לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

D:



Avatarכינוי: 

בת: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009


 

 

מה קורההההה?!?! =]=]=]

חח תקופה ארוכה לא עידכנתי

לא היה לי כוחח ועעכשיו חופשש

ומשעמםם לייי :(

אז תמיד נחמד לעדכןן שובבבב =]

 

הכרתי בזמן האחרון מלא אנשים חדשיםם

חזרתי לקשר אם אנשים שהרבה לא זמן דיברתי אתםם

ותמיד היו איתי החברים הטוביםם =]

פשוט תקופה טובה בזמן האחרוןןן

גם כשחשבתי שהכול חרא

החלטתי לקחת את עצמי בידיים ולשנות

עובדה זה הצליח =]

(עצות של רינת)

 

אני ורינתת

לפני שנסענו לראשון ביום שישי 3.4 חח

שתינו חיכינו לאתי והחלטנו להצטלם ושתינו ביחד כזה

''לא אולי לא נצטלם.. ניצאא רעע''

ואחרי שראינו את התמונה שנינו ביחד

''איזהה תמונהה יפפהה''

חחח

זה היה השישי הכי מושללם בחיםם =]

חלק מהאנשים גם מבינים למה

במיוחד הואא =] :-{}

 

אההההה ובפורים צבעתי את השיעררר לסגולל =]

אני ואורלי אישששתיי

היתחחפשנו

לפאקאצה קלאסית לא קשורה שנראית כמו מעודדת דוגמנית וזמרת פופ P:

זה כול מה שאמרנו לנו שאנחנו נראות חח P:

 

 

 

 

אח שלי פתח קבות נוער בשכונה שלנו ואנחנו כול החברים ביחד מתנדבים =]

עשינו פורימון בפורים ופסח עזרנו לאגודת ''לתת''

הוא ארגן לנו לנסוע להדחה הראשונה של ''האח הגדול''

שיצא שם יוסי מילשטיין נראה לי קוראים לו חח

 

אני ואילןן כפרע עליוו ב''אח הגדול'' P:

 

 

היה לנו מזמן מזמן ממזמן טיול לירושלים =]

 

אורלי אתי מאשה דנה רינת סוניה שם בצד חח

ואני למאטהה P:

 

מצאתי תמונה ממש ממש ממש ישנה

מהטיול שנתי חח אבל תמונה יפה =]

 

דנה הייתה אצלנו בשכונה אורלי הייתה אצלנו בשכונה חח =]

 

 

 

 

אני אורליקק P:

 

יום אחד אני ואתי היינו אצל רינת

והחלטתי לאנוס את אתי חח P:

 

אני ורינתיק באותו יום =]

 

אוו וזאתת גם תמונהה ישנה חח

רינת אני והתחתים של ארתור ומיקייי =]

 

תמונה מבית ספר

אני רינת אתי ואליסהה :)

 

גם סתם מבית ספרר

אתי רינת יאנה דנה אורלי ואנייי :)

 

 

חח אז זה היה עידכון קצר על כמו שעבר בזמן האחרון =]

 

תגיבוו פליזזזז P:

 

נכתב על ידי , 9/4/2009 19:10  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני רינננטקה D: ב-21/12/2009 16:19



8,534
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , גאווה , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*קארינצ'יקק* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *קארינצ'יקק* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)