לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אח של...

היי....זה הבלוג של....אח של.....XD....טוב אני מקווה שתהנו =].... נ.ב. יהרוג אותך להגיב {:?? נ.נ.ב אני יודע שהיית פה....אז תגיב לא?!?!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

תשובות לשאלון השבועי


אם היית מוצאת את המפתחות לביתך, והיית הולכת הביתה, אך מגלה שהוא לא היה שם. מה היית עושה?
מתאבד... חח


אם היית מוצאת את עצמך ניצבת על עמוד חשמל, כשבכיס הימני של המכנסיים יש לך מצית, בכיס השמאלי סרט ורוד זוהר ודוקים ביד. מה היית עושה עם הדברים האלו?
זורק אותם למטה ויורד בזהירות... לא רוצה למות...


אילו היית משתתפת בתחרות בנייה של מטוסים מנייר, אולם לקחו לך את כל דפי הנייר חוץ מאחד. האם תחלקי אותו לשניים ותנסי לבנות שני מטוסים שונים או מטוס אחד גדול? אם יש לך רעיון נוסף אנא, שתפי אותנו.
אני הייתי... עושה ממנו ארבעה... חח מחונן או לא???
ואז הייתי לוקח ועושה כזה מפגן, כמו בטלוויזיה, שהם טסים במסנים... מגניב לצאללה...

אם הייתה לך כוס שקופה מזכוכית ביד אחת וקלח תירס בשניה, כיצד היית משתמשת בהם נגד אנשים מעצבנים ובאיזו דרך?
שובקר עליהם את הכוס... ואז חותך אותם עם השבארים... ואז הייתי חופר בור עם הידיים ומשתמש בתירס כאנרגיה... ואז ההייתי שקובר אותם... לא מקורי אהה?.?


אם היו נותנים לך חידה ושלוש אפשרויות לפיתרון, והיית מגלה שכל התשובות שגויות, האם היית אוכלת טונה מקופסה? מדוע?
לא!!!שונא טונה!!! טונה היא שנאת חיי


במידה וירשת שטח אדמה אי שם בתימן, אולם ממשלת תימה מודיעה לך שאם לא תבני שם משהו, הם יקחו ממך את השטח ללא פיצויים. מה תבני שם?
מלון... לפחות להרוויח קצת כסף...
אבל בכל מקרה לא הייתי מבין אותצם... אני לא מדבר תימנית!!!XDDDD


אילו היית יכולה להמציא צבע, מה היה שמו ומה יצבעו איתו?
יצבעו איתו הכול ושמו יהיה צבע מכוער!!!


אם היית מגלה שקוקוס היא חיה בסכנת הכחדה, משום שחברות האופנה משתמשות בפרוותה, מה הייתה עמדתך כלפי פרוות קוקוס?
לאכול אותה!!!

במידה ומישהו מחנטרש לך בשכל, תחנטרשי בחזרה? מה יהיה משפט המפתח?
כן.. ואין לי משפט מחפתח.. אני מאלתר..

ולסיום, אילו היתה לך שאלה הזויה שמתאימה לשאלון. מה היתה השאלה ומה היית עונה עליה?
האם זהו שאלון משעמם???
לא!!! (אמרתם שאלון היפוטתי אז נתתי תשובות מעצבנות!!!) (למה ציפיתם???)

נכתב על ידי , 25/1/2008 21:55  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המון זמן לא עדכנתי!!!!!!!!!!!!!!1


ממצב חברה?

 חזרתי לעדכן!!! אני יודע שהמון זמן ל עדכנתי פשוט הייתי קצת עסוק, יו נואו... ביזנס... XD 

אז! מה עבר עלי בשבועיים שלא עדכנתי... ???

הייתי חולה!!! אה לא... כתבתי על זה כבר... טוב! מה עוד היה???

קיבלתי 95-5 בתנ"ך!!! (יעני 90)

אממממממממ...

השתעממתי המון!!! המורה שלי מה זה בקריזות עלינו!!!

אנחנו כל הזמן מדברים ורבים... היא מזה כועסת... אבל לאמשנה לי...


וזהו... סבא שלי מזה חולה... היום הייתי אצלו וזה ממש קשה לראות אותו כי הוא ממש חלש וזה...

טוב עזבו נעבור לנושא יותר שמח... אין לי נושא..


חח


טוב אני מקבל פלאפון חדש!!!!!!!! סוןני אריקסון W910I המגניב!!!!!

הו8א מזה מגניב... טו מה אני מבלבל לכם תמוח...

סתם... משועמם... אין לימה לכתוב אז זהו.. ביי\

נכתב על ידי , 25/1/2008 21:28  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משו שגנבתי... קרדיט למי שגנבתי ממנו... (אין לי מושג מי זה)


10 דברים עשית בחייך
1.ישנת
2.התקלחת
3.אכלת
4.שתית
5.קראת
6.חלמת
8.לא שמת לב שהספרה 7 חסרה
9.בדקת אם יש 7 או אין..
10. העלית לפניי שנייה חיוך קטן (:

 XD
נכתב על ידי , 13/1/2008 17:38  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


מה דעתך על ניתוחים פלסטיים?
אממ... לא'דע...

האם עברת ניתוח כזה בחייך?
לא... אני גם לא אעבור.. (נראה לי.. XD)

האם את מתכוונת לעבור?
לא נראה לי...

למה לדעתך אנשים עוברים ניתוחים שכאלה?
כי הם רוצים להיות יפים יותר... אני יודע??? אנא אערף...

אילו ניתוחים לדעתך הם טובים ואילו מוגזמים לעבור?
כולם מוגזמים... אבל נגיד אם אתה הותקפת על ידי משו והפנים שלך הושחתו אז זה לא...

באיזה איבר בגוף לעולם לא תעשי ניתוח פלסטי?
בכולם... חוץ מהפנים...

איפה היית רוצה לעשות ניתוח?
אני לא רוצה...

אם היית רוצה, למה?
ככה... XD

איזה ניתוח היית רוצה שיהיה?
הגדלת ציצים... XDDDDD

נכתב על ידי , 13/1/2008 11:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

מין: זכר




601
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגמאני אח של... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גמאני אח של... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)