לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


נו... אני קולית כזאת, צופים והכל... כיתה י'. כמו כולם-רק קצת אחרת.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

שניםםםםםםם שנים!


שנים שלא עידכנתי!!!!!!!!!!!!

 

 

 

מתחיל לעבור הלחץ. רק שיעבור כבר. של מבחנים, בית [עודמעט פסח ואמא מכריחה לנקות -__-] צופים [זה כבר עבר, היה טיול פסח- נרחיב בהמשך.]

כמה נקודות שאני רוצה לעבור עליהן:

-טיול שנתי

-טיול פסח חניכים

-יומולדת שבוע הבא

-חבר.

-צרפת!!!!!!!!!!!!

-אירוחחחחחחחח!

-הפקה!!!!!!

 

אז ככה:

טיול שנתי

 

היה טיול מדהים, כלכך נהניתי מהכל ומכולם, למרות שהייתי קצת חולה ומתה היה ממש כיף.

סופסוף- שינה בשטח, מסלול מטורף, כמו שצריך

אביה הביאה לי בעיטה ללסת כשטיפסנו בסולם וחשבתי שאני עודשניה מתפרקת מכאב =X

המסלולים היו אחלה לגמרי, ארוחת ערב לא אכלתי כי לא הביאו לי צמחוני, אז אכלתי סתם שטויות.

אני ונופר [אחרת, מניהול עסקי] הלכנו למרפאה שמה והכינו לנו תה והיה הכי מצחיק בעולם

הכרתי קצת אנשים... למדתי להכיר אותם. שמעתי סיפורים שלהם.

היה מדהים. באמת.

 

 

טיול פסח!!!!!!!!!!!!!

שדה בוקר. יומיים. עם חניכים.

הכי פחדתי מזה.

הכי.

בעולם.

התחלתי להכין ארבעה ימים לפני צ'ופרים, שיצאו מדהימים, כריות, ערכת טיפוח, משחות שיניים, דברים יפים באמת.

הצטרף אליי להדרכה דוריאן, שהיה עד עכשיו פעיל מחסן, ולצערי אני עודמעט אנטוש אותו לטובת עבודה- קריעת תחת

ולימודים- עודיותר קריעת תחת.

החניכות שלי נורא אוהבות אותו.

הגענו לחניום הרועַה בסביבות 7, אכלנו השארנו את התיקים הגדולים [שבהם יש בגדים, אוכל ועוד] בחניון ויצאנו למסלול.

המסלול היה בסדר, חוצמזה שאכלתי סרטים שרודפים אחרי ושבאים לקפוץ עליי מהשיחים כל שניה [כתוצאה מא"ש לילה מדהים שהעברנו לחניכים ביום שלישי שלפני הטיול, ששם סיפרו לי שני צ'יזבטים שאני מתה מפחד מאז.]

חזרנו לחניון אחרי המסלול והופס! אין תיקים! עשרה תיקים נגנבו, מתוכם שניים של חניכות שלי [לחניכה אחת היה שק שינה, מזרח שטח, וכל הבגדים שלה בתיק, ולשניה היה פלאפון ובגדים.] ושניים של מדריכים.

לא מגניב בכלל! זונות!

נתתי לחניכות שלי את כל הבגדים שהיו לי, עליי נשאר מכנס חאקי חולצה קצרה וסווצ'ר דק.

אחרי כל הדרמה של בכי [של החניכים] שיחה עם המרכזת הדרכה [ובכי שלי מרוב לחץ ועצבים] הלכנו לישון.

לפחות אני הלכתי לישון.

דיברתי קצת עם חצי המדהים שלי בטלפון, ונרדמתי כמו מתה.

לשעה וחצי -__- חניכות שלי הגאונות התעוררו ב6 וחצי והעירו אותי דקה אחריהן בצרחות מטורפות. [וופי-דו, איזה כיף להתעורר ככה!]

מסלול מדהים ביופיו ביום השני [מסלול של טיול שנתי בכיתה ח']

ארוחת צהריים

ועפים הביתה.

באוטובוס כבר הייתי מותשת ונרדמתי ל3/4 מהנסיעה

הגעתי הביתה והלכתי לישון.

נגמר!

 

יומולדתתתת!

עוד שבוע!

יומולדת!

16!

אני!

מה?!?! איך הגעתי לפה בכלל?!?!

אני?! בת 16?!

וואוווו

גדול עליי מדי.

נראה כאילו לא הספקתי כלום עד היום.

אין לי יותר מדי מה להגיד בנושא רק שיהיה מזל טוב!@

אה ו... יום שני [יום לפני היומולדת שלי] הולכים לשבת בים [אני עושה בשני כי בשלישי הרבה יוצאים לאילת מחצ"ב :( ] אז תבואו! יהיה מגניב!

 

 

חבר.

אין לי מושג למה אני כותבת בקטן, אבל יש לי הרגשה שככה זה צריך להיות.

אני צריכה חבר.

מישהו שיאהב אותי.

באמת.

שיחבק אותי ושאני אדע שהוא שם תמיד.

אין כרגע מישהו מיוחד.

כאילו יש שניים שאני... איכשהו רוצה, אבל לא נראלי שהולך עם זה משו.

טוב בואו נעבור נושא זה מדכא אותי!

 

 

 

אירוחחחחחחח!!!!

עוד תשעה ימים

הם באים!

המשלחת מצרפת מגיעה לארץ ואנחנו מארחים אותם (:

אני מאחרת ילדה שנשמעת נחמדה, קוראים לה אליזה והיא אוהבת סקי ולרכב על סוסים.

הסקי היחיד שהיא יכולה להשיג פה זה גבינה =X

 

אני ממש מחכה לזה כבר!

ועוד יותר לנושא הבא..........

 

המשלחתתתתתת!

זה כבר לא מצחיק

ואל בגדר חלום רחוק

זה כרב בטוח! ואמיתי! והולך לקרות!

ב13 ליולי [יומיים אחרי הבגרות בהיסטוריה] אני עפה מפה לצרפת לשבועיים מטורפים עם החברות הכי טובות שלי

ממשלחת של הבצפר

והולך להיות מטורף (:

ההורים כבר שילמו.

אז ככה שזה כבר בטוח.

ושומדבר [אני מקווה מאוד!] לא הולך להשתנות.

 

ההפקה של היודבתים!!!

שבוע וחצי- מדהימים.

הכי מדהימים שיכולים להיות לבנאדם.

יום אחרי הטיול שנתי, ויום לפני פורים, הכל התחיל.

שיבצו אותנו במסגרת המגמה לבגרויות של י"א ושל י"ב.

אני שובצתי בי"ב.

הכרתי הפקה של שישה אנשים, מדהימים, יחודיים, מטורפים, מעשנים כמו קטר, משחקים מדהים- פשוט- מקסימים.

השבוע הכי טוב שהיה לי כל התקופה האחרונה.אולי בכלל בכל החטיבה והתיכון.

שבוע קשה, של הרבה לחץ, בכי, קריעת תחת, אבל- מדהים.

אני הייתי אחראית על סאונד, היה עם זה הרבה בעיות, אבל היה מדהים.

הפעלנו את ההצגת בוקר, הערב גאלה והבגרות.

חוויה מטורפת!

הכרתי את פיני יותר טוב, את אסף, את חווה, את סאלי, את סנדי ואת לינוי.

אנשים מדהימים.

אני חושבת שכל הקטע הזה מאוד חיבר בינינו [בכלל לא רק בהפקה שלי, אלא בכולם] כי לפני זה כמעט ולא היינו מדברים בינינו.

 

חוויה מדהימה!

 

 

אחרי שפרקתי את כל התשעתלאפים חודשים האחרונים שלא כתבתי

אני עפה לסדר את החדר

אם לא, אמא תצלוב אותי

 

 

 

ביי קושקוש

 

נכתב על ידי , 15/4/2008 16:40  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 33

ICQ: 479808579 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkeep bleeding love. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על keep bleeding love. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)