לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Music - My Life


בשביל מה אני צריכה את כל זה ? בואו נשבור ת'מסך , נהרוס ת'מקלדת ונלך הביתה. [ הבלוג של ביל-בי ™]

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 394040095 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

היי D:



                             

 

 

היי שמנים שלי D:

מקווה שהכל טוב אצלכם..

אמננ .. לא ממשד נשארתי נאמנה לבלוג P:

שככתי לכתוב למרות ששיניתי עיצוב והכל ..

 

אזז ככה...

שומדבר לא קורה בחיים שלי..

ממש , אבל ממש כלום ..

לא שאני כבר לא מאוהבת ~ אני מאוהבת יותר מתמיד  ;]

 

  גמארתי ת'שיעורים יאאאפייי ..

 

אז צילמתי גם כמה תמונות שלי לפני כמה ימים.

 שניה אני שמה אותםם.. 

 


 

 

בזמן האחרון נורא השתניתי.. חח נו טוב. !^

 

אזז.. אני רוצה להגיד לכם משו לחיים.

אם מישו נגיד מאליב אותכם ואומר לכם שאתם מכוערים או משו כאזה..

אל תאמינו לו ! כי אתם יודעים שזה לא נכון , נכון ?
כיאילו האנשים האלה אם פשוט זבלים חסרי חיים וקנאים זה הכל .

~

אזז... אני מזהירה אותכםם ..

 אם מישו מנסה להתנקם בכם בצורה כאזאת או סתם כי הוא מקנה .

. אל תאמינו לו טוב ?

 תעשו את זה בישבילי . D:

 

אממננ... תגיבו לפעמיםם !! כיאילו . אני עדיין כאן אתם יודעים..

אזז... תגיבו המון כי אני רוצה מאוד שהבלוג שלי יצליח .. P:

טוב חבובים \ חבובות ?

 

 אחח קר לי בידיים .. XS

 

אזז יאאלה אני הלכתי לעצב חמודים שלי . ביי .

 

 



Smile :D

 





 

נכתב על ידי , 14/3/2008 18:02  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





339
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביל-בי ™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביל-בי ™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)