לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחפשת אהבה

אני מאוד אוהבת בנים אני אוהבת רוק פופ שירים באנגלית והחיים שלי זה דרייק בל אני חולה עליו אני בת 13 מהצפון


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

יום הולדת


יום שבת הקרוב יש לי יום הולדת 13

אבל היום אני הולכת לקניון  עם החברות שלי

ואני עכשיו נימצאת אצל חברה שלי קרוליין הגרוזינית הכי יפה בעולם אני פשוט חולה עליה

היא ילדה מזה ביישנית

טוב זהו זה הבלוג הראשון שלי היום פתחתי  אותו

נכתב על ידי , 6/12/2007 12:34  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 29

ICQ: 241056311 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBELLI אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BELLI ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)