לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

welcome to my life


ALL MY LIFE

כינוי: 

בת: 28

ICQ: 213790391 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

8/2009


אז מה הקטע?!

 

טוב אז הלילה חלמתי את החלום הכי הזוי בעולם!

חלמתי שאני נמצאת במין בצפר מטורף\בית חולים מטורף שיש לו מאחורה מגרש שנראה כמו אמפי ענק אם מלא אורות..

ובהתחלה זה היה משחק כזה כאילו שתי קבוצות שנלחמות אין לי מושג על מה כמה ולמה פשוט נלחמנו...ובקבוצה השנייה היו חברות שלי לשעבר שממש אהבתי אותם אבל זרקתי אותם מהחיים...ואז התחלתי לצעוק ולקלל אותם כמה הם הרסו לי את החים וזה היה ממש מוזר ואז הם גנבו לי את הנעליים...(עעוד אלמנט של חלום הזוי)

הקיצר...ובאמפי הענק הזה היה מתנפחי ובטוח הצפר המטורף\בית חולים היה מדרגות ממש אבל ממש תלולות ורדפנו אחד אחי השני שם.

זה היה הקבוצות של שלוש,ולכל אחד היה סוג של תפקיד נגיד אני הייתי המפקתליראות שכולם חושזרים בשלום למחבוא חברה שלי הייתה סוג של תוקפת והשנייה הייתה מרגלת..זה היה סוג של הדגל (לאילו שמכירים...שצריך לקחת לאחד לשני את הדגל!)

אני חושבת שזה ככה במציאות שבאמת יש את שני הקבוצות האלה שכל הזמן נלחמות וצועקות כמו שני טורפים בטבע...הקיצר אחר כך אני גיליתי שאני לא מוצאת אאת הנעליים שלי וממש התחלתי להילחץץ כי זה היה נעליים יקרות ויפות!

מפה לשם מצאתי את הנעליים האמצע האמפי הגדול הזה...וברג שהתחלתי להיתקרב לנעליים דנה (:זאתי שאני שונאת)

התנפלה עלייוהתחלנו ללכת מכות והאמפי הזה היה ירידה כזאתי... והתגלגלנו בעודנו הולכות מכות היא ממש הכאיבה לי ואני בוודאי הכאבתי לה...!

ואם מישו הבין את הפיתרון של החלום בבקשה תכתבו זה חשוב!

נכתב על ידי , 25/8/2009 13:57  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




עוד יום עובר אלי יום של חולשה של שעמום שגובר כל דקה שניייה ומאייה.

אני חושבת שאם כל הכאב אני עדיןן ממשיכה להתקדם לעבר משהו חדש  נקי ורענן!

מה הייתי עושה אם ההרגשה הזאת לא הייתה באה עכשיו אני חושבת שהייתי קורסת אני וכל המערכות שלי...

אני לא מתמודדת אם זה שאני קמה בשביל כלום...

ואוולי בשביל לסדר קצת את הבית שאממא לא תיכעס!

אולי זה בגלל שזאת שיגרה חדשה אני ככה מתפלה!

ניראלי שעשיו זה יהיה הרבה יותר קשה כי עוד שבוע בצפר ושיגרה חדשה לא משנה איזה היא עושה לי רע.

 קשה לי להתרגל לדברים שאני לא מכירה קשה לי לשנות מקום קשה לי לשנות חברים קשה לי לשנות התנהגות

 כאילו זאת אני !!!!!!!!!!

ועכשיו תעשו מה שבא לכם עם זה ככה אני מרגישה...בכללי!

אולי בגלל זה לא הרבה נפתחים אליי אולי קצת קשה להיפתח אליי אבל באופן מאוד משונה אני נפתחת אל אחרים מאוד מהר אולי כי זה אני פטאטיית ואני מאמינה שכל אחד ישמור את הסודות שלי ולא יפנה את זה כנגדי!

 

נכתב על ידי , 24/8/2009 16:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




וואי כמה זמן לא כתבתי כאן..אבל אין מהלעשות לפעמים צריך גם לפרוק..ואם כבר פורקים אז שומעים מטאליקה..חחח!

 

טוב אז את החופש פחות או יותר עברתי בהצלחה ועוד כמה ימים כבר בצפר...יש האומרים שאני מתגעגעת לבצפר ואני אומרת נכון...

עכשיו באמת כמה זמן אפשר להיות בחופש זה מוציא אותי מהדעת כל היום0 לקום לא לעשות כלוווום וללכת לישון כן מידי פעם אני הולכת לחברה יוצאים ונהנהים אבל בימים שלא עושים כלום זה יכול לשגע אותי טוטאלית....!

 

 

הפרצוף אומר הכל...חחח

 

בקיצר הייתי רוצהלחזור לשגרה לקחת את עצמי בידיים חלפגוש מישו להצליח בלימודים...הקיצר כל מה שנערה טיפוסית רוצה..אבל אני אחרת אני חושבת שאני קצצת יותר מיחדת משאר הבנות ..

ורואים את זה בכמה מובנים

נגיד ואני רבה אם מישו אני קודם שומעת את הצד שלו ולא חושבת שרק אני הצודקת כי זה לפעמים לא נכון ....

אני תמיד חושבת מה היה קורה אם לי זה היה ודברים כאלה...אני תמיד רואה קדימה אני אחראית ...

אבל לפעמים זה ממש מציק כי אני לא נותנת לעצמי להנות ..

אבל יש לי גם תכונה אחת שיש בה יתרון וחיסרון...טוב אז אפעם לא אכפת לי מה אומרים עליי מה חושבים כי אני חייה את החיים שלי...אבל ללפעמים במקרים יוצאים דופן זה חולשה כי לפעמים אם אומרים עליי ביקורת אני טוב טוב וזהו ולא שמה על זה כי לא אכפת יחשבו מה שיחשבו זה את אנננניייי!!!

 

אני גם מאמינה שאם אומרים אני אצליח אז בסוף נצליח זה חשוב להגיד את זה לפני כל מבחן..ואם Zה לא עוזר אז אתה סתם טיפשש..כמוני! חח

סתם..אבל באמת אמרות כאלה יותר מצליחות בסוג של להשיג עבודה במערכות יחסים וכאלה !

 

It's too bad, but that's me..."
what goes around comes around, you'll see..."

 

nobodys wife

anouk

 

נכתב על ידי , 23/8/2009 18:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfuck you12 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fuck you12 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)