לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 27488451 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008


וואי...השנה שבוע האומנויות היה ממש צבוע..!

כאילו הוא היה ממש גרוע מבחינת ההופעות כאילו...לכולם הלך פשוט גרוע אבל מצד שני אני אישית נהנתי והייתה אווירה השנה ממש ממש טובה....מי שמבין מבין!

השנה בואו נגיד שכל החתיכים של המוסיקה עוזבים  ;D

אני וטיפאני היינו די עצובות! לא נורא גם בי"א יש חמודים וגם בי'  חחח....

בקיצור לא הלך לי ממש טוב השנה אני מקווה ששנה הבאה יהיה יותר טוב...D;

ד"א....אני הבטחתי לכמה אנשים אחרי שבוע האומנויות דבר אחד שזה די פדיחה לציין אותו פה ועכשיו בפורום הזה

אבל את זה גם אני רוצה.....זה עגיל באף אני ממש ממש ממש רוצה אבל אני מפחדת במיוחד אחרי הפעם שהייתי עם מיה וקורל בקניון הזהב ונכנסנו לאיזה חנות והמוכר התחיל לחפור לנו עד כמה שזה לא טוב לעשות חור עם אקדח ושצריך רק עם מחט...וזה היה די מצחיק .

טוב ת'אמת שאין לי כל כך מה לספר חוץ מהעובדה שדי מעדתי על הבמה בערב מחול של יום חמישי...כאילו די עיקמתי את הקרסול ובכל זאת המשכתי לרקוד..זה נורא כאב אבל הייתי חייבת..;D

יאללה..אולי נוסיף עוד תמונות בהמשך..

 

 

עשיתי עגיל באף!!!!

נכתב על ידי , 24/2/2008 22:13  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




יייאייייי!!!!!

שבוע אומנויות!!

בהצלחה לכולם!!!!!!!

33>

נכתב על ידי , 17/2/2008 10:34  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להגר-סדס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הגר-סדס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)