לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

משמרת לילה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

תהיות לעולם הזה ולעולם שיבוא.


פוסט שלוש בלילה.

 

מאז ומעולם, תמיד האמנתי, תמיד מאמינה- שישנה יישות עליונה מעבר למה שהגיוני וניתן להוכחה, הסברה.

אך משכבר ימים, טוב- אולי כמה לילות, החלה אמונתי להתערער ונהגתי להעלות מספר תהיות.

 

אאמין, אם רק תגיד לי להאמין. אם תבטיח לי שקיים דבר שכזה.

 

הבטח לי כי נמות באותו יום, באותו התאריך, באותה השנה, באותה השעה, באותה הדקה, באותה השנייה.

 

הבטח לי שמעולם לא תשאריני לבד, תשכחני מאחור בגלותי.

 

הבטח לי כי מעבר למדע וההוכחות, שישנו דבר על טבעי וכה לא הגיוני (שמוח אדם לא יצליח מעולם לתפוס במלואו) שבמחשבה שנייה

יהיה הגיוני ופרשנות לכל שאלה קיומית שתישאל.

 

הבטח לי כי לאחר העולם הזה, קיים עולם נוסף -לאלו שעברו, לאלו שידעו אהבה אמיתית מה היא- לזוגות כמותנו- אשר יחכה לנו.

וכשברגע שגשמיותינו תעזוב וכוחנו כגוף פיזי ידעך, הוא יהיה לנו להמשך- עולם אינסופי.

 

הבטח לי חיים ניצחיים בהם נפשי ונפשך יחד כאחד, כה חזקות שאף כוח אלוהי לא יוכל להפריד.

 

הבטח לי כי לכל אדם-נשמה, יעוד וגורל.

 

הבטח לי שכשאמות לא אשקע בתרדמת עולמים ללא כל חלום, בה אינני עוד- ללא מחשבה,

ללא תובנה, ללא הכרה ותת הכרה, ללא הידיעה והזכרונות אלייך. שלנו.

 

הבטח לי כי אהבתנו לא תהיה כתסריט לדרמה רומנטית או כעוד סיפור מרתק שיעבור במשפחה או בספר עב כרס.

 

הבטח לי כי אם ישנו עולם שאחרי, נהיה בו יחדיו.

 

הבטח לי כי תהיה קשוב לקריאות נפשי בארץ המיוחלת, תזהה את קולי ותבוא לאספני ממקום המצאותי.

 

הבטח לי שכשנשימתנו תפסק, נקבר יחדיו- מחובקים, באותו המקום.

 

הבטח לי שגם בעולם הבא, תראה בדיוק כפי שהנך. כי מראך יפה מכל וכה מוכר וחרוט בזכרוני, עוד מהפעם הראשונה בה ראיתיך-

כי הוא מייצג אותך, את האדם אליו אני נמשכת, לא רק נפשית. אלא אף פיזית- ואינני מצליחה לדמיין את גבריאל שלי ללא עיניי התורכיז שלו,

ללא שערו החלק, הבהיר והארוך, ללא אפו- זה שאותו אני מנשקת תמידית ומכניסה את אצבעותיי לחטט מתוך משחק, ללא אותו גוף חסון

ושרירי אשר מלהיט את גופי בכל פעם וכך חוזר חלילה. אתה הראשון שלי, אהבתי הראשונה, נשיקתי הראשונה, חברי הראשון, הסקס הראשון,

החבר האמיתי הראשון. ובכל פעם שרואה אותך ללא בגדים, נוהגת אני כאילו מעולם לא ראיתיך - גבר עירום.

ושצליל קולך לא ישתנה אף לעולם- אלא ימשיך להתנגן באוזניי ובליבי, להנעים את נפשי- בדיוק כפי שבשיחתנו הקולית הראשונה.

 

הבטח לי כי תקיים את הבטחתך, ובעוד 80 שנה- ב11 לאוקטובר בשעה 18:35- בערב קריר, נעלה לאותה גבעה בה טיפסנו,

נתבונן בנוף האורות של מבני הכפרים הערבים שסביבנו, נשכב על אותה אבן ימנית ונתבונן בכוכבים המאירים את שמי הלילה,

ונחפש לוויינים ואת כוכב הצפון ומאדים.

שביום הזה-זקנים ומקומטים, אך כה מאוהבים כמו בפעם הראשונה, מתחבקים תחת כיפת השמיים

וקובעים, כי עוד 80 שנה, נשוב לאותה הגבעה בחזרה.

 

הבטח לי כי לא תבגוד בי, לא תחמוד לך אישה אחרת, לא תעזבני לכלבים ותשבור את ליבי אשר הפקדתי בידייך.

כי אתה מתחייב להשאר עימי עד לסוף כל הימים, לדעת רק אותי.

 

הבטח לי כי תאהב אותי לעולמי עולמים, כי כמו שהשמיים אינסופיים, כך גם אהבתך אליי- והרבה מעבר לאינסוף.

 

הבטח לי שאם נשלח לגלגולים אחרים, נהיה יחדיו גם בהם- בתור בני אדם. אני כאני ואתה כאתה.

בעלי אותו המראה, אותה ההתנהגות, אותם השמות, אותם האנשים שהיום אנו כעת.

 

הבטח לי כי לעולם לא תשתנה.

 

הבטח לי כי הינני אהבתך הראשונה והאחרונה, הראשונה איתה שכבת, הראשונה אותה אהבת והאחרונה.

 

הבטח לי כי אם אמות, לא תנשא לאישה אחרת- כך לא נוכל להיות יחדיו בעולם שמעבר, אם ישנו.

 

הבטח לי כי אם אמות, לא תגדע את חייך- כי אנשים שמתאבדים אינם זוכים במנוחה.

 

הבטח לי כי תחכה לי.

 

הבטח לי כי תמיד תחשוק בי ותביט בי באותו מבט משתוקק בו אתה מביט בי כל רגע שאנו יחד.

 

הבטח לי כי תהיה אני, ואני אהיה אתה.

 

הבטח לי כי לעולם לא תעבור חצי שעה מבלי שתזכיר ולו רק פעם אחת, כי אתה משוגע עליי ומאוהב בי עד כלות נשמתך.

 

הבטח לי שאתה אוהב אותי.

 

הבטח לי כי לעולם לא נמות.

 

הבטח לי כי אהבתנו אינה תוצר הורמונים, אלא חיבור בין שתי נשמות אשר שכשיוצרו בפס הייצור, נועדו להיות יחדיו.

 

הבטח לי שגם אם המושג "נסתרות הן דרכי האל" מוטעה- שאם דמות אלוהים אינה קיימת, שאם אנו גוף ללא נשמה התפיח בו חיים,

שאנו לא יותר מבשר, דם והורומונים, שכאשר נמוג- חיינו יגמרו לעולמי עולם, לא אשכח אותך, ולא תשכחני.

 

הבטח לי כל זאת ואאמין לך ואבטיח לך גם.(גם אם תסרב)

 

אני אוהבת אותך.

 


The Pink Chick


נכתב על ידי , 6/12/2007 04:51   בקטגוריות תהיות, תהיות ומחשבות, תהיות של סוף היום, תמונות, סיפורים קצרים, סיפור מוזר, אהבה ויחסים, אופטימי, ביקורת, סיפרותי, פסימי, עבודה  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כינוי: 

בת: 33




339
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe pink chick אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The pink chick ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)