לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

-My(Fucking)Life-


Im Not Okay

Avatarכינוי:  רתמוש [[:

בת: 32

ICQ: 333182845 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

הגנ''ש מכה שנית + פוסטמונות D:


וואוו כמה זמן לא עדכנתי.

לא היה לי כ''כ כוח לעדכן , עכשיו דיי משעמם לי אז החלטתי לבוא לביקור (:


יומחמישי היינו בנגשיישן הישן , היה מצחיק .. הגנ''ש הכה שנית . (גנ''ש = גן שעשועים , לאלה שלא הבינו)

והכוונה , פעם אחרונה שהייתי שם .. או שקצת יותר מפעם אחרונה דפקתי את ראשי למוות , נפלתי אחורה מהמגלייצ'ה וכולי.

וחזרנו אז הוא התעלל בי , באודל ובמלו קצת ... אבל נסלח לו כי הרבה זמן לא ביקרנו בו אז הוא בטח כועס.

 

יומשישי סופסוף יצאתי עם לינוי (!!!!!!!!) אחרי חודש שלא ראיתי את הנעדרת שהייתה בצפון .. יצאנו גם עם חנה ואחיינייה.

היה נחמד .


ההרגשה בכללי , נחמדה .. השתפרה , בכל זאת חופש גדול.. (יותר קטן מהשביתה אבל בסדר , העיקר חופש)

קנייה חסר \: אין למי להציק ולחפור..עוד יומיים (נראהלי) הוא חוזר אז ככה ש....

ההרגשה משתפרת מיומשישי.

 


קניתי היום עדשות ומשקפיי שמש סופסוף .


 

והפוסטמונות הידוע להשמצה ...

 

יומחמישי : (לא רואים כלום כי היה חושך , אבל זה לטובתכם )

 

אודליה צלמה אותי מלמטה^^

 

 

מלמל מלמעלה ^^

 

הא?!אני בכחול?מוזר

 

יומשישי :

 

 





 

אני ולין

 

ושוב

 

 

התמונות ה"אומנותיות" ביותר שעשינו .. מהחוסר שעמום @.@

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ואם אני כבר בקטע של תמונות אומנותיות..

אז 2 תמונות אומנותיות ביותר XDD

 

 

33>

 

סתם כי בא לי לדבר..

 

 

 

תגיבו , שעה לקח לי לעלות תתמונות @.@

 

 

333>

 

נכתב על ידי רתמוש [[: , 27/7/2008 20:31  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




חודש חדש.

והכול אותו דבר..

 

אני חושבת על הקטע הזה כ''כ הרבה..(מבין יבין..) אני לא יודעת אם אני רוצה לעשות משהו , זה סיכון גדול .

אבל מצד שני?אני רוצה פשוט לבדוק את זה..

ואם לא?לעבור הלאה.

 

אני שמחה שאתן עוזרות לי עם זה. 3>

 

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

החיים יפים , צריך רק לדעת לנצל אותם.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

פחח,מי שמכיר אותי בטח יודע שאני לא באמת מאמינה בזה ,

אבל אופטימיות לא יכולה להזיק , אה?

יהיה טוב :|

 

לפחות תמיד תוכל לסמוך על החברים הטובים שלך (:

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

אני כ''כ אוהבת אתכן , לא יודעת מה הייתי עושה בלעדייכן ! 333>

נכתב על ידי רתמוש [[: , 1/7/2008 15:39  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,628
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרתמוש [[: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רתמוש [[: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)