לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים שלי איתי או בלעדיי




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009


הדרך הכי קשה להתגעגע למישהי

היא להיות איתה

ולדעת שלעולם היא לא

תיההי שלך ב100%

 

הכאב? הוא חבר!

 כי הוא תמיד איתי

 ואף פעם לא עוזב.

 

השתיקה שלי זו הצרחה הכי

גדולה שבי השתיקה שלי זה

הכאב הכי כואב שלי וכשהשקט

יפול כמט חול קולי לאיש לא

 יגיע אני יכולתי לבכות,

אך פחדתי שזה יפריע.

 

אני אמשיך לקרוא לעצמי סטף למרות שזאת לא אני

ולא קוראים לי סטף אבל זאת הדרך היחידה שלא יגלו אותי.

אז אממ קוראים לי סטף ואני מבת חפר בת16 וחצי

אממ אני מטופפת ושרה ומנגנת על עוד כמה כלים..

ומשחקת פוטבול בנבחרת ישראל

 

 

יש לי בת זוג

כבר  שלושה ארבע חודשים,

אני לא יכולה ולא מצליחה לךהפסיק לחוש איום מהאקסיות שלה

היא לא מבינה אותי ואת הפחדים שלי

היה לי עבר עם אקסיות.

יש לי ממש חרדה מזה אני לא ממש יכולה לישון טוב בגלל זה אני כאילו מתהפכת מצד לצד לצד ומה שעובר לי בראש במקום כמה טוב לי וכמה אני מאושרת שיש לי אותה עובר לי רק איך אני מכניסה מכות לאקסית שלה הזאתי.

היא כל הזמן שולחת לה אסמסים מוזרים של אני מתגעגעת אליינו אני חרמנית

את הסקס הכי טוב שהיה לי

וזה מחרפן אותי

בתחילת הקשר

גם לי הציקו ככה

אני העמדתי את עצמי במקום שלה ואמרתי ואי היא בטח מרגישה עם זה חרא

חתכתי מלא חברויות שהיו לי

לפני שבועה וחצי בארך הייתה לנו שיחה על זה אמרתי לה הכל היא שאלה עם אני רוצה שתנתק קשר איתה

מה שהיא לא מבינה שהיא לא צריכה לעשות את זה כי אני אומרת לה היא צריכה לעשות את זה כי אמור להיות אכפת לה אמור להיות אגפת לה ממה שעובר עליי והיא אמרה לי משפט יפה

לפעמים בשביל משהו שאוהבים צריך להכריב דבר אחר שאוהבים

היא כאילו אמרה בזה שבישבילי היא יכולה לנתק איתה קשרכי היא סתם עוד חברה אבל היא לא מבינה שבישבילי זה לא סתם חברה עוד אחת

בשבילי זה השטן בהיתגלמותו..

קשה לי אני מתפרקת..=\

 

 

 

סטף או שלא כלכך סטף..3>

נכתב על ידי , 9/2/2009 10:25  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של All Hope Is Gone ב-9/2/2009 14:04
 




טוב אז עד היום הייתה כאן סטף

אני עזבתי את הבלוג העברתי אותו לחברה טובה שלי שלא רוצה להזדהות להית'

נכתב על ידי , 9/2/2009 10:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי: 

בת: 96

תמונה




3,653

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לs.p ;D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על s.p ;D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)