לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Black Bird


סתם בלוג, סתם חפירות, סתם אני..

Avatarכינוי: 

גיל: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

Mad World


All around me are familiar faces
Worn out places, worn out faces
Bright and early for their daily races
Going nowhere, going nowhere
Their tears are filling up their glasses
No expression, no expression
Hide my head I want to drown my sorrow
No tomorrow, no tomorrow

And I find it kinda funny
I find it kinda sad
The dreams in which I'm dying
Are the best I've ever had
I find it hard to tell you
I find it hard to take
When people run in circles
It's a very, very mad world mad world

Children waiting for the day they feel good
Happy Birthday, Happy Birthday
Made to feel the way that every child should
Sit and listen, sit and listen
Went to school and I was very nervous
No one knew me, no one knew me
Hello teacher tell me what's my lesson
Look right through me, look right through me

And I find it kinda funny
I find it kinda sad
The dreams in which I'm dying
Are the best I've ever had
I find it hard to tell you
I find it hard to take
When people run in circles
It's a very, very mad world ... world
Enlarging your world
Mad world

עברו עליי שבועיים מטורפים, הרבה זמן שלא עברתי לחץ כזה.

תמיד אני שואלת את עצמי אם זה יהיה שווה את זה בסופו של דבר.

מבחנים ועבודות ושיעורים וחוג ונוער וחברים..

ושבוע שעבר תאונת דרכים של חברות מהכיתה, וביקורים ודאגות. וואחד סיפור.

כל שנייה הרגשתי שאני מתפוצצת.

יום ראשון יש מבחן אחרון במתמטיקה למחצית א' ואז שבועיים של חופש, שקט, בלי לחץ!!

זה כבר נראה לי דמיוני לפתוח יומן ולראות שאין שום מבחן או עבודה בזמן הקרוב.

אז אתמול [חמישי] הלכתי קצת לנקות את הראש בקריון למסיבת הפתעה שעשינו לחנצ' הכפאאאארה!!

נסעתי עם אילנה בתפוזית וכיביתי סיגרייה עם האולסטאר והיה לי ריח של סיגריה אחר כך וזה היה לא נעים:/

ובדרך דיברנו ודיברנו ונזכרתי שלא עשיתי שיעורים באנגלית והתחלתי לחשוב על כל מיני רעיונות יצירתיים איך לעשות את השיעורים עד למחרת בתשע. בסוף עשיתי שיעורים בבוקר עם הנס ועבר בשלום, איכשהו.

הגענו לקריוון, ראינו את נטע השרוך וספיר הברוך [חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח] מנפחות בלונים עם חברות של חן [שאחת מהן דומה ברמות מטורפות למאי רוזן רק בלי אודםXD]. הלכנו לקפה ג'ו וחן מתקשרת אל אילנה ואילנה אומרת לה שיש לה בייביסיטר והיא לא יכולה לבוא לקריון, אחרי שתי דקות עוד שיחה מחן אליי ואני אומרת לה שיש לי מבחן בערבית ושדחו לי את מתמטיקה ואין לי זמן בשיט לדבר איתה. [?]. בסוף היא הגיעה והפתענו אותה ומה היא אומרת לנטע? "נטע י'זבל מה את עושה פה?"

כן חן, גם היא אוהבת אותך. מאוד.

היה צחוקייים, הזמנו בראוניס והצטלמנו והרגשתי סלב עם הפלאשים מכל הכיוונים, היה נחמד.

ואז הראיתי לכולם תמונות של הכלב שלי היצור יושן בצורה מוזרה עם הידיים והרגליים מתוחות כמו איזה עב"ם והעברנו דאחקות עליו, מסכן שלי:(

אחר כך הלכתי עם אילנוווש לבאג ולקרביץ לתקן את האמפי שלה שבסוף מסתבר אי אפשר לתקן אותו. לפחות הסתכלנו על כל מיני משחקים של פלייסטיישן ואילנה התוודתה ואמרה שרונאלדו כן חתיך XD חצופה שהראיתי לך במחשב אמרת שהוא מכוער!!

נפרדנו מחן והחברות החמודות שלה, הלכנו לטאוור רקורדס וקניתי לאבא מתנה ליומולדת, דיסק של החלונות הגבוהים שהוא מומלץ מאוד לכל מי שחובב מוזיקה ישראלית אמיתית!

המוכר חיפש וחיפש ושאל "אולי את רוצה את אריק איינשטיין לבד? או את הבילויים? אולי בית הבובות?", מסכן הוא שנה חיפש את הדיסק, בסוף הוא מצא ואז שוב לקח שנתיים וחצי עד שהוא עטף כי הוא התעסק עם איזו לקוחה מעצבנת שהתווכחה איתו על איזה שם של להקה לא מובנת באנגלית:/

 

בקיצווווור-סופ"ש שוב כאן והפעם אני הולכת לישון ולישון ו..לישון!!! [ולראות אבידות ומציאות סופסוף]

אה, וואלה, יש מבחן להתכונן אליו. לא נורא..נמצא זמן, איכשהו.




597 ימים שאוהד גולדווסר ואלדד רגב בלי בית

614 ימים שגלעד שליט בלי בית.

הספירה תיגמר מתישהו?

נכתב על ידי , 29/2/2008 15:23  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , ספורט , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוורן(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוורן(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)