לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

אנחנו נתגבר ..


אני מקווה שאני אעבור את הקטע של החטיבה הזאת..

כולם שם מעצבנים אותי..

וגם בכדוריד, לא יודעת.. אני ממש לא מרגישה בנוח שם..

ואני מנסה לשמוח כל היום.. אני בערך מצליחה :]

טווב אני מקווה שאני אעבור את זה.. \:

 

 

שיר מהמם !!!!!! :

 

 

Too Little Too Late/ jojo


Come with me
Stay the night
You say the words but boy it don't feel right
What do you expect me to say
You know it's just too little too late

You take my hand and you say you've changed
But boy you know your begging don't fool me
Because to you it's just a game
You know it's just a little too late

So let me on down 'cause time has made me strong
I'm starting to move on
I'm gonna say this now
Your chance has come and gone and you know

It's just too little too late
A little too wrong and I can't wait
Boy you know all the right things to say
You know it's just a little too late
You say you dream of my face but you don't like me
You just like the chase
To be real it doesn't matter anyway
You know it's just too little too late

It's just too little too late

I was young and in love
I gave you everything but it wasn't enough
And now you wanna communicate
You know it's just too little too late

Go find someone else
In letting you go I'm loving myself
You gotta problem
But don't come asking me for help
'Cause you know

It's just too little too late
A little too wrong and I can't wait
Boy you know all the right things to say
You know it's just a little too late
You say you dream of my face but you don't like me
You just like the chase
To be real it doesn't matter anyway
You know it's just too little too late

I can love with all of my heart baby
I know I have so much to give
With a player like you I don't have a prayer
That's no way to live, no

It's just too little too late 
A little too wrong and I can't wait 
Boy you know all the right things to say 
You say you dream of my face but you don't like me
You just like the chase
You know it's just too little too late

 

 

LOVE YOU

נכתב על ידי , 16/1/2008 18:23  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של * TalusH * ב-19/1/2008 14:08
 



עידכון ?


 אין על מה לעדכן !

 

הלכתי לאכול טוסט ניראה לי ?

 

אזז.. תצפו לעריכות ?

 

 עריכה - עריכה - עריכה - עריכה - עריכה - עריכה - עריכה

 

טווב אז עריכה ! D:

הנה העריכה :

 

מצאתי מין שאלון כזה D:

 

****

אבל כתבתי גם בנים כי אני חושבת שהשאלון צריך קצת להיות עם בנים

למרות שיש בנות שיותר קרובות לי מהבנים ..

אז אל תעלבו כן ?

3>

 

****

 

ערכי רשימה של 10 אנשים שעולים לך כרגע בראש.

1.פז

2.איתי

3.דניאל חסון

4.רמי

5.דניאל חיון

6.לינה

7.שובל .א

8.זיו

9.קטיה

10.עדי

 

מתי הייתה הפעם האחרונה שדיברת עם מס’ 7?

היום כשנגמר ביצפר :]

מהי הדבר שאת שאת אוהבת ב10? 

ג'ינג'ית XD

האם היית יוצאת עם מס’ 6?

אממ.. לא.. אני והיא ?

מתי הכרת את מס’ 4?

בתחילת שנה.

מה את יודעת על משפחתו של מס’ 5?

אני לא יודעת O=

מה היית עושה אם לא היית מכירה את מס’ 1?

לא היה לי עם מי לבכות !

האם את חושבת שמס’ 3 ומס’ 9 היו מסתדרים בתור זוג?

בטח בטח.. משתגידו.. סתם לא ניראה לי.. אלה אם כן.. סתם.. !!!!

לאיזה בי"ס הולך / הלך מס’ 8?

זיו הייתה איתי בניר ועכשיו היא איתי בשז"ר D:

איך היית מתארת את מס’ 2?

משועמם ! XD

האם היית שוקלת לפתח מערכת יחסים עם מס’ 10?

אממ.. בטח בטח.. חח.. סתם.. אני אוהבת אותה אבל היא לא בשבילי !...

 

זהוו.. היה כייף..

 

 

תצפו לעוד עריכות ! :]]

אני הולכת לישון *אולי ?

 

 

 

מתה עלייכם !

 

נכתב על ידי , 12/1/2008 17:34  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של * TalusH * ב-16/1/2008 18:09
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

2,793
הבלוג משוייך לקטגוריות: הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל* TalusH * אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על * TalusH * ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)