לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחייה של ילדה לחייה של מתבגרת=)


בלוג סיפורים.. עוד אחדXD נראה מה ייצא ממנו(:

Avatarכינוי:  תיתושש(:

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

פרק שליששייי=)


חח הוא כבר היה מוכן, רציתי להעלות... תהנו(:

 

מהפרק הקודם:

"וכל אחד המשיך בדרכו.

"הוא היה ממש נחמד" חשבה לעצמה תמר, וחייכה חיוך מאושר.

היא הסתובבה לאחור לכמה שניות, לראות לאן הוא הלך, ואז.. היא הבינה.. זאת הייתה שירן.

תמר הייתה מאוכזבת."

 

פרק 3:

שירן לא הייתה ילדה יפה במיוחד, היא הייתה עם שיער חום מתולתל, עיניים חומות בהירות כמעט ירוקות, לא רזה במיוחד, פופולארית, איכשהו.

אבל היא הייתה חברה של דני, לפי מה שתמר הבינה.

תמר המשיכה בדרכה, ונתקלה בעוד מישהו. "מעניין מ יזה עכשיו, בטח איזה חבר מכיתה ו!" היא חשבה לעצמה..

זאת הייתה גל!

גל לא אמרה מילה, אפילו לא סליחה. תמר רצתה להישאר עם מצפון נקי, אז אמרה סליחה והמשיכה בדרכה..

"סליחה"... לחשה גל אחרי שהתרחקו קצת.

תמר שמעה את זה.

וחייכה.

 

תמר הגיעה אל שער ביה"ס, ללא כל היתקלויות נוספות, ובשער עמדו שני ודנה, ילדות מהשכבה של תמר, וחילקו פתקים שהיה כתוב בהם, על מסיבה שתיערך ביום שישי בשעה 8 וחצי בערב, לכל השכבה. יהיו ריקודים, אוכל וכיף. כולם יבואו- באולם הספורט של ביה"ס. הוא ענק!

תמר רצה אל תחנת האוטובוס, ושם היו מלא ילדים מהשכבה שלה. היא מצאה שם שתי חברות מכיתה ט3, דניאל ונועה, והן פתחו בשיחה מרתקת- איך היה היום הראשון בכיתה ט..

האוטובוס הגיע. תמר עלתה עליו, והתיישבה במקום לשניים. אחרי כמה דקות, עלה על האוטובוס דני ונופף לתמר. תמר ראתה שהוא בלי שירן, וסימנה לו לשבת לידה.

הם פתחו בשיחה.

תמר: "אז מה? אני רואה שכבר מצאת לעצמך מישהי.. חח"

דני: "מה?.. חח"

תמר סיננה בביישנות: "נו.. אתה יודע, שירן.."

דני: "אוי נו, גם את עכשיו?! חחחחחח"

הם התפקעו מצחוק.

תמר: "מה?...לא?!"

היא שמחה, עינייה נצצו.

דני: "מה פתאום! היא סתם נדבקת אלי כל הזמן, כולם חושבים שאנחנו ביחד... אנחנו לא!"

תמר: "חח טוווב"

דני: "מה איתך? את עם מישהו?"

תמר: "מה אני? לא.. חח"

הייתה שתיקה של כמה שניות.

"אתה יכול לצלצל לי? חח אני יורדת בתחנה הבאה" אמרה תמר.

דני: "כן בטח, ביי.."

תמר: "תודה, ביי"

תמר ירדה מהאוטובוס עם חיוך על הפנים, היא הרגישה הקלה.

היות שהיום הראשון ללימודים השנה, יצא יום חמישי, תמר נכנסה לביתה ורצה לחדרה לארגן בגדים למסיבה של כל השכבה.

הבית היה ריק.

היא הוציאה מארון הבגדים שלה, את כל הבגדים היפים שלה, למסיבות ואירועים.

מתוכם בחרה את המועדפים ואז פשוט, התלבטה.

- חצאית מיני שחורה מבד, טייץ לבן עד הברך, גופייה פשוטה אך יפה, בצבע אפרפר, שקופה, שמתחתיה תשים טופ לבן או שחור, מה שתבחר.  זאת הייתה האופציה הראשונה.

- סקיני ג'ינס בהיר, חולצה שחורה ועלייה מצוייר פרצוף של שלד- בלבן, נעלי אדידס לבנות.

זאת הייתה האופציה השנייה.

- מכנס דגמ"ח בצבע זית, גופייה פשוטה בצבע שחור- או לבן. אופציה שלישית.

- האופציה הרביעית הייתה: סקיני ג'ינס בהיר/כהה, גופייה לבנה עם 4 כפתורים בצד למעלה, נעלי אדידס.

 

 

היא הזמינה את בת דודתה- עדן, שגרה בסוף הרחוב, שתעזור לה להחליט.

"ממ..." היא חשבה.

"כן הא?! חח" אמרה תמר.

"אני מתלבטת בין האופציה הראשונה לבין הרביעית. שני האחרים מתאימים לבילוי עם חברות, אתה יודעת, לא למסיבה..." אמרה עדן.

"כן, חשבתי על זה, אבל לא יודעת, עדיין, יש החלטה?" ענתה לה תמר.

"אני חושבת שתלכי עם הסקיני הבהיר והגופייה הלבנה!" הצהירה עדן.

"אוקיי.. חח תודה" אמרה תמר והלכה למדוד.

היא חזרה לבושה בסקיני הבהיר שלה, ובגופייה הלבנה, עדן התלהבה.

עדן: "וואיי ממש יפה לך ככה את יודעת?"

תמר: "כן? תודה.. חח"

עדן: "עכשיו את רק צריכה לחכות למחר, ו.. תשימי עיפרון שחור, אבל עדין כן? לא פריקית.. חחח"

תמר: "כן, זה מה שחשבתי, חח"

עדן: "טוב אני שמחה שעזרתי, את רוצה שאני אשאר?"

תמר: "מישהו ביקש שתלכי?"

עדן: "חח לא... מישהו התעקש שאני אשאר, אז אני אשאר.."

תמר: "ישששששש.. בואי לראות מה יש בטלוויזיה.."

עדן: "כבר באה, אני חייבת לשירותים"

תמר: "טוב, אני בסלון.."

צלצל הטלפון, זאת הייתה אמא של תמר.

אמא: "היי מתוקה, מה נשמע? איך היה היום הראשון?"

תמר: "היה בסדר... אני יושבת ליד גל.."

אמא: "אוי לא נורא, וחוץ מזה?"

תמר: "יש מסיבה של כל השכבה מחר באולם הענק של ביה"ס, עדן אצלי עכשיו, היא עזרה לי לבחור בגדים".

אמא: "טוב בסדר, אני מצטערת שאני מאחרת פשוט אני עכשיו בפקקים."

תמר: "זה בסדר, בינתיים אני עם עדן".

אמא: "טוב מתוקה, ביי"

תמר: "ביי."

 

"מי זה היה?" שאלה עדן אחרי שחזרה מהשירותים.

"אמא, חח" ענתה תמר.

"מה היא רצתה?" שאלה עדן.

"היא אמרה שהיא מאחרת, היא בפקקים..." ענתה תמר.

"הא.. ואיפה טלי?" שאלה עדן..

"בטח איתה.., היא אמרה לי שהן ילכו אחרי שטלי מסיימת להוד השרון, או משהו כזה..." אמרה תמר.

עדן: "הא, טוב.. יאללה יש משהו בטלוויזיה?"

תמר: "חחח לא הספקתי להדליק, בואי נראה.."

עדן: "וואי את יודעת במה נזכרתי? יש לך יום הולדת בעוד שבוע נכון?!"

תמר: "חחח כןןןןן!!"

עדן: "אני צריכה לארגן לך מתנה!"

תמר: "לא את לא. .חחח"

עדן: "כן אני כן, יאללה בואי נראה טלוויזיה ונשתוק".

תמר: "חח טוב.."

 

האמת היא, שטלי הייתה אצל חברה, אמא של תמר הלכה לחפש לה מתנה, ומצאה מתנה מושלמת!

 

 

חח וואוו... אנימ קווה שזה עונה על ההגדרה: "פרק ארוך" חח.. יומטוב ו.. תגיבו^^

 

3>

 

__________________________________________________________________________________

 

העיקר אני משקיעה וכבר יומיים? שום תגובות, אפילו לא מחברות שלי.. שעוד אמרתי להן שעדכנתי.. לא בבלוג הזה ולא בבלוג האישי הן הגיבו, לפחות מהן ציפיתי, העיקר בבלוג של חברה שלי הן אפילו לא צריכות שהיא תגיד להן, הן בודקות לבד..>< כועסתתתתתת:@

נכתב על ידי תיתושש(: , 5/12/2007 14:48  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ממ..


חחח ישלי כבר את פרק 3 מוכן^^

 

אז.. תמשיכו להגיב לפרק השני ואז אני אשים את השלישי... ורק שתדעו, אני אשים את הפרק רק שהיו לפחות 8 תגובות.. אז אתם מוזמנים להגיבב.. חחP:

 

סתם סתם.. מחרתיים אני אעלה אותו, אבל בבקשהה, תגיבו עודדP:

 

ו... תגיבו לי גם בבלוג האישי שליXD

 

בקרוב אני אעשה רשימה של הדמויות וזה, אני גם לא משמ סגורה על השמות, אז זה יעזור קצת. .חח

 

יומטוב=)

נכתב על ידי תיתושש(: , 4/12/2007 18:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 2(:


חחח שמחה שאהבתם את הפרק הראשון.. נקווה שתאהבו גם את זה^^

 

מהפרק הקודם:

היא חזרה לשולחן שלה ושל גל, הסתכלה מעבר לחלון.. עיניה חלפו בין כל הילדים.

פתאום, עינייה נעצרו- זה היה הוא!

הוא כ"כ השתנה, גדל. חתיך.

 

זה היה דני, החבר הקודם שלה.

היא כ"כ אהבה אותו, אבל כנראה הוא לא אהב אותה כמו שהיא אהבה אותו, אז הם נפרדו.

 

נגמרה ההפסקה, כולם התיישבו במקומותיהם, והמורה למדעים - אורלי, נכנסה.

היא הייתה עם שיער חלק עד הסנטר, עיניים שחורות ודי מלאה.

"שלום, אני המורה החדשה שלכם למדעים. השנה המקצוע יתחל לשני חלקים- ביולוגיה ופיסיקה." היא אמרה.

"מה?! עוד שעתיים?! לא פייר נווו חייבים?!!" נשמעו צעקות בחלל הכיתה.

רק תמר וגל, שתקו.

גל חשבה על מה שאמרה לתמר בהפסקה, אולי זה היה מרושע מדי? אחרי הכל היא לא באמת הפריעה לה... היא רק, רצתה לראות איך תמר תגיב.

תמר חשבה על הריב שלה ושל גל, נסתה להזכר למה כל הכעס הזה. היא נזכרה. הכל התחיל משיר, הסכסכנית הזאת. היא הייתה בין חברותייה הטובות של גל, וסתם עוד חברה, של תמר. שיר שמה לב שגל מעדיפה את תמר עלייה, וזה לא מצא חן בעינייה. למרות שתמר הייתה חברה שלה, היא בגדה בה. וכמובן, היא לא חשבה שזה יתגלה. בוקר אחד היא באה אל גל ואמרה לה שאתמול היא הייתה אצל תמר, והתחילה להמציא כל מיני ריכולים מרושעים "שתמר סיפרה לה". באותו היום, גל לא דיברה עם תמר, היא נורא נפגעה. תמר באה אלייה בהפסקה השנייה, ושאלה אותה מה קרה.. למה היא כועסת עלייה. וגל סיפרה לה על ה"ריכולים שהיא אמרה". ואז שיר נכנסה לכיתה, ובאה לחבק את גל.."לנחם אותה". תמר ישר הבינה. בוגדת.

 

"גל? את יודעת את התשובה?" שאלה אורלי.

גל: "התשובה למה?"

אורלי: "לשאלה ששאלתי- למה השנה כ"כ חשובה?"

"זה לא מה שהמחנכת צריכה לשאול?..." חשבה לעצמה גל.

"אההה..." מילמלה גל, "כי.. שנה הבאה תיכון? ו.. צריך להשקיע?"

אורלי: "יפה מאוד, עכשיו תפתחי את המחברת ותתחילי להעתיק מהלוח את הרכב הציון".

גל פתחה את המחברת והתחילה להעתיק.

 חזרה לעצמה והתחילה להעתיק גם היא.

הכתב של אורלי היה מאוד מוזר. הוא היה מחובר וגדול.

תמר רצתה לשאול את גל מה כתוב בשורה שנייה מילה רביעית, אך ידעה שלא כדאי, אז פנתה לשני, הילדה בשולחן מלפנים.

היה כתוב "התנהגות"... למרות שזה היה נראה כמו מילה באנגלית או ערבית.

 היה צלצול- סוף היום.

כולם דיברו ביניהם, רק תמר וגל לא הוציאו מילה, כרגיל, כל אחת יצאה לבד מהכיתה.

תמר הלכה במסדרון בין כל הילדים המחייכים והמאושרים, או להבדיל המדוכאים מהעובדה שיש בית ספר.

היא לא שמה לב לשנייה, ונתקעה במישהו.

"וואי אני מצטערת אני לא שמתי לב... אני.." היא אמרה.. עד שקלטה שזה היה דני.

"היי... גם אני מצטער.. חח" הוא אמר עם חיוך נבוך.

"היי... לא זיהיתי אותך, איך היה החופש?" היא אמרה.

דני: "דווקא בסדר... חופש את יודעת.. חח איך היה שלך?"

תמר: "היה ממש נחמד, רבתי עם גל אתה יודע.." היא אמרה בציניות.

דני: "כן... לא נורא נראה שאת מסתדרת בלעדייה.. חח"

תמר: "כן... אפילו בעיניים עצומות"

שניהם התפקעו מצוק, דני ידע כל מיני דברים על חברותיה של תמר, מהתקופה שהיו חברים, היא סיפרה לו הכל.

במקרה של גל? גל הייתה ילדה לא ממש אחראית, שוכחת מפתח, כרטיסייה, כסף... הכל..

דני: "טוב אז.. נדבר מחר?"

תמר: "בכיף.. חח"

וכל אחד המשיך בדרכו.

"הוא היה ממש נחמד" חשבה לעצמה תמר, וחייכה חיוך מאושר.

היא הסתובבה לאחור לכמה שניות, לראות לאן הוא הלך, ואז.. היא הבינה.. זאת הייתה שירן.

תמר הייתה מאוכזבת.

 

 

חח המשך יבואאא=)

 

יומטובXD

*עוד מעט חופששש סופסוףףףףףףףףףף*

3>

נכתב על ידי תיתושש(: , 4/12/2007 13:41  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

371
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתיתושש(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תיתושש(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)