לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Mayle help&desing



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

פוסט הכי מושקע בעולם


 

היי

הדיבור:

 

הכנתי לכם מלא מלא דברים אני מקווה שתואהבו

כי אני באמת משקיעה מכל ה- 3>

הא וכן מי שרוצה חתימה שירד לחתימות להורדה ויראה כבר

מה יהיה בפוסט:

כפתורים

מברשות להורדה

רקעי חתימות רקים

מדריכים

טקסטורות להורדה

כותרת להורדה

 

ראיתם איזו השקעה?!וההכללל  אני הכנתי

תתהנו

כפתורים:

 

 

happy tree franids:

-תוצרת אישית לשימוש אישי-

 

 

 

אבריל לוין:

-לשימוש אישי בלבד-

 

8998.png456.png786.png

7768.png7685.pngY8578.png

4325.png6548.png6758.png

6578.png7645.png54.png

34s5.pngytfy.pngblue-3.png

Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucketavrillighen.png

Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket

 
 
מברשות לפיינט להורדה:
-לשימוש אישי בלבד-
 
 
 
 
 
 
 
 
חתימות ריקות להורדה:
-לשימוש אישי בלבד-
 
 
 
 
 
 
 
 
-רוצים חתימה כזאת עם שמכם?!
שלחו בתגובות את השם שלכם ו- 3 המגיבים הראשונים יזכו בחתימה עם שמם!-
 
מדריך להעלת מברשות לפיינט שופ:
-לשימוש אישי בלבד-
 
קודם כל צריכים לבדוק שהמברשת מסתיימת ב- JBR כי רק אז היא תעלה לכם בפיינט.
 
1.הולכים על פי ההוראות שבתמונה:
 
 
2.ואז לוחצים על OPEN ומעלים את המברשת שלכם
לוחצים ADD ואז - OK והנה לכם המברשת שלכם:
 

 
מדריך למסגרת כתב בפיינט שופ:
 
1.פותחים את הפיינט וכותבים בו משהו, לדוגמה:
 
 
2. למעלה יש לכם אפשרויות, מה שמסומן באדום זה עובי המסגרת:
 
 
 
3. הצבע שמסומן הוא הצבע של המסגרת:
 
 
4. והנה התוצאה:
 
 
טקסטורות מחברות להורדה:
 
כותרת ריקה להורדה
-לשימוש אישי בלבד-
 
מבצע:
 
1. 2.   3. 4. 

 

פרס: לינקוק 36 

עריכה [5:43]:

 

החתימה של ענהאלוש:

 

החתימה של מנהלות קסם:

אני לא מאמינה

אתם כאלה מגעילים

אני רואה שאתם ניכנסים, למה לא להגיב

אחרי כל ההשקעה שלי, לדעת

שאולי יש מי שמעריך את זה..

אני?!

הכי כועסת בעולם

 

 
זהוו סיימתי והפוסט היה מושקע מתמיד אז חסר לכם שאתם לא מגיבים
אווהבת אותכם [ולפעמים שונאת]
 
 
עריכה:
 
 
[אני מחכה מה איתכם?!]
נכתב על ידי , 11/3/2008 21:14  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



6,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Mayle D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Mayle D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)