לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


what i've done

Avatarכינוי:  דליתו =)

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2008

עיצווב חדש! //~.


 

טוב אז הכנתי עיצוב חדש.. הוא שונה מכל

השאר שהיו עד עכשיו ואני מקווה שתאהבו : ]

 

Wave

 

You see those people everyday

You smile at them

You wave

You think you know those people

But you wrong

It's different

You can't know

Who is an ass whole

Or who is a nice person

A wave is nothing

You wave, they wave, we wave

You don't know what the lovely

smile on the face means

 

 

לדבר המטורף הבא אני רוצה לרשום משפט:

 

 

כשאתה מחייך העולם יחייך אלייך. אבל נא לא לחייך חיוך גדול מידי.

אין לדעת מה יצא משם.

 

חחחחחחחח

 

 

ערב טוב חמדל'ס ;-*

נכתב על ידי דליתו =) , 6/3/2008 19:32  
1936 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



tell me, we can be together?


 

i crashed myself thinking of you

the words can't go out

i lose myself

i'm sad , i hurt

it can't be over, we can be together

 

 

, tell me

? how

? can we

we can be together

it's can't be hard

it's can't be over

 

 

don't let me die

die from love

bleed, fall down, fall apart

we can be together

it's can't be over

it will be for ever

, never

it's can't be over

 

 

? tell me, we can be together

cause i don't know

 

=-=-=-=-=-=-=

 

היום היה מצחיק עם איה ובר :)

המטורפת הכניסה לו קרח לחולצה והגרביים שלי הפכו לאדומות חחח

הייתה שם מלחמת קרח ומלחמת צבעים D:

ומחר אני עוברת בכיתות ט1 ו-ט2

יששששששששששששששששששששששששש

=]

 

=-=-=-=-=-=-=

 

שאלון על מוזיקה:

 

5 להקות אהובות:

1. סימפל פלאן

2. גרין דיי

3. פאניק אט דה דיסקו

4. פול אאוט בוי

5. אואסיס

 

4 זמרים אהובים:

1. ג'סטין טימברלייק

2. טימבלנד

3. מיקה

4. אין לי עוד אחד.. טוב נו אולי אנריקה איגלייסיס.. רק כמה שירים

 

3 זמרות אהובות:

זה יהיה קשה.. אני לא שומעת שירים של זמרות..

אני ארשום שמות של כמה חמודות וזהו :)

1. פרגי

2. ביונסה

3. סיארה

 

2 להקות/זמרים/זמרות שאהבתי פעם:

1. טוקיו הוטל

2. אשר ( התקופה הזאת היתה מזמן =] )

 

האחד שתמיד תאהבי:

ג'סטין! P:

 

=-=-=-=-=-=-=

 

ביוש 3>.

נכתב על ידי דליתו =) , 5/3/2008 19:41  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ביקרו אותי + צחקו עלינו+ סיפור


 

ביקרו אותי בבלוג שאת כתובתו תקבלו בקרוב.

קיבלתי 10 מתוך 10. מחכה להרבה כל הכבוד ( אהמ אהמ )

D +:

 

+++=+=+=+=+=+++

 

צחקו עלינו.

ואם אתם שואלים מי זה עלינו. אני אענה עליי ועל יוליה.

וזאת למה? כי ראינו את זה שדומה לאריה אבל עדיין מאוד חתיך

וכבר היינו בטוחות שיתפגר או הושעה (שוב) וצרחנו כמו מטורפות כי

היינו מאוד שמחות והרבצנו אחת לשנייה

וכמה בנות ראו אותנו וצחקו.

מי רוצה לנחם אותי? אני פנויה בערב *גבות**גבות*

חחחח סתם D:

אני פנוייה.. אבל רק בשביל יוליה.. חחח סתםםםם

( אבל בכל שקר יש מעט אמת D: )

 

+++=+=+=+=+=+++

 

סיפור קטן ( ובאנגלית ) מפי דלית.

 

I don't think i stopped loving you

everyday it was the same

searching your lips, your hair, your eyes

but you didn't knew me

untill that day, when you passed near me, losing

your notebook

i helped you, our heads were very close

i bearly heard you breathing

but you left me there

after i helped you, with thoughts abput you, about us

the next day was almost the same, but with more hope

but then the hope washed from my heart

i trembled, i cried, i wanted to scream

he was there, with my twin sister, kissing her lips

 

סורי שלא עשיתי אותיות גדולות, לא רציתי ולא היה לי כוח

נראה אותכם מתקנים אותי P:

 

+++=+=+=+=+=+++

 

ערב טוב 3>.

 

נכתב על ידי דליתו =) , 2/3/2008 20:13  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,195
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדליתו =) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דליתו =) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)