לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my nightmare with the devil



כינוי: 

בת: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

סתאמבלישששןןןןן


 

 אני משתדלת להנות בזמן האחרון,וכמה שזיינו לי בשכל על השינוי,זין,לא אכפת לי,טוב לי ככה ואני רואה שמי שבאמת חבר טוב שלי ממשיך לאהוב ולתמוך גם עכשיו,שינוי עלק,זה שקיבלתי קצת ביטחון עצמי רק עשה לי טוב.

 

 

לא היה לי מה לכתוב ובא לי מסיבה ובא לי כבר שחנוכה יבוא כי יש כ"כ הבה דברים שאני רוצה לעשות. 

ויש דבריםשלאבזיןשלי לחפור לאנשים עליהם אז אני אכתוב פההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה בדיוק.

 

אני מדבר\רבקה\ריקה\ליפי\ליפה מה שתבחרו.

 

 

בבוקר הייתי בת"א עם יוני ותום וקניתי תחתונים(:

יצאנו אתמול בערב,לאיזה ברמצווה של אח של ניב..מרוקאים.סתםסתם(: ,היינו אני יוני רן ותום והיה סבבה לגמרי..כואב לי הראש,שתיתי אתמול כ"כ הרבה בירות בשעתיים ובלי לאכול כלום כל היום.טמטוםטמטום.

המלצר האהבל ההוא שהגיש משקאות זין לי בשכל על זה שאני מכורה להיינקין.נשבעת שבמצב שהייתי בו אתמול זה הצחיק אותי אש משהו.לא. הקאתי בדיוק בכניסה לבית אבל ההורים לא ידעו כי יוני ניקה את זה עם סמרטוטים שמצאנו בחדר מדרגות D:.

 

 

 

הבלוג האולי עשירי שלי בישרא.

CYA

 

 

 

 

נכתב על ידי , 3/12/2007 18:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMIDBAR אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MIDBAR ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)