לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

I'm in Love With you



Avatarכינוי:  Me And My Shadow

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

D; יום שבתתתתתתתתתתתתתתת


  

 (100x100, 34Kb)                  היייי!!!!!! מה נשמע אנשיםםםםםםםםםםםםם ,

קיצר תקשיבו זה הימים החשוביםXDD, כי בקרוב מאוד אני מוחקת את הבלוג.. אני הבנתי שאני לא כל כך זקוקה לו..

כי כל מה שפה זה הכל כזה לא אמיתי כאילו שלמישהו אכפת ממני פה וממה שכותבת אני פה העיקר "מוזמנת לבלוג שלי@!!!"

או "הא כן את חשובה מאוד למה את אומרת ככה כנסי מוזמת 3>"

עזבו את זה

XDDD!!!!!

______________________________________________________________________________________________________

כמה דברים מגניבים הבאתי לכם פה 33>-

__________________________________________________________________________________

מקווה שתואהבו עוד אכתוב פה!!

עוד -

4 ימים

3 ימים

יומיים

יום

 

נכתב על ידי Me And My Shadow , 2/2/2008 19:43  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,264

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe And My Shadow אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me And My Shadow ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)