לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"זה לא אותו הדבר מלבד הגעגוע "



Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

פוסט שמוקדש לאחותי 3 >


קווורלי ,, ~ אחותי .

אני אוהבת אותך .

את הדבר הכי חשוווב לללי בעולם @

אאני מקקדישה לךך תפפפוסט הזהה ,,

כדדי שתביייני כמה שאני אוווהבת אותך %^

ושאאין לי חייייים בללעדדיך !!

אני אוווהבת אותך , מיייפה ועד סוווווף העעעולם .

נשששבת לך [ !! ] =]

מממה אני יעעעשה בלעעדיך ?! האאאאא ?

עעם מי אני ידבר שמשעמם לי .. ?

עם מיי אני יעעשה כתבות במכבבי ? XD

פששששוט את כככל העולללללללללללללמ' בשביללי =]

אאז נראללי שהבנת , וההפנמת כל מה שככתוב פהה :]

מאאאאאוהבבת בךך 3333 >

 

ועעעכשיו . ככככולם ,, אבבבל כוווווולם [ !! ] נננכנסים לבללוג

שלל היייפה הזזאת ומגייייבים . :]

I <3  U  - תללחצו על זה= ]

נכתב על ידי , 8/12/2007 00:03  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סתם משו חמוד על השם שלי =]


A: You like to drink

 B : You like people

 C : You are really silly

D: You like to drink

 E: Awesome in bed

 F : You are dead sexy

 G : You never let people tell you what to do

 H : You have a very good personality and good looks

 I : You Are Great in bed

 J : People adore you

 K : You're wild and crazy

 L: Everyone loves you

M : Best kisser ever

N: You like to drink

O: Awesome kisser

P : You are popular with all types of people

 Q : You are a hypocrite

 R : Easy to fall in love with

 S : Fuckin crazy

 T : You're loyal to those you love

U : You really like to chill

 V : You are not judgmental

W : You are very broad minded

 X : You never let people tell you what to do

 Y: Best bf/gf anyone could ask for

 

=]

ממ זה השם שלי =]

 

 S : Fuckin crazy

A: You like to drink

 R : Easy to fall in love with

A: You like to drink

 I : You Are Great in bed

 

 



 

חעחחעע מפפגרת אני האא ?!

אבל נחחמד :]

הא . לקקחתי את זה מאחותתי . :]

 

קקקיצר , עפתי לי :]

ביוששש =]

נכתב על ידי , 7/12/2007 23:13  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לשריוש אחותי היפה .


היי ללך .

אני פה מעצבת תבלוג שלך .

ובאלי לעשות לך פוסט כזה חמוד ^^

אז קודם כל אני אוהבת אותך המון המון!

ואנלא יודעת מה הייתי עושה בלעדייך !

אז מקווה שאהבת תעיצוב

לאביו הככי בעולם 333>

קורל .

[מקווה שזה בסדר ששמתי קישור לבלוג שלי D: ]

 

נכתב על ידי , 7/12/2007 00:42  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

301
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל- שריווש יגר 3 > - אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על - שריווש יגר 3 > - ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)