לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  סתם מישהי אחת.

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

שאלון הטימטום XD


סורי על הקפצה ><"

למטה.

 

נכתב על ידי סתם מישהי אחת. , 11/1/2008 17:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שאלון הטימטום.


חחח זה שאלון כזה שאם יוצא לך יותר מ-20 דברים את מטומטם.

נראה מה יצא לי אממ..

השאלון נלקח ממריטה.

[X] מסטיק נפל מהפה שלך כשדיברת.

אף אחד לא ראה למזלי.

[X] מסטיק נפל מהפה שלך כשלא דיברת.

עזבו סיפור ארוך..

[X] רצת לתוך דלת זכוכית.

כל לדלת של המרפסת אכן תמונות קשות..

[  ] קפצת מתוך כלי תחבורה נוסע .

[X] חשבת על משו מצחיק והתחלת לצחוק.

הרבה פעמים קורה לי אז זה לא מיוחד.

[X] רצת לתוך עץ שיח.

לא ראיתי את השיח.

[X] ידעת שזה אפשרי ללקק את המרפק שלך.

כן מה שתגידו..

 [X] ניסית ללקק את המרפק שלך.

אכן כן שאמרו לי שאי אפשר ניסיתי ללק אותו ><

 [X] לא ידעת ש'אני פורים' ו'השפן הקטן' בעלי אותה מנגינה.

O.O"

[X] ניסית לשיר אותם.

עכשיו כדי לבדוק ><"

[ ] אכלת משו שלא נועד לאכילה.

[ ] נפתחו לך השרוכים בנעליים ונפלת.

[ ] נחנקת מהיריקה של עצמך.

[X] ראית סרט ולא הבנת שום דבר!

כן.. קרה לי זה נורא מעצבן.

[ ] תפסת בטעות מישו על חם.

[X] ניסית לשתות מתוך קש וזה הלך לך לאף .

כן שתיתי מיץ תפוזים..

[ ] תפסת את עצמך מזיל ריר.

[X] היית חצי רדום בשיעור.

כן בשיעור מדעים ונרדמתי לגמרי.

[X] אתה מצחיק .

כן אנשים מרבים לצחוק ממני אבל רק בגלל השטיות שלי..

 [X] זרקת על מישו אוכל כי הוא עיצבן אותך

כן זרקתי XD.

[X] לפעמים פתאום הפסקת לחשוב.

כן הרבה פעמים סתם ככה אני מתנתקת מעולם ועפה לי לאן שהוא(לירח.)

[X] התחלת לספר סיפור ואז פתאום שכחת מה באת לספר.

כן למי זה לא קרה?!

[ ] נתת יד למישו שאת לא מכירה.

[ ] הרבה פעמים אמרו לך להשתמש בקול הפנימי שלך.

[ ] אתה משתמש באצבעות שלך לחישובים מתמטיים פשוטים.

[  ] אכלת חרק.

[X] אתה מדבר לעצמך.

שאני חושבת מה לעשות כן..

[  ] שמת בגד כלשהו שלך הפוך ופשוט לא הבנת את זה עד שאמרו לך.

[ ] חיכית מלא זמן בשביל משו ובסוף הבנת שזה הכל היה בראש שלך.

[X] העברת הודעת שרשרת כי פחדת שמה שרשום שמה יקרה לך.

כן ההודעה הייתה מפחידה מאוד!

 [X] שברת הרבה דברים.

אני טורנדו קטן בבית אז שברתי מלא דברים!

[X] חברים שלך יודעים לא להשתמש במילים ארוכות לידך.

תלוי איזה מילים >.>

] אתה מטלטל את הראש שלך כשאתה מבולבל.

] זרקת על מישוו נעל בשביל הכייף. XD

[X] המילה אממ.. היא בשימוש רב אצלך

אממ..

[  ]דפקת את הראש בקיר בשביל לבדוק אם זה עושה גומה בקיר.

 

בדיוק 20 דברים!

אני מטומטמת XD.

כזאת אני מחורפנת ומטומטמת XD

אוהבת בביי 33>

 

עריכה:

נעמה יום הולדת שמח והרבה מזל"ט תהני לך בגרמניה 333>

 

 

נכתב על ידי סתם מישהי אחת. , 11/1/2008 14:09  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסתם מישהי אחת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סתם מישהי אחת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)