לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

זהב שחור מאוד

הבלוג הזה ממשך לא בשבילכם או יותר בשבילי בחור שאפתן שהגיע הזמן שידבר עם עצמו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

הההה


משהו כמו שלוש בלילה עכשיו ואני עוד פעם לא נרדם חושב על הבלוטה  המפגרת הזאת שגדלה לי בצוואר אני כבר חודשים מבטיח לעצמי שאני יבדוק את החרא הזה שיהיה לי זמן,

זה קצת מפחיד  כי כל טמבל שאני מספר לא שגדלה לי בלוטה קטנה טוען שיש לי סרטן ושאני ימות מחר בבוקר בין 8ל9 .

 

דרך אגב פעם ראשונה שהיד שלי כותבת משהו ועוד בלוג מי היה מאמין... (המקסימום שהיד שלי עשתה מול המחשב בפעם האחרונה... זה היה מול תמונות של בחורות שכנראה הכניסו את הבגדים לכביסה..ומאיזה סיבה לא מובנת נשארו ערומות)

אז אולי זה קצת דבילי לשבת בשלוש בלילה ולכתוב לעצמי אבל למה לא אני מפרגן לי

הסיפור שלי? לפני שלוש שנים גמרתי צבא, גמרתי אותו בשניים אבל שירות מלא חגגתי שחרור עם הרבה באנגים וכן החגיגה הייתה על הכיפאק אז המשכתי לחגוג עוד חצי שנה בדירה שכורה

ים סמים בחורות יפות והרבה בלגן .... חייתי כמו בסרט עד שהרגשתי שאני נחנק אני בזבן רצח לא עובד ואין הכנסה ועם אין הכנסה אין כססה ועם אין כססה סרט...

אז שאין ברירה אין ברירה התחלתי לחפש עבודה כל העבודות שהציעו לי היו תחנת דלק מלצר ומלטף לטאות הכל מינמום זה היה מדכא במיוחד שהייתי בטוח שאני עוד שניה כובש את העולם ומחליף את ביל גייטס לנצח מה עושים? נזכרתי שמגיע לי כמה גרושים של המענק הצבאי אבל היה להם תנאים עבודה מעודפת חצי שנה לא יום פחות ולך תקלף בננות חצי שנה

עשיתי איזה בירור קצר בכל זאת זה היה 20000שקל ומצאתי איזה חוק דפוק שאומר שאפשר לקבל את המענק עם אני פותח עסק שכל מה שצריך כדי לפתוח עסק בארץ זה תיק במס הכנסה תארו לכם... בקיצור זה יהיה קצת לא חוקי לספר מה היה שם אבל בכל אופן גמרתי גם תכסף הזה ואז המצב נהיה באמת מבאס

ושאין ברירה אין ברירה פתחתי אינטרנט מודעות דרושים וחיפשתי משרות בקטגורית מנכלים אחרי שמיצתי גם עוד כמה קטגוריות סמנכל טייס ועו"ד קלטתי מודעה זה היה משהו בסגנון

"אחרי צבא רוצים לעשות ים כסף? תצטרפו למשפחת עגלות בארהב קופלקסים דירות ורכבים מפוארים עזרה בכרטיס טיסה"

תבינו הייתי במצב מגעיל רצח לא היה עלי דולר לשלם את השכירות פניתי תדירה וישנתי אצל חבר

כך שהמודעה הזאת בא לי לפרצוף  מתאים להתנתק מהכל הייתי כל כך קשור שלסוע עכשיו לארהב זה כמו לנתק ילד מהתבור של אמא שלו

והאמת רציתי יותר להתנתק מפה יותר מלהיות שם

אז

טוב אני עייף רצח עזבו

ביי

נכתב על ידי למה-כך , 2/12/2007 11:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  למה-כך

בן: 40





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללמה-כך אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על למה-כך ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)