לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחייה של ילדה לחייה של מתבגרת=)


בלוג סיפורים.. עוד אחדXD נראה מה ייצא ממנו(:

Avatarכינוי:  תיתושש(:

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

פרק חמישי(:


אינלי כוח להקדמות.

בפרק הקודם:

"היא נכנסה הביתה, ושם חיכו לה אמא, אבא, טל ולולי.

הם היו משפחה מאושרת, בעיקר עם לולי."

 

פרק 5-

-

יום שישי בבוקר, צילצל השעון המעורר שלה.

תמר התעוררה מהצלצול וקמה.

היא ירדה במדרגות ושם חיכתה לה לולי- הכלבה הדשה שלה שהיא כ"כ אהבה.

היא התקדמה לכיוון המטבח, הוציאה חלב מהמקרר וקופסת דגנים מהמגרה ליד התנור, התיישבה והתחילה לאכול.

כעבור 10 דקות סיימה ועלתה להתארגן.

היא לבשה חולצת ביה"ס חומה ואת הג'ינס שקנתה לפני חודש.

היא הסתרקה, נעלה נעליים וירדה חזרה.

היא הסתכלה על לולי, לא היה לה מה לעשות, חוץ מלראות את התוכניות המשעממות שמשודרות בשש בבוקר!

היא לקחה את הרצועה החדשה של לולי, קשרה אותה והן יצאו החוצה.

הן רצו במורד הרחוב, הסתובבו קצת והתחילו לחזור לכיוון הבית.

כשהגיעו הביתה, כולם כבר היו ערים.

אמא: "איך היה?"

תמר: "נחמד.. היא אוהבת להיות בחוץ.. חח"

אבא: "איפה הלכת איתה?"

תמר: "במורד הרחוב, ליד הדואר".

טלי: "הוצאת דואר?! אני אמורה לקבל מכתב מדנה!! היא בחו"ל את יודעת.."

תמר: "לא טלי, לא הוצאתי דואר!"

כולם התארגנו ובשעה 7 וחצי יצאה תמר מהבית- אל תחנת האוטובוס.

שם חיכתה לה מאיה, הן נסעו ביחד באוטובוס, כל בוקר.

האוטובוס הגיעה, הן תפסו מקום ותמר פתחה בשיחה.

תמר: "את לא יודעת מה קיבלתי ליום הולדת!"

מאיה: "מה?!!?"

תמר: "כלבה!! גורה!"

מאיה: "מה?!?! ואיי תתחדשי!! נתת לה שם?!"

תמר: "כן- לולי".

מאיה: "יפה.. יש תמונות?"

תמר: "לא.. רוצה לבוא אלי אחרי הביה"ס לראות אותה?!"

מאיה: "אוקיי.."

האוטבוס עצר בתחנה מול ביה"ס וכל אחת הלכה לכיוון אחר.

יום שישי בביה"ס עבר כמו כל יום אחר, רק שהיה קצר יותר.

באותו יום לא קרה שום דבר מיוחד, לא עם תמר, ולא עם גל.

תמר נזכרה שאחרי ביה"ס היא נפגשת עם שיר וגל..

השעה האחרונה הייתה מתישה- פיסיקה!

הצלצול המודיע על סוף היום, הגיע- סוף סוף ותמר חיפשה את שיר.. לשאול אותה אם היא כבר דיברה עם גל.

היא מצאה את שיר- היא הייתה עם גל..

שיר קלטה את תמר מסתכלת וסימנה לה ללכת לכיוון הפארק.

תמר התיישבה על נדנדה בבפארק וחיכתה. באופק היא ראתה תא שיר וגל מגיעות.

הן הגיעו והתיישבו על הספסל מול תמר.

"אוקיי, אז ככה," אמרה שיר "זה בקשר לריב שלכן..".

גל: " נו מה?"

שיר: "אני.. גרמתי לכן לריב.. בכוונה... אני מצטערת!"

"אוי זה נחמד.." אמרה תמר בציניות.

תמר: "אני יודעת שאת עשית את זה... עכשיו תשכנעי אותה!" והצביעה על גל.

גל נראה המומה, כאילו.. היא אפילול א חשבה ששיר סכסכה בינה לבין תמר.

גל: "מה?!! את רצינית?"

שיר: "כן.. אני.. אני אסביר לך, אני דיי קינאתי שראיתי אותך ואת תמר כל הזמן ביחד, לא סבלתי את זה אז.. התחלתי לעבוד עלייך שתמר אומרת עלייך דברים מאחורי הגב.."

גל: "אז.. זה לא היה נכון כל מה שאמרת לי?"

שיר: "לא... אני יודעת שאת רוצה להרביץ לי עכשיו, אני יודעת שהייתי לא בסדר, אבל.. טוב, אני אבין אם לא תסלחו לי.."

תמר: "אני מוכנה לסלוח לך..."

גל: "אני.. אניל א מאמינה.."

שיר: "טוב אני חושבת שהבהרתי פה כמה דברים.. רוצות אממ.. פתוח דף חדש?"

גל: "פשוט ככה?!"

תמר: "נו.. מה אכפת לך.."

גל: "בסדר.. אבל אנחנו לא נהייה כמו פעם.. אני ושיר..ואולי גם אני ותמר.."

תמר: "זה היה דיי אכזרי. .אבל זה נכון.."

שיר: "את צודקת.. שתיכן צודקות זה מגיע לי.."

-

תמר חזרה לביתה.. השעה הייתה 1 וחצי.. בדרך היא פגשה את מאיה.. שהייתה אמורה לבוא אלייה..

מאיה: "תקשיבי. .אני לא יכולה היום.. אולי מחר?"

תמר: "אין בעיה, אז.. מחר?"

מאיה: "קבענו. .נדבר"

תמר: "ביי.."

מאיה: "ביי".

היא הגיעה לביתה, אכלה ארוחת צהריים והתיישבה לעשות שיעורים..

"עוד עוד שמונה שעות אני אתחיל להתארגן.. זאת אומרת עוד שבע שעות אני אכנס להתקלח.." היא חשבה לעצמה..

לאחר שסיימה שיעורים, השעה הייתה 14:52 היא יצאהל טיול עם לולי... חזרה..

-

השעה הייתה 19:50 בערב.. תמר נכנסה למקלחת, אחרי רבע שעה יצאה, התלבשה, והייתה מוכנה כבר ב-20:21.

היא התיישבה על הספה בסלון, הדליקה טלוויזיה והתרגשה לקראת המסיבה.

בשעה 20:50 היא הפסיקה לצפות בטלוויזיה, התאפרה קצת -עיפרון שחור, סידרה קצת את השיער, ויצאה לדרך.

 

טוב פה נגמר הפרק. .אני יודעת שאמרתי שהמסיבה תהייה בפרק הזה אלב לא יצא.. אני גם דיי ממהרת אז אולי מחר..

 

יומטוב(:

 

נכתב על ידי תיתושש(: , 8/12/2007 14:54  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



371
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתיתושש(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תיתושש(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)