לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הקרב על הרעב



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

מהתחלה


יום ראשון של הצום עבר טוב.

קמתי בבוקר אכלתי מסטיק אורביט ללא סוכר כי היה לי טעם של בוקר

ולפני שיצאתי לעבוד עוד מסטיק אחד כדי שאני לא אתפתה לפיצה בעבודה.

 

מחר אני אקום ב6:40 אצא לריצת בוקר

ואמשיך לא לאכול כלום.

 

יום שישי שעבר וגם לפניו לא יצאתי בערב כי לא הרגשתי טוב עם הכרס שלי.

עכשיו אחרי יומים בלי לאכול אולי אני ארגיש יותר טוב עם עצמי.

 

אני רוצה להראות טוב בשישי כי אני הולכת למסיבה ובמסיבה היה מישהו שאני והוא בקטע ואני רוצה שזה יתפתח בינינו.

 

אז אחרי יום שלם בלי לאכול בכלל ולשתות רק מים =]

 

היום ה3 הכי קשה, אם עברתי את היום ה3 אני אצליח שבוע.

 

נכתב על ידי ממחר-דיאטה , 25/1/2008 00:07  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  ממחר-דיאטה

מין: נקבה




2,156

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לממחר-דיאטה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ממחר-דיאטה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)