לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Feels like I'm stuck


פוטנציאל כפוטנציה, יומן מסע אישי

כינוי:  nowhere

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2022

עשרת הדיברות לבחורה שאוהבת את עצמה


עשרת הדיברות לבחורה שאוהבת את עצמה ויודעת מה היא שווה. מוקדש לעצמי ולכל הבחורות שאי פעם פקפקו בעצמן ונתנו לפטריארכיה לגרום להן לבקש יותר מדי פעמים סליחה במהלך דייט או בסופו, אפילו בפני דושים שלא יודעים לקבל לא כתשובה.


 


בחורה שאוהבת את עצמה לא משקיעה אנרגיה וזמן בלהתאהב בבחור עוד לפני שהם נפגשו. היא מגיעה לדייט קודם כל בשביל לבדוק, אחר כך בשביל להנות, ובסוף אולי תתן ללב שלה להיפתח אליו בחזרה, כמובן, רק אם יש רצון והתאמה. היא לא תענה לשיחות כשלא בא לה, היא לא תתכתב איתו שעות עוד לפני שנפגשו, אין לה מושג מי הבנאדם והוא לא יבזבז לה זמן איכות עם עצמה או עם אחרים. בחורה שמעריכה את עצמה יודעת שיש פערים בין מה שקורה במסך הוירטואלי לבין החיים האמתיים, ויודעת לעשות הפרדה עד שנפגשים פייס טו פייס ורואים מי מו מה.


 


בחורה שאוהבת את עצמה לא תתן לדייט שלה לקבוע עבורה כלום. פשוט כלום. אם אין לה רעיון טוב לאן לצאת או מה לעשות, סבבה, אבל היא לא תתן לו להניע את המהלכים ולמצוא את עצמה בסוף במקום שהיא לא תכננה להיות בו. דברים לא קורים מעצמם. הם בדרך כלל שומעים מה שבא להם לשמוע, והיא אפילו לא צריכה לדאוג שהם ישמעו- היא פשוט מניעה את המהלכים בעצמה.


 


בחורה שאוהבת את עצמה לא תטרח להתאפר או לדפוק הופעה לדייט ראשון. היא לא שם בשביל להיות פרח קיר, היא שם בשביל שיכירו אותה וכן, המראה החיצוני שלה הוא חלק מהחבילה אבל הוא אף פעם לא יהיה הדבר הראשון שיש לה להציע. היא קודם כל שם בזכות האישיות שלה, העולם הפנימי, הקסם והכריזמה שהיא מביאה איתה לכל מקום אליו היא הולכת. ולא, זאת לא קלישאה. גם הבחורות שנראו הכי שטחיות ופלקטיות במבט ראשון, ידעו להביא משהו אחר במבט שני או שלישי. מלמדים בחורות לשים יותר מדי על המראה החיצוני שלהן וזה יכול לגרום להן לאבד חלקים חשובים מהאישיות. לא להביע דעה, לא ללמוד נושאים מורכבים, לא להתאמץ יותר מדי. בולשיט. כולנו ראינו את הרמה של הבנים לעומת הבנות ביסודי, בחטיבה ואפילו בתיכון. מה קרה שפתאום חצי מהן מרוויחות חצי או פחות? זה בטוח לא עניין של יכולות והישגים. בחורה שאוהבת את עצמה יודעת שהיא מכלול.


 


בחורה שאוהבת את עצמה תמיד תציע לשלם בסוף הדייט. במיוחד בדייטים שהיא יודעת שלא יהיו להם המשך. היא לא פה בשביל נדבות, היא לא צריכה את הארנק שלו ואם הוא ממש מתעקש- היא תתן לו. זאת לא המלחמה שלה.


 


בחורה שאוהבת את עצמה תזמין מה שהיא אוהבת לשתות. לא אכפת לה באיזה בר, מסעדה או פאב הם התיישבו. אם בא לה לשתות שוקו חם עם אבקת סוכר, קצפת ולבבות צבעוניים בבר היפסטרי הכי סופיסטיקייטד ויומרני- היא תדע לדרוש את זה מבלי להתנצל. היא יודעת שהיא השחקנית הראשית ומגישים לה רק מה שהיא רוצה ובסוף היא גם זו שמשלמת את החשבון. 


 


בחורה שאוהבת את עצמה יודעת לבטא את עצמה בסוף הדייט ולהגיד מה היא חושבת ורוצה. ואם היא לא בטוחה- היא יודעת להגיד גם את זה מתוך שקט פנימי ושלווה. אם היא בעניין- היא לא תחכה שהוא ינשק אותה. היא יודעת את העבודה ואין דבר יותר מעצבן משדוחפים לה לשון לתוך הפה בהפתעה. היא תמיד מוכנה ויודעת לעצור בזמן, גם אם אין זמן.


 


בחורה שאוהבת את עצמה לא משחקת משחקים. היא מוכנה בזמן והיא משדרת מה היא צריכה, היא יודעת מתי לחתוך וגם זוכרת שלא משנה כמה רחוק הדייט נסע בשביל לפגוש אותה- היא לא חייבת לו כלום. היא גם נסעה ועוד תיסע קילומטרים רבים בעצמה בסצנה הזאת. קילומטרז' זה לא פקטור או תירוץ לשום דבר.


 


בחורה שאוהבת את עצמה לא צריכה אישורים. היא יודעת טוב מאוד מה היא שווה, מה הערך שלה, מי היא, מה היא, היא לא צריכה מחמאות והיא לא צריכה לצחוק אם הבדיחה לא מצחיקה. אין שום סיבה שמדד האייקיו שלה יצנח במהלך הדייט. היא יודעת שזה הזיה.


 


בחורה שאוהבת את עצמה לא נותנת לחוסר בטחון של דושים להוריד לה את המצב רוח או את הדימוי העצמי. היא יודעת שבחורים מאוימים מנשים חזקות, ומרגישים צורך לצחוק עליהן כדי להרגיש טוב עם עצמן. היא יודעת שזאת טכניקה שכבר אבד עליה הקלח, ומי שבאמת יידע להתמודד עם העוצמה שלה- יזכה בכל הקופה.


 


בחורה שאוהבת את עצמה פשוט נהנית. היא נהנית כי גם אם הדייט לא טוב אז עדיין היא יצאה מהבית, היא מרגישה מעולה, היא נהנית מהאווירה, ממזג האוויר, מהמוזיקה, מהריקודים, מהאנשים, מהנוף, מהאוכל ומהשתיה והיא יודעת שאין דבר כזה יום רע. יש יום שהיא פשוט לא הצליחה להוציא ממנו את המיטב, לא הצליחה לשים לב מספיק לעננים הורודים בשקיעה או את לירח ולכוכבים שהסתדרו שם למעלה בשבילה. אין דבר כזה דייט רע. יש אולי חוסר התאמה, אבל כל דייט גרוע יכול למצוא את עצמו בסוף יזיז, ידיד, חבר, אהוב, אולי גם לא לראות אותו יותר לעולם- אבל אין שניה איתה שנחשבת לבזבוז זמן. היא יודעת להוציא את המיטב מכל אחד ומעצמה. תודה.

נכתב על ידי nowhere , 14/1/2022 14:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnowhere אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nowhere ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)