים שאני מצטערת עליהם אבל אני עדיין פגועה מזה לא משנה מה תגידו [אהמחני] כי ככה.

למה אמרתי את זה ?... כולכם יודעים שאני דיי אימפולסיבית. אבל זה לא אומר שצריך להתנהג כמו ילד קטן ....

אני לא ארדוף אחרי אפחד הפעם .. נמאס לי להרגיש שאכפת לי הרבה יותר מאנשים אחרים .. זה חרא .

שיהיה ........

 

 

 

מקווה ללכת היום למל , להשתחרר קצת מהחרא.

 

 

 

יהיה טוב.............[?]

 

 

 

סתם כי מתחשק לי תמונה עם הכובע שליייייייייייי [ובכלל לא של מלו]
עם הכובע שלייי [: (לא של מלו , בכלל לא)


 

 

 

נכתב על ידי רתמוש [[: , 25/8/2008 19:37  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



2,628
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרתמוש [[: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רתמוש [[: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)