לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חדר מדבר

החפצים שלי בחדר כותבים כל מיני דברים ומידי פעם אני יוסיף להם תמונה (אם הם ירצו להצטלם.....)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007


מחשב מדבר

6.12.07

506427

אוף! נמאס לי שכל הזמן משתמשים בי יום ולילה ומכבים? נראה לכם?! במיוחד אם זה לילה לבן מה שאילי אוהבת לעשות כל חופשה! ושלא נדבר על תודה! המקשים כבר תפוסים לי והמוח כואב מרוב תוכנות! והגב לא מקבל מסאז' אלא רק מכות! מה אילי רוצה ממני? היא זו שמורידה את כל התוכנות ואז מצפה ממני לעבוד מהר! אילי נותנת מכות חזקות וכשהחברה שלה מגיעה זה יותר ממכות סומו! היא גם מתאמנת על אבא שלה מראש ותאמינו לי הוא כ - ל - כ - ך  מ - ס - כ - ן!! (אם היה לי כח הייתי ממלא את כל העמוד בסימני קריאה!) ואני חושב שאני צריך ללכת לרופא לקרינה יש לאילי איי סי קיו וזה לא מספיק לה היא צריכה גם את הנייד שלה תוך כדי! (אהה ולכל המנורות היפות.... שלא תחשבו שאני ממש סובל... אני הולך למכון כושר ומרים 5 תוכנות בדקה.....!) טוב אני חייב לתת לאילי לשמוע מוזיקה כי בא לה ניראה לי שבפעם הבאה מגיעה המיטה ואני יעלה אל הקיר למנורות היפיפיות..... אבל רק שצביקי תגיע לכבות אותי כי אני דלוק.... (גם מבחינת on/off וגם מהמנורות שיש בחדר שמחכות לי ערות....)

 

המוטו שלי:

 

די לאתרי משחקים!

די לHTML!

די למוזיקה על המחשב!

די לצריבות!

תנו חופש לרוח מהגלישה!

נכתב על ידי , 6/12/2007 23:40  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 27

Yahoo:  i dont have  

תמונה




19
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlittle fergie אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על little fergie ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)