לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ונפלתי לארץ בשקט.. עצמתי עיני, אטמתי ליבי והרגשתי איך אני מתפרקת מכל כאביי, מכל בדידותי..


ופתאום כשהתחלתי ללכת והלכתי בדרך שלי יצאתי מתוך הקולות שבבטן שנתנו לי להאמין.. ותמיד האמנתי בשקט כמו שהמים זורמים.. השקט עושה גלים.. ומתוך תוכי לקחתי את כוחי ויצאתי כדי לתת מבלי לקחת.. ומתוך תוכי לקחתי את כוחי כי האמנתי שהאמת מנצחת..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2011

3 שנים אחר כך.


אני קוראת את שהעלתי פה על הכתב ולא מאמינה שזו אני.

תהום הנשיה של תקופת התבגרותי נפרשת לפניי.

אז לכל אותם שדאגו, וגם לאלה שלא, אני הרבה יותר מבסדר עכשיו.

אני אני באמת.

כל כך הרבה השארתי שם מאחור.

הכעסים נשרו מעליי.

מדהים איך הזמן עושה את שלו.

לא נשארים צעירים לנצח, וחיי נפשי.. מזל שכך(:

 

תודה לבורא עולם.

 

להית'!

נכתב על ידי natural valium , 7/6/2011 05:15  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אפרת ב-23/6/2012 23:14
 





Avatarכינוי:  natural valium

מין: נקבה




3,631
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnatural valium אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על natural valium ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)