לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


She's taking her time making up the reasons to justify all the hurt indide. I guess she found the reasons...To bad she can't fix it.

Avatarכינוי:  TrashCode

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

תשובות לשאלון השבועי


האם התנשקת פעם? אם כן, עם מי?


כן, עם האקס.

האם נישקת פעם מישהו בלחי?

בטח

האם נישקת פעם מישהו בפה?

כן

האם נישקת פעם מישהו צרפתית?

כן

אם התנשקת, עם מי הייתה הנשיקה הראשונה שלך?

עם האקס

איפה התרחשה הנשיקה הראשונה שלך?

על הספסל [XD]

מהו המקום הכי רומנטי לדעתך להתנשק?

במבול

את מי הכי היית רוצה לנשק כרגע?

את זה שאני אוהבת כרגע

נכתב על ידי TrashCode , 15/12/2007 17:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

 

 

יש לו חברה.

נכתב על ידי TrashCode , 15/12/2007 17:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

 

 

במשך כל השביתה הזאת, הייתי על המחשב הרבה אפילו יותר מדי אם אפשר לומר, וקראתי בהמון המון בלוגים של אנה, מיה, והאנטי.

 

 

אני פוחדת.

כלכך פוחדת להיכנס לזה.

וגם אם אני לא יתן לעצמי להכנס לזה.

אני מרגישה שזה בראש שלי

אני לא יכולה לאכול כלום בלי לחשוב על זה קודם.

 

 

=(

 

 

 

נכתב על ידי TrashCode , 13/12/2007 23:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTrashCode אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TrashCode ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)